April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Owke,nou hopelijk is je bloeddruk gedaald!
    Hoelang is het rijden naar friesland? Lekker met die warmte :p Of heb je airco in de auto?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki, idd is 6 dagen best kort, maar het is een dart-arrangement, en die is eigenlijk van zaterdag tot zaterdag, maar me moeder en ik waren best laat met boeken (2 weken geleden) dus was het hotel alleen nog beschikbaar tot donderdags. En eigenlijk komt dat ook beter uit omdat we zaterdag dus weer naar nijmegen gaan.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    bosi, hopelijk is je bloeddruk wat lager geworden.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het blijft lekker om er een paar dagen uit te zijn toch.

Jaap is aan het googelen wie er allemaal jarig zijn op 27 april :D

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Loeki, hou je het nog een beetje vol? Ziet er toch naar uit dat het op gang zal komen hoor... met dat zeurend gevoel...

Blijf je nog even volgen vanavond, maar als je niet meer zou kunnen posten of zo, wil ik je gewoon heel veel succes wensen!

6. Niet meer actief

Meliske hopelijk heb je hele fijne dagen en wie weet op je NOD dag, we horen )als je wilt tenminste ) het wel na je vakantie geniet er iig heel erg van en heel veel plezier! :D

Loeki stand van zaken
    :(: :(:

Hier bezoek de deur uit, even 14 man verwerkt met koffie vlaai beschuit cake etc. gelukkig buiten gezeten dus alles wat ik vandaag had gepoets is schoon gebleven alleen de WC niet :( ach ja kon erger, nu hoef ik morgen lekker niet veel te doen.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog alles rustig hier, helaas .......

8. Niet meer actief

Kun je niet wat gaan slapen nu kan het nog wie weet lig je dadelijk 2 nachten wakker ofzo, niet dat ik je van het forum af wil jagen hoor maar voor je eigen rust ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We kijken eerst nog House dan douchen en dan naar bed.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Maar ikke ben er morgen nog, moet na die van loeki, nog even pientjes kindje eruit praten :) dan kan ik het nog op tijd melden hiero.

11. Niet meer actief

aha dan wens ik jullie een fijne nacht en dat je morgenvroeg ons kan melden dat jullie officieel een gezin zijn.
    tip voor jaap zeg niet de woorden nog even of dadelijk, voor een vrouw die pijn heeft of persdrang duurt alles een eeuwigheid ;)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    JA Meliske wat zouden we zonder jou moeten,

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zal de tips in mijn oren knopen

14. Niet meer actief

wordt pientje morgen ons doelwit ;) :)

15. Niet meer actief

ik merk dat ik weer wat meer tijd krijg voor leuke dingen zoals forum, wel allemaal typen met 1 vinger-hand want aan de andere kant ligt me dochter te slapen. :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heerlijk toch Missy, ik zal jullie missen hoor.

17. Niet meer actief

ja maar niet lang hoor loeki, ik kon jullie ook niet lang missen , daarvoor hebben we al te lang een gezellige speciale band hier :D

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zeker, ik zou gek worden zonder jullie hoor.

19. Niet meer actief

ik mis ook de vaste gasten zoals janne harley zorra en annebel om er een paar even te noemen, komen hoop ik snel weer frequent meekletsen

20. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    loekie, ik hoor hier niet thus, maar wil je even veel succes wensen. ik hoop dat het doorzet vanacht

Deel Deze Pagina