Mo, Jopie: niet continu aan de borst hoor, maar ze komt overdag wel vaker (iedere 2-2,5 uur ongeveer). Vandaag is ze al iets meer gewend dan gisteren (en borstvoeding waarschijnlijk beter afgestemd), dus nu ligt ze heerlijk te slapen Ben net zelfs even naar de markt geweest. Is op het eind van onze straat, dus dat scheelt. Heb vanochtend pas voor het eerst gekolfd, dus tot nu toe drinkt ze echt alleen uit de borst. Echt leuk zeg...Loeki aan het bevallen en direct allemaal extra mensen op " ons" deel van het forum. Gezellig! Dizzy: je snapt eigenlijk niet dat ze met dit warme weer op je arm willen liggen, toch? Pientje: suc6 bij de VK Bambino: je kunt vast ook snel met je kleintje naar buiten! Schrale troost: het is nu toch veel te heet om met zo'n ukkie in de zon te gaan lopen.
zo ben ik weer. heb effe nog wat parfum gekocht nog niks van loeki? ik heb iig nog geen smsje gehad. Dan duurt de bevalling denk ik toch iets langer als verwacht... pientje, suc6 bij de VK ennuh....meer weet ik echt niet.
Hoi , ff een snel vraagje, Mijn buik is al 3 dagen bijna continu hard! Ik wordt er totaal geschift van, bij elke beweging weer! Hebben meer meiden dat? Wat kan ik er nu nog aan doen? Ik doe al bijna niks meer! Groetjes Jessica
Ja dat strippen. Zoals mo al zei, het kan best pijn doen en je kunt er veel last van hebben, maar de gyn zei dit: Vooral als het je eerste zwangerschap is doet het nog meer pijn en begin je iets waar het eigenlijk nog niet klaar voor is. Ook kwam ze vaak tegen dat als het je eerste is dat er dan flut weeen komen en dat je dus langer bezig bent dan nodig. Ik heb er geen verstand van, ik vertrouw dus maar op hun inzicht. Bambino: kan me voorstellen dat je een beetje een soort van jaloers bent dat die vriendin al lekker met de kleine kan wandelen. Ik heb van de gyn ook een hele folder meegekregen wanneer ik kan bellen enz...., Pientje succes bij de vk Meliske: welke geur heb je gehaald? Hoe gaat het verder met alle al bevallen dames en de prachtige baby's. Ik las dat ze nu meer komen drinken? Ja dat zal idd ook wel met dit weer. Je mocht toch ook water erbij geven? Loeki: meid ik hoop dat alles goed gaat,
Ja hoor Bosi, water mag ook. Al vind Kim dat helemaal niks... Ze ligt nu heerlijk te slapen, alleen vanmorgen veel gehuild voor haar doen. Eigenlijk valt t reuze mee, vergeleken met andere kindjes... Mees, helaas ik heb geen flauw idee... Nog niks van Loeki gehoord... Duurt nu wel lang hoor!
ja idd, duurt echt wel even. Maar goed, wij hebben gewoon geen geduld, Heerlijk zo;n makkelijk kindje Mo. Maar dat ze wat meer huilt kan misschien ook door de warmte zijn?
@Mees: probeer eens een kruik of een warme douche. Misschien helpt dit je buik ontspannen. Jeetje, ik hoop maar dat alles goed gaat bij Loekie. Stom misschien maar ik maak me toch ongerust.
bosi, ik zou maar vertrouwen op het woord van je gyn meid. Ik heb gekocht: Esprit, mexx en bruno bannani maja ikke had bijna niks meer
Meliske, 3 luchtjes? hihi lekker hoor! Bosi, ja kim is echt heel lief en rustig, daarom schiet ik gelijk in de paniek als ze huilt. Even tussendoor, ik ben zoooo bang dat ze weer naar het ziekenhuis moet, dat ik er soms niet van kan slapen... Nynke, ik maak me ook een beetje zorgen om d'r hoor! Zeker met haar buikspieren enzo, het is nu echt moment van de waarheid voor d'r... Hoop zo dat ze gewoon te druk is met knuffelen en ons even helemaal vergeten is!
O lekker mexx. Welke kleur? Die roze? Ik heb altijd mexx, diesel en puma. En natuurlijk Hugo boss. bruno bannani ken ik niet. Dat zal ik over een paar weken eens gaan opzoeken. Nee ik denk dat er niks is met loeki hoor. Misschien kwam de placenta niet, of lukte het niet helemaal thuis en moest ze nog even een beetje hulp hebben in het ziekenhuis. Niks aan de hand. En dan kun je zomaar even een nachtje in het ZH moeten blijven. En Jaap zal misschien nu even geen zin hebben om te smsen.
Ja dat kan ik me voorstellen. Die ongerustheid is heel gezond. Het meest dierbare in je leven, en die wil je niet zover bij je vandaan hebben en al helemaal niet in het ziekenhuis zien. Je zou alle pijn en ongemakken zo over willen nemen zodat zij haar goed voelt. Echte hechte moederliefde,
Wordt hier net wakker van mijn middagdutje en had toch eigenlijk wel verwacht dat Loeki is bevallen...
Bambino: leuke foto's trouwens van bibi. Ik ga vandaag denk ik dan het kaartje voor hun maar op de post doen. Eerder durfte ik niet, je weet maar nooit.
mo, kan me goed voorstellen dat je daar bang voor bent, het is jou eigen vlees en bloed, jou kleine meisje, waar je alles voor over hebt, zodat zij geen pijn ofzow voelt.
Ik ga vanavond de oude nintendo maar eens uit de berging halen. Dan ga ik vanaf volgende week maar eens alle oude mario spelletjes spelen. Leuk!
Ik ook. Het ging zo snel vanmorgen.....en nu horen we niets...hopelijk is ze gewoon aan het rusten en heeft ze geen tijd meer geha dom te laten weten hoe de dame in kwestie heet!
Hmmm nog steeds niks jammurrrrr! Alles was goed bij de vk. Kleine floepert is nog steeds niet ingedaald. Dus moet meteen bellen als de vliezen breken. Wel voel ik de baby minder sinds 3 dagen,dus dat moet ik even in de gaten houden,gelukkig voelde ik baby net,maar men wat kan je je zorgen maken!
Misschien heeft Loeki wel ge-smst,maar is het niet doorgekomen? Was laatst toch ook bij Janne die naar Zorra smste?