Ja, Pientje, waterijsjes die mogen wel, had ik eigenlijk nog niet aan gedacht, ook al omdat ik dat eigenlijk nooit eet... maar morgen stuur ik m'n mannetje om waterijsjes, kan toch verkoeling brengen bij deze warmte! Is het eigenlijk ook zo warm bij jullie? Is hier al een paar dagen zo'n 30 graden en het blijft wel zo tot na het weekend...
hm ja vervelend nouja nu maar hopen dat het op gang gezet wordt, al een warme douche genomen? 1cm ontsluiting = That is a start!
Ik ga lekker een warme douche nemen...ik stink! Nou Loeki,ben benieuwd of er vorderingen zijn als ik terug kom. Succes!
Jeetje Kirby, wat mag je dan nog wel eten, zo is zwanger zijn toch niet leuk meer. In waterijs kan toch geen listeria zitten. Nee, ik neem voor het naar bed gaan lekker een warme douche.
Neen, ben er niet extra vatbaar voor... het is inderdaad erg overdreven, ken eigenlijk niemand anders die dat allemaal moet laten. En was het niet geweest dat ik al een dochtertje verloren ben (niet door listeria hoor), zou ik gewoon af en toe een ijsje eten... maar ben nu gewoon te bang, zelfs al is de kans bijna onbestaand dat ik besmet raak.
Mag niet zoveel dingen eten... maar ik hou het wel nog even vol... zal allemaal des te beter smaken eens ik bevallen ben...
He Loeki: zet em op \/ Knap als je hier tussendoor nog kunt posten. Ik ben wel helemaal thuis bevallen, heb een aantal keer computer opgestart, maar dan kwam er weer zo'n wee. Is me niet gelukt om jullie live op de hoogte te houden. Pientje: wat een hoop werk heb jij verzet vandaag zeg! Daar kunnen wel een paar snoepjes tegenaan Waterijsjes, heerlijk; vooral Fruitjoy en van die Festini perenijsjes
Nou als de bevalling zo gaat als de VK verwacht dan heb ik helemaal geen tijd om te posten hoor, bovendien zullen jullie allemaal wel op een oor liggen.