Nog 50 pagina's meiden, dat moet te doen zijn vandaag! Ik ga iig voor iedere zin een nieuw berichtje openen!
Zo Mama Mo jij hebt er zin in. Ik kan gewoon niet bij de comp weg blijven. Ben zo benieuwd wanneer Loekie iets laat weten.
Bij Loeki was het juist tegenovergesteld en geslaagd, dacht ik zo Maar dan nog vind ik het apart dat de gyn zegt "moet je niet willen"
Ja, bij mij was het ook gelukt hoor! Dus mij hoor je ook niet klagen. Maar de pijn en het bloeden enzo, dat had ik wel! Ja, t is apart, maar tegen mij is dat ook een paar keer zo gezegd... Ik ga even mn tuintje in... Is misschien slimmer dan achter de pc hangen!
Loeki is wel de opperkletskont natuurlijk Het is natuurlijk beter als het gewoon vanzelf begint. Denk dat dat bedoelt wordt. Em, drinkt Gemma echt zoveel meer? Ik heb het idee dat Dylan eerder minder als vaker komt. Maar als hij drinkt, drinkt hij volgens mij wel meer.
Missy, wat heeft Meliske weer een leuke banner voor je gemaakt. Vind deze mooier dan de vorige. Ik ben bezig met soppen, maar ik heb niet zoveel zin. En Dylan is aan het wakker worden, die wil zo vast weer eten. Mag ook wel, want hij slaapt al vanaf een uur of 11.
Strippen kan per persoon verschillend uitpakken zelfs per zwangerschap. Ik ben de eerste keer gestript en had geen pijn en bloedverlies. Wel kreeg ik er weeen door en ben ik zo'n 24 uur na het strippen bevallen. Bij de tweede ook gestript wel bloedverlies en geen weeen. Echt pijn heb ik er niet van gehad. Wat betreft het drinken met de warmte: het is goed dat de baby nu meer komt om drinken, ze verliezen veel vocht en houden het zo mooi op pijl. Als je kindje minder wil drinken wel goed opletten dat het niet uitdroogt. Sorry wil niet overkomen als een zeur. Maar wil alleen advies geven. Sterkte met de warmte en ik blijf kijken of Loekie al wat heeft laten weten.
Nynke je bent geen zeur! Ik heb Dylan in de woonkamer in de wandelwagen. Daar is het nu 23 graden, dus niet zo heel heet. In z'n slaapkamer is het nou niet te harden.
he ben er weer, boodschappen voor een bbq zijn binnen. Nog steeds geen nieuws? Kwam net nog een oude vriendin tegen. Zij was 4 weken na mij uitgerekend, maar heeft haar zoontje gekregen met 32 weken. Alles is gelukkig goed. Baalde toch even, toen ik die kleine zo lekker in de wagen zag liggen. Het lijkt me zo lekker om met die kleine naar buiten te kunnen..... Bosi; fijn dat alles goed is. Zijn er nog afspraken gemaakt wanneer je naar het zh moet? Als je nu weeen krijgt bijv.....
Ik kwam weer even kijken maar Nee geen nieuws nog. Nog even geduld Bambino, voor je het weet heb je je kleine in je armen.
ja, dat weet ik. En op zich heb ik best wel geduld, maar als ik dan zo'n kleintje zie bij iemand die nog niet had moeten bevallen, baal ik dat die kleine maar niet wil komen
Bambino het is nog even de laatste loodjes en zeker met dit weer volhoudenmeid ook jij hebt snel de kleine kanecht niet meer lang duren hoor! Pientje succes bijVK Meliske toch niet te veel gekocht voor de vakantie he (je ging toch winkelen he) Jopei op de slaapkamers bij ons is het ook zo warm Jasmine ligt overdag in de box en ze speelt al met de speeltjes kijkt erna en duwt ze om