Bijgewerkt op 27/4 9.58 uur zwanger 01.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 02.Loeki2 (14/4)= Vliezen gebroken, weeen 03.Renate19 (16/4)= Weeën sinds 19-04, 1 cm ontsluiting 04.Bambino (22/4)= geen activiteit, af en toe oefenen 05.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 06.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 07.Pientje (24/4)= Geen activiteit 08.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 09.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 10.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 11.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH
He Meliske ze zijn niet lekker daar bij kruidvat, ik heb die doos trouwens ook niet gekregen maar krijg wel steeds telefoon over aanbiedingen uit die zogenaamde leuke doos Ik zou ze eenklacht sturen als ik jou was, alhoewel moet je er dan weer energie in stoppen is ook frustrerend. Hoe laat vertrek je op vakantie?
Bosi tot later, ben benieuwd wat je ons straks kan melden ik dnek dat er dit weekend hier vanalles gaat gebeuren
bosi, heel veel suc6 meis! missy, ja heb ze al een mailtje gestuurd. een hele boze ikke vertrek morgenvroeg rond 10 uur. vliegtuig gaat als het goed is rond half 2 de lucht in.
mogge meiden. Loeki, eindelijk meis, YES! Zet m op! Bosi, veel succes in het zh, ga je nog vragen om te strippen? Meliske, Krijgen we nog wel te horen of je positief hebt getest? Ik hoop t zo voor je! Ik ga weer snel naar mn meisje, ze heeft dr dag weer niet zo. Dr ontstoken oogje is ook best dik. Denk dat ze dr toch meer last van heeft dan we dachten. Hopelijk gaat t snel over.
mo, och wat zielig dat oogje van Kim! Doe haar maar lekker vertroetelen hoor. als ik positief ga testen geef ik het waarschijnlijk aan loeki door, en die meld het hier dan
o gelukkig! was al bang dat we heeeeel lang moesten wachten! t is echt zielig idd als ze wat hebben. Ze slaapt ook superslecht. Dnek een combi van hitte met oog... Gister heeft ze een uur gehuild, das niks voor haar! Nu wil ze ook weer niet slapen, ja op mijn borst, maar dat kan toch niet? Ik kan toch maar niet de hele dag met haar in bed blijven liggen... Gister had ik dr ingebakerd, ging goed. Nu, 1 groot drama. Huilen, krijsen en binnen 5 minuten heeft ze zich er uit geworsteld. En dan te bedenken dat ik dat ding met veiligheidsspelden helemaal heb vastgezet...
ja ik geloof goed dat dat heel zielig is, het liefst zou je alle pijn van haar, helemaal zelf overnemen. en als je haar lekker in de kinderwagen legt, en dan wat heen en weer wiebelen? toen ik stage liep in de kraamzorg, werkt dat vak heel goed, en ik weet nog iets maar is zo moeilijk te omschrijven zo.
Wat is het hier spannend! Kreeg gewoon tranen in mijn ogen van de verslaglegging van Loekie (zijn hormonen waarschijnlijk ) Meliske: jij ook erg spannend. Ik hoop het zo voor je meid! Ga je echt pas 1 mei testen? DAn zijn jullie lekker met vakantie he! Met mij gaat nu redelijk goed. Gisteren eerste echo gehad met 7 weken en nu was beebje op schema en hartje klopte! Ben dus wel opgelucht (vorige keer ook met 7 weken echo en toen was er mooi hartje maar beebje was een week te klein terwijl ik zekr wist wanneer mijn eisprong was geweest, dat eindigde dus na 9 weken in een mk). De gyn was nu heel positief! (NB ik heb dezelfde gyn als Maxima, had ik geen mk gehad dan was ik samen met Maxima uitgerekend en had die gyn natuurlijk helemaal geen tijd voor mij gehad hahahahaha).
Heey heey dames! Hier meld ik me weer zwanger en wel! Oooh wat spannend zeg voor Loeki! Hoop dat ze nu lekker met haar meisje in haar armen ligt te genieten! Meliske: Bij jou gaat het ook goed zie ik aan je banner spannend! Die kruitvat is wel gek...... Ik krijg ook telkens zoiets van die doos, maar jij heb het doorgegeven dus waarom doen ze dat nou nog! (hier ook nooit doos ontvangen) Ik hoop ook dat het een onrustig weekend wordt hier! Maar zie t bog wel gebeuren dat ik op koninginnendag ga bevallen (die dag hoop ik of met de kleine te zitten of dat hij nog in mn buik zit)
me2, wat fijn meid dat alles goed is met jullie beebje! Wt moet dat een enorme opluchting zijn! He wat leuk dat je dezelfde gyn heb als maxima! Dat is ook apart, heb je haar nooit gezien in het ziekenhuis?
Me2, Wat leuk je hier weer te zien! Toch blijf je gewoon bij ons horen hoor! Ben erg blij dat je weer zwanger bent! Ook dat je gewoon nog tijdens het april-topic is gebeurd! Nu Melis een positieve test dinsdag en het cirkeltje is rond! En jammer hoor, was wel grappig geweest als je met maxima in de wachtkamer had gezeten. (alhoewel ik dat bij haar niet verwacht, maar t idee is grappig)
nee lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat je haar daar ziet, maar you never know is er hier trouwens iemand op dezelfde dag als maxima bevallen? weet het niet meer
Mijn pc is nog erg traag (die moet altijd warm lopen geloof ik) Dus laat m ff doen en dan ben ik er zo weer!