volgens mij is het wel normaal als ze in het begin wat afvallen, als het maar niet teveel is en constant aan houd.
Nee ik hou het gewoon in de gaten. Ik zei ook al tegen mijn man "wij hebben een weegschaal, maar meestal worden baby's nu niet eens meer gewogen, dus hadden we het nooit geweten" Maar ik vin dhet inderdaad wel leuk om zo bij te houden.
Ik heb net even zitten kijken, maar ik ben lid van het forum sinds 8 april 2006. exact een jaar voordat Joshua geboren werd.
Hij slaapt prima 's nachts. Hij moet om 24.00 uur eten en om 04.00 uur komt hij dan nog een keer en voor de rest slaapt ie. dus wij maken ook goede nachten.
Dag allemaal, Jammer dat er nog niks van loeki bekend is, maar dat zal denk ik niet lang meer duren. Misschien moest ze ook even naar het ziekenhuis. Ik kom net terug. Alles is goed. Nog wel een hoge bloeddruk maar niet ernstig, dus ik hoef niet te blijven. Wel moet ik nu definitief in het ziekenhuis bevallen, dat vind ik erg jammer. Ik heb gelijk een rondleiding gevraagd over de afdeling. Lijkt wel leuk, alleen het is natuurlijk niet thuis. Oja en strippen moet je niet willen zei de gyn. Mirtje: slijm kan inderdaad duiden op het langzaam verliezen van de slijmprop. Maar hoeft niks te zeggen over wanneer je gaat bevallen. Grappig tascha, een jaar later precies,
Als alle meiden die meelezen ook mee schrijven dan komen we makkelijk aan de 2007 pagina's! Wordt het nog drukker Jan is uit bed dus ga dr weer ff vandoor! Laat de pc aanstaan zodat ik een beetje op de hoogte kan blijven! Tot zo meiden!
hoi even gekeken, tja bosi ook in het zh dus , ach wel heel fijn dat alles goed gaat en ik vond het zh reuze meevallen, ik had zoveel pijn dat ik blij was daar te zijn
Dat doet heel veel pijn. En ook daarna nog. Verliest heel veel bloed en procentueel gezien heel weinig kans van slagen...
Nou ik kom ff melden dat ik weg ben want Jan wil naar dordrecht! (hij is daar geboren) Hoop dat ik op tijd terug ben voor het grote nieuws!
Spannend zeg hier! Ben weer even 1-armig aan het forummen. Gemma wil bijna continu drinken met dit warme weer.
o meiden, Kim slaapt! wat heerlijk. even een uurtje helemaal niks... Wij hebben trouwens 4 oma's en 1 opa! Erg bijzonder vinden we zelf. Kim wordt dan ook strontverwend, want overgrootoma's kopen dus net zoveel als gewone oma's! Em, heb je d'r de hele dag aan de borst? Pfff, wat een opgave