Hallo allemaal, Tascha is vanochtend naar het ziekenhuis gegaan om bij Joshua te zijn. Hij had 2 voedingen gekregen en binnen gehouden, niet meer gespuugd dan normaal is voor een baby. Alle bloeduitslagen waren goed, dus maken ze zich geen grote zorgen in het ziekenhuis. Nu is het een kwestie van afwachten hoe het gaat met de bv. Er is overleg met artsen en Tascha en Gerben hoe het nu verder moeten met voeden. Er is nog niet bekend wanneer hij weer naar huis mag. Dat het goed gaat blijkt wel uit het feit dat hij zijn sonde eruit had getrokken en die hebben ze niet meer teruggeplaatst. Dus dat is een goed teken. Mocht er meer nieuws komen dan horen jullie dat meteen. Gr. Lona
Bedankt weer Lona, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Ik hoop dat hij snel weer mee naar huis mag en dat het dan goed gaat met de BV.
Ja dat hoop ik ook Zorra, is voor hem maar ook voor tascha beter. Nu moet ze erg oppassen zichzelf niet voorbij te lopen. Ik hoop dat het voor jou nu ook een beetje wil vlotten.
Bedankt Lona, ik hoop ook dat het bij mij nu snel gaat gebeuren Tascha moet inderdaad nog rustig aan doen, maar ik weet dat het moeilijk is als je kindje in het ziekenhuis ligt, hopelijk mag hij daarom snel naar huis en dat het dan allemaal goed gaat en ze dan haar rust ook wat kan nemen.
Sjee,dat wachten duurt echt lang. Ik heb het gevoel dat deze 2 dagen langer duren dan mijn hele zwangerschap Ik word ook helemaal gek van de voorweeen,ze doen flink pijn. Mijn zoon 'Levi' vind het helemaal geweldig dat hij een zusje krijgt,hij is net zo ongeduldig als mama zelf. Kus Wendy
Dank je lona, voor je update. Dat hij maar snel weer naar huis mag en dat gerben en tascha nu eens kunnen gaan genieten. wendy: spannend idd, je ben natuurlijk ook al voorbij je uitgerekende datum. Ik begin me al een beetje te vervelen, en ik moet nog zeker anderhalve week. En dat kan natuurlijk ook nog eens 3 weken worden, Ik ga straks even de was ophangen ( lekker buiten) en schoonmaken. Nesteldrang heb ik nu wel. Zorra: ik ben echt heel blij met die site. Ik zocht nog een lakentje voor in de kinderwagen en die heb ik nu gevonden. Ruitjes, erg schattig. Nu nog even afwachten wat het wordt. Dan koop ik of de baluwe of de roze,
Nou ik moet verplicht rusten van de fysio, iedere middag minimaal een uur in bed slapen. Nou ja, alles voor het goede doel. Bij de fysio had ik bijna regelmatig harde buiken zei ze, maar ik voel niets, kans is dus groot dat ik de eerste weeën daarom ook niet zal voelen. Ik moet nu dus ook een kwartier tot een halfuurtje gaan liggen en met mijn handen op mijn buik voelen of de harde buiken regelmatig komen. Mijn baarmoeder was volgens haar al druk aan het oefenen, ik merk er alleen helemaal niets van. Mijn kleine meid is ook rustig vandaag, ik voel haar wel steeds, maar na een druk weekend was het gisteren al rustiger en ook vandaag is ze wel aanwezig, maar zijn de bewegingen minder krachtig. Ik houd het in de gaten en als het me niet zint bel ik vanmiddag de VK nog even. Eerst straks maar slapen, want dat klinkt me op dit moment als muziek in de oren. Sorry dat ik even niet op iedereen reageer. Komt straks wel.
heel verstandig loeki, veel rusten. Ik denk dat het voor jou nu ook niet lang meer duurt. Je lichaam geeft het ook wel een beetje aan met de bloeddruk. Ik denk dit weekend of eind van dit weekend, Dinsdag voelde ik de baby ook de hele dag veel minder ( nog wel tien keer) en ook minder krachtig. De dag erna werd ik weer gek van al het getrappel en geschuif. Houdt het idd maar goed in de gaten.
hey, ik denk dat iedereen die nu nog overblijft enorm begint te verlangen en dat de dagen precies eeuwen zijn..wij willen ook onze baby kunnen vasthouden en knuffelen nietwaar dames oke weet wel het gaat komen maar als je al die lieve snoetjes ziet op foto's..... loeki rust maar goed en luister maar naar wat ze zeggen.. zorra wie had dat gedacht dat je u 40 weken zou halen? pientje hoe ist met u dochter? mirtje samen aftellen geblazen zeker... hier is de baby enorm rustig ben al constant aan duwen op buik maar krijg geen reactie terug na eten eventjes in bed duiken... Annabel
Wendy, mijn dochter kijkt enorm uit naar haar broertje, maar ze is het nu wel zat het wachten Bosi, misschien haal jij die 40 weken niet eens, ben jij een van die mazzelaars waarbij het eerder komt, ik hoop het voor je! En wat leuk dat je op die site een lakentje hebt gevonden, ze maakt wel schattige dingen he! Ik verveel me ook enorm, ik weet echt niet wat ik kan gaan doen, het huishouden lukt me gewoon niet en voor de rest is er weinig wat ik zittend kan doen (ja forummen ) Annabel, ja als je al die lieve en mooie kindjes op die foto's ziet dan worden we nog ongeduldiger he! Loeki, ga dan maar goed naar het advies van de fysio luisteren. Weltrusten!
Ja ik hoop het ook zorra, Om de verveling een beetje tegen te gaan, kijk in nu vaak even op uitzending gemist. Gister heb ik de hele serie gezien van een gezin die naar spanje emigreerde. Dat was wel leuk. Het huishouden lukt mij nog wel een beetje. Maar ik snap dat dit voor jou erg lastig is. Annabel: ja alles lijkt nu wel eeuwen te duren. Het is ook ons eerste kindje, dus ook zo verschrikkelijk spannend. Lukt het allemaal wel enz... Vennetje: hoe gaat het met jou? Loeki: lig je al lekker te slapen?
Bijgewerkt op 12/4 om 12:49 uur zwanger 01.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +9,0 kg (39+6) hoofdlig. bijz= ingedaald, thuisbevalling 02.Wendy80(??)M10 april 2e kindje BM ?cm (??)gew +7,0 kg (40+2) hoofdlig. ingedaald bijz= ZH-bevalling 03.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 3/4 NX (38+5) gew +13 kg (38+5) hfdlig. ingedaald VAST bijz= ZH-bevalling 04.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig bijz= 05.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 33 cm (38+4) gew +12,8 kg (38+4) volledig ingedaald ? bijz=thuisbevalling 06.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. bijz= 07. Vennetje (28 )S 20 april 1e kindje BM 40 cm (38+5) gew +16 kg (38+0) hoofdlig. niet ingedaald bijz= thuisbevalling 08.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ?? cm (34+3) gew + veel kg (34+3) hoofdlig.ingedaald vast bijz= ZH-bevalling 09.Bambino (27)S 22 april 1e kindjeBM 34 cm, 3/4 NX (37 +2) gew +15kg (37) hoodfligging, volledig ingedaald bijz= weinig vruchtwater, thuisbevalling 10.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 34 cm R-2v(38+2) gew +16kg (38+2) hoofdlig, nog niet ingedaald ligt nog hoog bijz= thuis bevallen 11.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 37cm (36+1) gew +4.8 kg (-200gr) ?lig. hoofdlig bijz= 1 cm opening 12.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 34cm (37+2) gew 19 kg (37) ingedaald, nog niet vast bijz= thuis bevallen 13.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 33cm (38+1) gew +9 kg (38+1) hoofdlig. bijz= thuis bevallen 14.Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 36 cm (38 ) gew +12,9 kg (38 ) hfd ingedaald en vast bijz= thuis bevallen 15.Messie (27)J 25 april 2e kindje BM 3/4NXgew +9,0 kg hoofdligging! bijz= thuisbevallen 16.Sandra1982 (24)J 29 april 1ste kindje BM 3/4nxgew +22,5 kg Hoofdligging, nog niet ingedaald bijz= Thuis bevallen Bevallen 01. Meliske (22) Danischa* 19-01-2007 815 gr 33 cm 02. Dientje (20) Thyron Alessandro 11-03-2007 2000 gr 44 cm bijz= 7 weken te vroeg - 50 dagen Vliezen gebroken 03. Taschke (21) Elena 14-03-2007 2495 gr 46 cm bijz= 3,5 week te vroeg - 24 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 04. Evon (26) Merle Jo 22-03-2007 bijz=KS bij stuitligging - 14 dagen KS 05. Jopie (28 ) Dylan 22-03-2007 2950 gr 49 cm bijz= 3,5 weken te vroeg - 24 dagen Weeën 06. Ayyildizf (25) Ayman Gibraiel 26-03-2007 ???? gr ?? cm bijz= - 12 dagen Weeën 07. Mama Mo(27)Kim Sophia30-03-2007,3080 gr, 49 cm, bijz. 1 week medium care - 2 dagen weeen, vliezen gebroken 08. Oempje (22) Ayyoub 30-03-2007, 3570 gram ?? cm bijz.= - 4 dagen Weeën 09. Janne geheim 31-03-2007, ?? gram ?? cm bijz.= Keizersnede - 12 dagen Vliezen gebroken, KS 10. Cilia (24) Ilana Richelle 02-04-2007, 3910 gram 53 cm bijz.= Vacuümbevalling - 1 dag Weeën 11. Jantina Britt 02-04-2007, 3085 gram 49 cm bijz.= - 7 dagen Vliezen gebroken, KS 12. Zonnetje ?? 04-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 3 dagen Weeën 13. Harley (28 ) Yara 04-04-2007, 3980 gram 51 cm bijz.= + 3 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 14. Eef25 (25) Jens 04-04-2007 ?? gr ?? cm bijz= 0 dagen Vliezen gebroken, ingeleid 15. PRDM (24) Jessy-Joelle 05-04-2007, 3650 gram 49 cm bijz.= + 4 dagen Weeën 16. Tumtummetje(??) Amber Anna 05-04-2007, ?? gram ?? cm bijz.= - 8 dagen Weeën 17. Punkey Mike 07-04-2007 3010 gr 48 cm bijz= +/- ?? dagen vliezen gebroken, ingeleid 18. Dizzy Missy (32)Jasmine 07-04-2007 3830gr 52cm bijz= zou 12/4 gestript worden + 2 dagen Weeën 19. Tascha(22) Joshua 08-04-2007 2950 gr ?? cm bijz= - 18 dagen Vliezen gebroken 20. Natanya(23) Gioya 10-04-2007 2700gr 45cm bijz= - 11 dagen Vliezen gebroken 21. Máxima(35) 10-04-2007 Meisje 4135 gr 52 cm bijz= 5 dagen te vroeg Weeën 22. Em77(29) Gemma 11-04-2007 2950 gr ?? cm bijz= + 4 dagen Weeën Verwachting : 2 meisjes , 6 jongetjes en 8 verrassingen/geheimen Geboren : 15 meisjes , 7 jongetjes jaja ben er weer! Nog steeds zwanger zien jullie wel! Wat zijn er hier veel baby's geboren zeg! Iedereen van harte gefeliciteerd! Mijn trouwdag was super een dag om nooit te vergeten! De foto's komen er zo snel mogenlijk aan! Ben gister nog naar de vk geweest dus heb gelijk ff mn gegevens veranderd! Ik kreeg een mannelijke vk! Ik had hem nog nooit gehad maar nu wil ik hem altijd! Hij maakte een korte spiek echo om de harttonen te zien en te kijken of het helemaal goed lag! Echt gaaf om mn kleintje nog ff te zien! Heb veel last van mn rug dus ga zo lekker op de bank zitten want deze stoel is niet echt bevordelijk voor mn rug!
Almira; Gefeliciteerd meid. Fijn dat je een mooie dag hebt gehad. Was het erg vermoeiend of viel het mee? Ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's Heb ook een mannelijke VK gehad, beviel me ook erg goed! En een extra echo is altijd leuk Bosi; je blijft maar druk in het huishouden he Zorra; ik haal ook veel afleiding uit het forum hoor en spelletjes doen op de comp. En gelukkig heb ik lieve vriendinnen/schoonzus die af en toe een bakkie komen doen ter afleiding En ik ga wat vaker met de hond wandelen. Korte stukjes, maar met dit weer wel erg lekker Loeki; hoo dat je nu lekker op bed ligt, goed luisteren Annabel; wij kunnen ook niet wachten hoor. Manief net zo min als ik Vennetjes; als goed met jou en de kleine? Hier is alles rustig. Zit lekker buiten te genieten van het weer. Schoonzus is net weg. Kwam ff gezellig op de koffie. De tel en sms-jes beginnen nu te komen : is er al wat? alles goed? Heb nl altijd gedacht 11 0f 12 april te gaan bevallen. Maar die kleine trekt zichdaar niets van aan
heyhey bambino Ja het was best wel een zware dag! Heb gisteren lekker alles rustig aan gedaan! Niet te veel drukte! Had vanacht wel heel erg veel last van mn rug ik wist mezelf geen houding te geven maar met een kruik tegen mn rug aan kon ik wel slapen na 2 uur! De nacht ging zo langzaam pfff....
Nee, ik was nog even aan het lunchen met mijn moeder, maar ik ga NU lekker een uurtje liggen en daarna weer van de zon genieten 8) is het bij jullie ook zo lekker, hier pas 14 graden maar in de zon en uit de wind is het in de tuin een klein paradijsje. Oh mijn moeder had een leuk cadeautje voor de kleine, ze wil onze achtertuin op hun kosten opnieuw aan laten leggen en dan helemaal geschikt voor onze kleine meid. Ben helemaal happy.
wat een leuk cadeau loeki! Ja en hier is het echt warm. Ik zit al onder het zonnenscherm om niet te veel e verkleuren. Ben bang anders een masker te krijgen. Zit in een t-shirt van manlief, iets anders had ik niet
is meliske al weer terug of hoe is dat afgelopen? Ben er een tijdje uitgeweest dus weet niet alles meer! En om alles van 6 dagen terug te lezen is een beetje veel denk ik hahaha!
das ook weer al een week geleden of niet? Dat duur best wel lang maar ja zal t maar niet te veel oprakelen we horen t wel! Hoe lopen jullie zwangerschappen nog?