Vloei je erg Loeki? Ik zou maar even lekker gaan liggen als ik jou was... Lichaam heeft de rust nodig hoor!
Bambino, waterijsjes mag ik wel eten hoor volgens mij, maar had er gewoon nog niet aan gedacht Morgen stuur ik m'n mannetje erom! Lekkere verfrissing!
goed zo meis! Doe maar lekker rustig, je hebt al je kracht zo nodig! Ik ga nokken voor vandaag, maar was ff benieuwd naar je... Heel veel succes meid, hoop dat het zo doorzet!
Wat een enorme hoeveelheid pagina's in een weekje tijd! Geen tijd dus om terug te lezen. Loeki: heel veel succes en sterkte! Hopelijk heb je morgen je meisje inderdaad in je armen En verder: heel veel succes voor diegenen die nog mogen bevallen en Van harte voor alle meiden die in de tussentijd bevallen zijn! Ik kan alleen maar zeggen: Genieten meiden! Dat kleine hummeltje valt met geen pen te beschrijven en ook haar papa is als een blok voor haar gevallen; da's zo mooi om te zien!
ok, ik ben zo benieuwd he, hopelijk doe je je moeder en zusje na en duurt de bevalling lekker kort. Probeer er toch wel lekker van te genieten, want het is het mooiste moment in je leven (hoor wie het zegt, na alles wat ik heb mee gemaakt) Maar toch heb ik dat ervaren, dan moet dat voor jullie helemaal zo zijn, denk ik.
Ja Meliske, ik heb deze week vaker gehoord dat ik er van moet genieten, dus ik zal mijn best doen, eerst nog maar eens weeën krijgen. Vennetje, ik ga mijn best doen.
Zo ben ik weer,lekker fris en fruitig... Ben je nou nog niet bevallen Loeki? Neehoor,lekker rustig chillen op de bank is een goed plan! Wat als er niks gebeurt?
Als er niets gebeurt moet ik om 9 uur de VK bellen en dan wordt er voor morgenmiddag een afspraak in het UMCG gemaakt.
Nou Loeki,je hebt bijna je 10.000 posts,je zorgt wel dat je 10.000ste post in dit topic is heh? Hey Meliske,hoe voel je je eigenlijk? Al een aantal tekenen waarvan je denkt...hmmm...zou het?