Heerlijk he die adrealine kick! Krijg gewoon kippevel als ik er aan denk! Wil er ook heel graag in maar dat zit er voorlopig nog niet in voor ons! Dan hebben we geen borstvoeding meer maar yogurt! hahaha
Hallo allemaal, ook de mei-mama's zitten allemaal in spanning mee te lezen of Loeki zich al meldt. Volgens mij is ze hot-item bij alle mama's in spe. Hoop dat het uiteindelijk wel thuis is geboren, duurt nu toch wel wat lang hoor. Of ben ik te ongeduldig?
Zei mijn oma vroeger een keer, waren bij een hardloop wedstrijd aan het kijken en er liep een (goed bedeelde) vrouw voorbij, schreeuwde ze "karnemelk!" Denk dat ik een jaar of 9, 10 was. Snapte er niks van
De spanning stijgt en ik geloof ondertussen op het hele forum. In het topic van loeki over de 10.000 berichtje, wacht ook iedereen in spanning af op nieuws. Loeki houdt de gemoederen flink bezig.
Ik wil ook gaan bevallen! Wil mn kleintje zien! Ben zo nieuwschierig op wie hij lijkt! En hoe hij is! Hoe mn katten er onder zijn! En hoe de eerste nachten alleen met Jan en onze kleine zou zijn.
Ja nu kan ik er wel om lachen, maar geloof dat ik het toen niet zo leuk vond. Schaamde me een beetje voor haar geloof ik. Terwijl het een heel lief mens is hoor, maar af en toe...
Ik denk ook aan koninginnendag! En als ik daar overheen ga ga ik vragen of ze me gaan strippen! Mijn lichaam kan echt niet meer! Het is hier een slaap festijn denk ik. Alle katten liggen heerlijk op de stoel en bank te pitten Jan ligt nog te pitten en die duif van gisteren ook nog. Ga m zo eens proberen buiten te zetten! Hoop dat hij weg vliegt, want ik laat m niet lopen! Anders zit er maar 1 ding op (maar dat ga ik niet doen)