Loeki en Jaap van harte gefeliciteerd met jullie meid Annika! Hopelijk is het grote genieten nu eindelijk voor jullie begonnen. We wachten met smart op foto's!
Gefeliciteerd meid! Geniet er maar lekker van! Jammer dat je nog naar t ziekenhuis moest! Echt gaaf ze ligt eindelijk in je armen! Who's next?
Loeki, eindelijk!!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Annika, een flinke meid hoor. Ga er maar lekker van genieten!
Jaaaaa die van mij zit veeeel te lekker! Bosi,jij zal echt geen hekkensluiter worden hoor! that's me!
Loeki van harte gefeliciteerd! Hopelijk is het allemaal goed gekomen met de placenta en kun je nu gaan genieten! Veel plezier, fijne kraamtijd tot gauw hier! groetjes Messie
Loeki en Jaap, Gefeliciteerd met jullie dochter Annika! Geniet van de kraamtijd en we zijn natuurlijk heel nieuwschierig naar de foto's! xx
Bijgewerkt op 27/4 20.06 uur zwanger 01.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 02.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 03.Bambino (22/4)= geen activiteit 04.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 05.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 06.Pientje (24/4)= Geen activiteit 07.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 08.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 09.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 10.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH Volledige lijst pag 349 Ben heel benieuwd wie de volgdende is. Heb niet het idee dat ik dat ben
Ja nu is het even afwachten. Ik denk vanaf nu de mei kindjes. We liggen erg dicht bijelkaar met de uitgerekende data, dus het kan nu echt iedereen zijn. Hier vooralsnog geen activiteit. Ook niet na de ananas,
Even een vraagje; hoe staan jullie tegenover een stagiaire? Van de week zat er echt een over enthousiaste stagiaire naast de VK en ik zei dat ik wel wilde bevallen en toen zei zij; 'nou daar heb ik ook wel zin in, want het is zo rustig in de praktijk!' Toen bedacht ik me dat ik helemaal geen zin had in haar aan mijn bed... Zeker omdat we thuis willen bevallen wil ik het een beetje rustig en knus houden; de VK, mijn vriend en mijn moeder en eventueel een kraamverzorgster en dan vind ik het wel genoeg. Als we nou naar het ziekenhuis moeten vind ik het wat anders want ik weet van de vorige keer dat er toch elk half uur een ander aan mijn bed stond... en ik heb niet de moeite genomen om daar op te letten maar thuis... Je mag dat toch aangeven dat je dat niet wilt? Ik voel me dan ook wel weer schuldig want die mensen moeten het natuurlijk ook leren (ik wil notabene zelf VK worden) maar toch als ik over mijn situatie nadenk wil ik het niet. Mijn vriend trouwens ook niet hoor dus we gaan het wel aangeven als we haar bellen als het begint.
ps we hebben ook al 5 VK's in de praktijk dus het is toch al zien wie er aan mijn bed zit heb voor 3 van de 5 een voorkeur..
Toevallig vroeg zedat vandaag aan mij of er een stagiaire bij mocht zijn,wel 1 die ik heb ontmoet. Ik heb daar geen bezwaar tegen,zij moet het ook leren. Wel heb ik aan de kraamzorg opgegeven dat ik geen stagiaire bij de bevalling wil. 1 stagiaire vind ik genoeg!
messie, als jij er tegenop ziet, moet je het absoluut niet doen. je moet je prettig voelen in je eigen huis en al helemaal tijdens de bevalling. In het ziekenhuis vind ik het nog anders, maar bij jou thuis... Dus meid voel je niet sculdig als je het niet wilt, er zijn genoeg, meer dan genoeg mensen die wel een stagiaire willen dus kunnen ze toch het beroep leren. Ik zou het zelf ook niet willen, zou het al vervelend vinden om een kraamhulp te hebben iemand anders in mijn huis...
Messie: gewoon doen wat jij zelf wil misschien heb je hier wat aan: Bij mij heeft een stagiaire de bevalling gedaan thuis en dat is prima gegaan. De VK was er op de achtergrond, maar voor mij ook duidelijk aanwezig bij, maar ze heeft zich er niet mee bemoeid tussendoor. Toch had ik het gevoel dat ze alles keurig in de gaten hield, dus dat voelde voor mij wel fijn. En wat ik wel verwacht had maar niet gebeurde: er werd niet dubbel getoucheerd enzo. Alleen bij het hechten heeft de VK het overgenomen, omdat het allemaal wat ingewikkeld was. (uiteindelijk had een plastisch chirurg het moeten doen eigenlijk )
Ik weet niet,zal het ff vragen Van Menno mag het zondag komen,dus gaan we morgenavond flink opwekken =P~ @Em,owke dat valt mee,ik dacht ook 2 keer toucheren enzo. Dus Menno vroeg al,vind je dat niet vervelend tijdens weeën 2 keer dat gewroet?