Heb trouwens nog een vraagje (wat mn vriend ook wou weten) Als je je slijmprop verliest voel je dat dan of niet? (ik heb nog niks gezien maar ja ik verlies wel meer slijm als normaal)
Ik verlies ook al weken meer slijm, maar de prop nog niet zo ver ik weet. Maar ik hoor ook wel dat je dat niet altijd weet Ik weet het eigenlijk ook niet
Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad Almira, nu maar weer even lekker rustig aan doen! Loeki, nu dan echt welterusten! En wat een super cadeau zeg! Leuk om alvast plannen te maken hoe je het wilt hebben (kom je de tijd misschien door) Bambino, hier helaas helemaal geen aanloop, ik zie soms dagen niemand Iedereen is erg druk, werken en hebben andere dingen te doen (verhuizingen en verbouwingen etc etc). Bosi, ja uitzending gemist kijk ik ook veel op. Nu op NL 2 "Schatjes", leuk he kinderen
Almira, je kan de slijmprop in zn geheel verliezen maar ook dat ie langzaam aan verweekt en dan krijg je meer slijm en verlies je het dus niet in 1 keer. Maar het verliezen van de slijmprop zegt helaas niks over wanneer je gaat bevallen.
Balen Bambino, misschien kan je via uitzending gemist een aflevering kijken die je nog niet eerder hebt gezien?
zorra; jammer dat je niemand ziet, ja dan duren de dagen echt lang. Heb het geluk dat er veel mensen om mij heen in de zorg werken ( dus erg sociaal zijn, maar ook onregelmatig werken) dat scheelt wel denk ik
Jammer kan niet meer wachten hahaha! Wil nu ook mn kindje! Zie dat er zovel zijn bevallen in de dagen dat ik weg was.
Ja Bambino de dagen gaan zo echt erg langzaam als je niemand ziet. Ik probeer mezelf maar voor te houden dat het niet langer dan 2 weken zal duren dat ik beval en dan zal ik het druk zat krijgen. Almira, ik ben nu ook erg ongeduldig hoor, helemaal als je hier elke keer leest dat er weer een bevallen is, veel voor de uitgerekende datum. Maar zit niks anders op dan afwachten. Weet iemand nog een lekker en makkelijk zomers recept?
Lief van je Bambino Maar die kleine moet er morgen maar gewoon uitkomen Vrijdag de 13e, mooie dag toch! Is het een koude macaronisalade? Witlofsalade kan ik idd ook wel maken, altijd lekker. Zo maar even boodschappenlijstje maken zodat mn vriend vanavond wat kan halen.
Ga ik ook voor, vrijdag de 13e, Het is hier trouwens erg warm. Ik zit wel buiten, maar wel met parasol op. Die gekke hond ligt te hijgen van de warmte, maar in plaats dat hij uit de zon gaat, en in de schaduw, blijft hij bakken in de zon. 8) Zomers gerecht, even denken................
Ja doet onze hond ook, maf beest Ja het is koude macaroni salade. Met zo even uit mijn hoofd, dressing met kerrie, ham reepjes, prei en ananas. maar als het je wat lijkt wil ik het wel even voor je opzoeken Ga zo eerst naar de VK. Schoonzus gaat mee ( zelf ook vk) vind het allemaal erg leuk om het van deze kant eens mee te maken
Het klinkt wel erg lekker Bambino, ik zou het recept wel willen hebben, maar alleen als je het makkelijk kan opzoeken hoor. Succes bij de VK, leuk is dat he dat je schoonzus ook VK is. Bosi, zullen we samen morgen bevallen?
Ja zullen we dat doen zorra, Maar de rest mag ook al, dus als we nu ineens morgen allemaal zijn bevallen kunnen we in 1 keer door naar het volgende forum.
Ja kan het zo voor je opzoeken, doe ik later goed? Ja is erg leuk en handig zo'n schoonzus. Onze band is ook beter geworden door de zwangerschap. Voor haar is het heel bijzonder. Normaal is het haar werk, maar nu het om haar nifje ( neefje/nichtje ) gaat is het toch anders In de tijd dat we steeds naar het ziekenhuis moesten was het heel handig dat we onze twijfels/ vragen bij haar kwijt konden.
Wij willen trouwens op vakantie rond sept/okt met vrienden en denken aan een park van Landal Greenparcs. Iemand goede ervaringen met een bepaald park? Wel graag in nederland