Spannend he! Het was toch een naam met een A pientje? Meliske, idd niet bij je mobiel uit de buurt gaan vandaag.
Grrrrrrr zit al een half uur op ATWT te wachten...Jennifer wordt ongeduldig,want die mag na atwt wat kijken.
ja me mobiel ligt hier voor me neus op de laptop ik kan me ook nog wel herinneren dat loeki de naam heeft gezegd hier, maar dat weet ik niet meer pientje wat heb je een goed geheugen zeg!
Nee dat lijkt maar zo Meliske,maar heb in Januari een keertje terug gelezen en toen zag ik het staan,vandaar
pffff ja! Ik ben zooo benieuwd! Nog geen behoefte om stiekem eerder te testen? Maar stel je test positief,horen we dat dan pas donderdag?
ik zou wel eerder willen testen hoor, maar heb me zo voorgenomen om niet zoals voor de zwangerschap van Danischa* mezelf mee te laten slepen door mijn lichaam, en niet bij elke dingetje te denken...zou het misschien? Maar dat gaat gewoon vanzelf. Ik probeer het testen iig nog even te laten, maar of het lukt... als ik positief test, dan stuur ik denk ik loeki wel een smsje en dan weten jullie het heel snel. owwwwwwww en nou beginnen mijn darmen te borrelen...ik hoor het gewoon van buiten, en heb zo'n ongi-gevoel......pfffff
Spannend Meliske! Ik hoop het zooooooo... Bosi en Pientje jullie moeten nog, en wie nog meer, Bambino, Almira toch? Ik ga weer even snel verder hier, het is altijd rennen en vliegen tussen de voedingen door, want voor je t weet is ie weer wakker.
Ow het klinkt allemaal zo hoop vol,kan me voorstellen dat je je niet probeert mee te laten slepen,maar dat is zooo moeilijk,vooral als het om iets gaat wat je heeeeel graag wilt!
ahum...krijg ik dit vandaag in me mailbox.... Beste Melissa, Enige tijd geleden ontving je van ons de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos, boordevol leuke cadeautjes, bijzondere aanbiedingen en nuttige informatie. Een prachtig verrassingspakket om de laatste maanden van je zwangerschap en de eerste maanden met je kindje van te genieten. De uitgerekende bevallingsdatum, die je hebt opgegeven toen je de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos aanvroeg, is inmiddels verstreken. De kans is dus groot dat jij jezelf nu de trotse mamma mag noemen van de liefste, mooiste en schattigste baby van de hele wereld! Gefeliciteerd! De geboorte van een baby is zo bijzonder, dat we dit heugelijke feit met je willen vieren. Daarom verloten we iedere maand maar liefst 3 verwenpakketten, ieder ter waarde van ruim 50, onder de jonge ouders die de geboorte van hun hummeltje aan ons doorgeven! Wil jij kans maken op één van deze pakketten? Geef dan snel de geboorte van jouw kindje door via onderstaande link. Dan nemen we de naam van jouw ukkie ook gelijk op in de top 100 van populairste kindernamen! Daar vind je trouwens nog veel meer informatie over zwangerschap en babyverzorging en kun je ook ervaringen delen met andere jonge moeders! ik heb het doorgegeven aan de kruitvat! ! ! ! snappen ze daar niet dat ze mensen hier verdriet mee doen... owwww dan kan ik zo gruwlijk boos om worden!