goed idee! Heb boven nog wat liggen....pak ik meteen brood voor mn mannetje, zalik alvast lief voor hem smeren....aaaaahhhhh
hmmm ja lekker ijsje Heb net ook macaroni op,maar wel met saus... Heb nu Jennifers snoeppot maar ff geplunderd
ja erg heh maarrrr ik heb vandaag echt wel veel bewogen/calorieën verbrand....is dat een goed excuus?
ja hoor, straks na de zwangerschap gaan de kilootjes er wel weer af wat heb je dan toch allemaal gedaan vandaag?
Snoepers Zie zo'n tompouce ook wel zitten, maar helaas, dat zal ik hier op dit uur niet meer vinden! Zal straks wel lekkere chocolade eten Mmmmmmm En ijsjes.... mmmmmmmmmmm.... die mag ik niet eten van m'n gyn Krijg ook weer zin in al die zoetigheid hoor! Loeki, gaat het nog 'n beetje?
Kirby,waarom mag je geen ijsjes dan? Ik heb vandaag ongeveer 8 km gefietst,boodschappen gedaan,opgeruimd,boven en beneden gestofzuigd en gedweild,de trappen gezogen en gesopt,de wc helemaal gesopt en gekookt! En straks nog ff een mandje wegstrijken... Mag ik nog een snoepje?
Pientje, mag ik niet wegens het gevaar op lysteria... pff... myn gyn is wel erg voorzichtig daarin... geen ijsjes, geen enkele saus zoals mayo en cocktail... omdat daar rauwe eieren inzitten... terwijl dat gewoon allemaal gepasteuriseerd is. Heb al dikwijls zin gehad om toch een ijsje te eten of zo omdat ik weet dat het eigenlijk geen kwaad kan, maar ik durf gewoon niet
Lekker he loeki! Lekker eten! Is alleen maar goed voor straks suiker! Ga nog ff verder met stofzuigen er kwam telkens iets tussen! Tot zo! Als je weg gaat Loeki! Heel erg veel succes!
Mmmmmm kitkats............... heb er jammergenoeg geen meer in huis... maar wel nog een mmmmmmm kinder bueno