hahaha niks meer posten was dan DE oplossing maja das ook niks...dan duurt de tijd nog langer. pientje, weer fris en fruitig, ikke moet ook, maar heb geen zin. loeki, nou ga je toch nog voordat ik na spanje ga, bevallen nou pientje nog
Ja ik doe mijn best Meliske,ik maar persen en persen,maar het kind wil der niet uit Menno is voetballen dus ken niks opwekken nu
nou loeki, jou meisje zal er wel zijn voordat ik ga, ken ik je toch nog op tijd een kaartje sturen vanavond opwekken dan als hij thuis is
Ja verstandig Menno vroeg nog..."Zal ik thuis blijven?" Neeeeejoh ga lekker voetballen voor hetzelfde geld ga ik pas over 2 weken werpen...
nee was dat maar zo... nee 6 dagen... en dan vrijdags lekker thuis, en dan zaterdags, zondags zijn we een weekend in nijmegen.
Nog geen baby loeki zie ik, Heerlijk trouwens meliske, even een weekje weg. Pientje, mijn vriend is erg voetbal verslaaft, en wil eigenlijk zaterdag in friesland wel voetballen. Als mijn bloeddruk het toelaat en als ze het verstandig vinden in het ziekenhuis , ga ik lekker mee. Anders gaat hij niet. Zeurderig in buik, benen en rug klinkt als een klein beginnetje loeki.
Ja het kan nog wel een paar uur duren hoor Bosi. Ik las trouwens dat strippen voor week 41 zelden gebeurt, dus morgen kun je het wel vragen, maar kans is klein dat ze het doen. Ik duim voor je.