Nee, heb haar nooit gezien in het ziekenhuis, mede natuurlijk omdat ik een mk had gekregen.... Ben zooo benieuwd naar Loekie (en met mij 10.000 anderen, hahahha)
Heb er officieel nog 3, maar met mijn oma ( moeder van mijn vader) heb ik geen contact meer En dat komt ook niet meer... de vader van mijn vader heb ik nooit gekend en die is inmiddels overleden. De ouders van mijn moeder leven nog, oma is 83 en opa 87. Wonen nog zelfstandig! Inmiddels 60 jaar getrouwd en nog dol gelukkig met elkaar Ik hoop dat ik ZO oud mag worden
Jammer nog steeds geen nieuws? Ik heb ook geen opa's en oma's meer. En Meno heeft ze alle 4 nog. Printen is ondertussen al gelukt,ben weer vrolijk Ik ga zo ff boodschappen doen. Menno luncht thuis,dus ga lekkere broodjes maken. Tot straks!
Hoi Meiden, hier nog een stille meelezer. Ik volg jullie sinds het bericht van Tascha haar moeder dat ze was opgenomen met weeen met 32 weken. Jullie zijn zo'n hecht stel meiden bij elkaar. Echt super om te zien. Ik hoop dat we snel wat horen van Loekie. En voor alle wachtende meiden: ik duim dat jullie baby's zich snel laten zien. Groetjes Nynke
Veel te gezellig. Ik lees me rot om jullie bij te houden. Hoe gaat het met jou Meliske, spannende tijd voor je toch?
Ik heb net even 2 grafieskjes gemaakt om de temperatuur en gewicht van Joshua bij te houden, is best leuk.