zo dames, ik ga lekker naar bed. Loeki, hoop morgen te lezen dat je bevallen bent. Heel veel sterkte en succes.
Ik ga afsluiten meiden, kom terug als de kleine er is of als er neits gebeurt ben ik er morgenochtend weer.
even heel snel, hopelijk merkt de kleine meid het niet hihihi Elke keer als ik achter de pc wil gaan zitten zet ze een keel op dus komt het er bijna niet meer van. Ik zag dat er nog een paar bevallen zijn, gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes. En geniet van elke dag want het gaat zo snel..... Onze kleine meid is alweer 3 weken, 19 uur en 2 minuten. Loekie zet hem op! En voor de rest kan het nu ook niet lang meer duren. Hebben de moeders dat nou ook dat de kleine zeer onrustig is met dit weer? Het lijkt wel of ze de hele dag wil lurken aan de koe.......Het is al zo warm......ik drink liters echt niet aan te slepen. Ik ben ook weer voorzichtig aan het naaien geslagen. Het eerste tuniekje heeft ze vandaag al aangehad, zo lief.(www) Elke keer 10 a 15 minuutjes achter de machine, daar slaapt ze gelukkig wel doorheen. Maar zodra ik dan opsta om achter de pc te kruipen dan gaat de sirene binnen no time af hihihihi. Ik mag dus nog geen tijd voor me zelf hebben, wel als ik voor haar bezig ben. O, daar gaat ze weer, ben weer weg. groetjes doeggggggggg
loeki, slaap lekker, als dat nog lukt, en heel erg veel suc6 voor vanacht als het gaat gebeuren! prdm, wat een mooi meisje! en erg mooi dat tuniekje wat ze aan heeft op de foto!
allemaal welterusten dan, fijn prdm om wat van jou te horen ook herkenbaar. bambino ik dronk brantnetelthee voor het vocht en ik zou ook even langs vk gaan of bellen hoor. almira slaap lekker, heeft jan alleen maar nachtdienst en wat als de weeen beginnen kan hij dan naar huis komen : tot morgen
Anderhalf uur, Loeki, ontzettend veel succes vannacht. En anders tot morgen. Bambino: ik ga gelijk kijken. En ik sms als er belangrijk nieuws is, maar dat zal wel niet hoor, Als je ineens extreem veel vocht gaat vasthouden moet je wel even bellen almira. Oedeem komt ook voor bij zwangerschapsvergiftiging. Dat is het misschien niet, maar laat het wel even weten.
Ben ik helemaal met je eens, hihihihi dank je. Zou jij voor mij ook een banner kunnen maken? Ik ga nu slapen, truste allemaal
Missy: Jan mag zodra ik bel naar huis! Hij is 25 minuutjes hier vandaan. Hij rijdt vandaag mee maar als ik bel komt hij direct! En hij zit in een 3 ploegendienst! Volgende week heeft hij van 6:00uur tm 14:30uur. Bosi: Ga morgen ff bellen als het morgen als ik wakker wordt nog zo erg is! Truste allemaal he!
ooow ik ga ook slapen,mijn ogen vallen zowat dicht,ben echt moe! Loeki,nogmaals succes! Hoop dat het doorzet! Slaap lekker allemaal!
truste pientje! Ikke ga ook maar is lekker slapen. Meiden slaap lekker allemaal, en voor degene die vanacht gaan beginnen, heel veel suc6! truste en tot morgen!
Nou dames we hebben weer echt een aprilbaby in aantocht. Om 4.45 uur zijn mijn vliezen gebroken en ik heb nu om de 5 minuten lichte weeën. Ik zal zo lang mogelijk verslag blijven doen, maar als er niets vreemds gebeurt komt mijn kleine meid vandaag gewoon thuis.
Bijgewerkt op 27/4 5.55 uur zwanger 01.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 02.Loeki2 (14/4)= Vliezen gebroken, lichte weeën 03.Renate19 (16/4)= Weeën sinds 19-04, 1 cm ontsluiting 04.Bambino (22/4)= geen activiteit, af en toe oefenen 05.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 06.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 07.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 08.Pientje (24/4)= Geen activiteit 09.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 10.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 11.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 12.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH
Hé meid! Fijn dat de bevalling op gang gekomen is! Misschien zal het nu wel heel snel gaan! Ik wens je in elk geval een voorspoedige bevalling!
Kan het wel geloven! Na zolang wachten Moet je nu snel de vk bellen of mag je nog even wachten? Heb je een beetje kunnen slapen deze nacht? Ben al de ganse nacht op, af en toe even ingedommeld, heb zo'n pijn aan m'n rug en benen en ook menstruatiepijn... moet vanmiddag gelukkig naar de gyn. Hoop dat het nog allemaal goed zit!
Ik ga onder de douche staan. Weeën worden nu heftiger, maar houden nog geen minuut aan, Ze zijn al wel super regelmatig.
Kirby, moet bellen als ik 30 minuten weeën heb om de 3 minuten, maar vind het nu nog niet echt heftig genoeg, kan natuurlijk snel veranderen.