Ja vooral Harley is al heel lang weg. Zorra en Janne zijn er af en toe en Annabel is nog maar net uit het ZH.
waarschijnlijk als we straks allemaal onze nieuwe routine gevonden hebben zijn we weer allemaal van de partij hoop ik, je bouwt toch een band op zo vind ik, meeting in de toekomst zie ik ook wel zitten
Heey Loeki, Hier een nieuwschierig aagje! Is er al was aan het veranderen? Hier heb je een zeer benieuwd stel zitten! Ben e over een half uurtje weer denk ik dan is Jan naar zn werk! Hoop dat we snel foto's zien van jou en je kleine meid! Succes he! Ga ff House afkijken!
Heb nog ff een vraagje mn voeten zwellen echt heel erg op nu! Heb gewoon een bobbel van t vocht, en het doet pijn! Is dit erg? Moet ik mn vk morgen ff bellen?
meiden ik ga lekker mn bedje op zoeken! Bosi; heb je (hot)mail gestuurd over Biby! En je weet me te vinden morgen Succes en pas goed op jezelf! Loeki; helaas nog niks Je weet het wel spannend te houden.....Succes meid! Andere dames; sweet dreams!
Loeki, ga je nu bevallen op de dag dat ik uitgerekend was. Iemand moet bevallen op de 27e toch? Hangen er wel veel vlaggen buiten aangezien Willen Alexander jarig is. Ik merk ook dat ik weer wat meer tijd krijg voor het forum en daar ben ik heel blij mee. MIste jullie ook wel ja. Ik moest alleen de eerst week zo wennen, dat ik daar druk mee was.
slaap lekker bambino! me2, hoe is het met jou meid? almira, als ik jou was zou ik morgen wel even de VK bellen, vooral als het ook pijn gaat doen, TEveel vocht ophouden is absoluut niet goed, niet zozeer omdat je zwanger bent, maar nooit niet. idd veel drinken. sterkte met je pootjes meid!
Bij mij is vooral mn rechter voet opgezwollen De bovenkant drukt steeds meer op mn tenen en heb een bult op mn enkel Daardoor doet lopen pijn. Volgens mn schoonzus (VK) kun je niet veel anders doen dan niet te lang staan, als je gaat zitten je benen omhoog leggen. slapen met een kussen onder je matras. En veel blijven drinken, weing zout gebruiken.....
Ach ik heb een laptop die overal mee naar toe kan en overal internet heeft, dus ik kan snel weer onkine zijn.