Ik verlies nu ook bloed hoort er zeker bij hè, het vruchtwater was schoon gelukkig en dankzij de Tena heb ik mijn bed droog gehouden
Volgens mij hoort het bloedverlies erbij hoor! Gelukkig heb je je bed kunnen drooghouden! Is je mannetje niet te zenuwachtig?
Nou ik hoor hem nu boven rondlopen, hij zal zo wel beneden komen en dan gaan we maar koffiedrinken of zo. Ik weet het ook niet. Ik wil rond 8 uur de VK bellen dat de vliezen gebroken zijn.
Oké nu al 3 minuten, m'n moeder krijgt gelijk hoor. Jaap maakt de kruiken nu klaar en verder is alles volgens mij in orde, als het zo door gaat is ze er voor de koffie.
Ja mijn moeder deed het in 1,5 uur, dus ik denk dat ik ook wel snel zal gaan, weeën komen iig snel en goed op gang. Hadden ze gisteren mijn vliezen gebroken, dan was ze er nu al, maar vind het wel heel leuk dat ze nu op de datum komt die ik al vanaf het begin in mijn hoofd had. we gaan zo de VK bellen. Weeën komen steeds sneller, niet allemaal een minuut, maar er zit bijna geen adempauze tussen.
Hé nieuwsgierige aprilmama's waar blijven jullie nou allemaal ook aan het bevallen? Ik hoop het voor jullie. Meliske ze gaat komen vandaag hoor.
Ik zit nu op het werk, maar vind dit live verslag toch wel heel spannend Loeki! Een hele voorspoedige bevalling meid!