Nee nog niet gelezen,thx! Lekker vlot gegaan dus! Ben benieuwd naar har eigen verhaal! Hoop dat ze morgen ff online komt Wel jammer dat ze een nacht daar moet blijven,maar wel fijn dat ze in de gaten gehouden wordt!
Loeki van harte proficiat met u dochter mooie naam! aan de rest heel veel succes en hopelijk mag de bevalling rap starten bij jullie... Hier heeft Jando gisteren 2 maal 4 uur geslapen 's nachts wat enorm deugd gedaan heeft. Heb wel het gevoel dat de dagen nu tekort zijn voor de bevalling duurden ze eeuwen en nu..het is avond voor ik het besef. Zeg vraagje aan de bevallen maam's hadden jullie ook zo last van rugpijn een week na de bevalling, het is een hoge rugpijn die ik heb en het doet redelijk veel zeer. Tot later want Jando moet zijn flesje hebben nu Annabel
mo, bedankt voor het posten, had het idd nog niet gelezen. annabel, fijn dat Jando zo goed heeft geslapen vanacht!
Annabel, ik had die rugpijn ook. Stond los van mn b.i. Ik denk dat t komt doordat ik met t persen mn benen ongeveer in mn nek heb gegooid. Weet niet hoe het bij jou is gegaan... Ook dat ik mn hoofd op mn borst moest gooien met persen heeft behoorlijke spierpijn veroorzaakt! Wie weet is dit bij jou ook het geval? Het is bij mij iig helemaal over! En fijn dat Jando zo goed heeft geslapen hoor! Heerlijk!
Loeki en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Annika! Dat die 4100 gram in dat buikje zat! WOW zeg! Geniet maar van jullie wolk van een dochter!
Meliske,spreken we je nog voordat je vertrekt? Denk niet dat je vanavond nog online komt? Morgen misschien? Maar voor het geval dat...dan wens ik je een fijne,gezellige tijd met je mams. En ik hoop nog harder dat je vet positief mag testen en dat er weer een mooi kindje in je mag groeien! En je ons kan vertellen dat je weer mama wordt In dat geval moet je als de donder een internet cafe opzoeken hoor! Zou nog beter zijn als er internet in het hotel is Anyway,happy holiday! Geniet ervan! 8)
Dank je pientje! ikke ben er nog even Ja heb me banner even veranderd, anders kijkt iedereen straks tegen een tempkaartje aan die achterloopt morgen vroeg kom ik natuurlijk nog even zeggen wat mijn temp was... Ik ga nu lekker slapen. Meiden slaap lekker en tot morgen nog even
Fijne vakantie meliske, als ik je morgen niet meer online zie. Mo, bedankt voor het kopieren, ik had het nog niet gelezen. Hier verder geen bijzonderheden.
Meliske: een hele fijne vakantie en ik hoop op heel goed nieuws na je vakantie. Andere nog niet bevallen mama's, jullie geduld word snel beloond hoor! Ik voel het aan mijn water.
hoop dat je gelijk hebt bedankt Mo voor het kopieren! Hier is ook alles rustig. Ga zo lekker naar de markt.....
Hoi goedemorgen allemaal! ik heb net weer wat ontdekt... er zit een TEEK in mijn knieholte... AAAH ik moet om 10:20 bij de huisartsenpost zijn... gatsie gatsie en ik vind dit echt niet leuk...
Joehoe Melsike,ben je er nog? Hoe was je temp? Hier alles goed. Gisteravond had ik best wel krampen en voelde de baby gewoon zakken Ik had nog niks tegen menno gezegd en die aaide over mijn buik, zegt ie ineens "Hey wat is je buik laag ineens" Je ziet het ook echt. Dus volgens mij is ons kind dalende Moest ook gelijk 100 keer naar de wc voor 1 druppeltje @Messie,getsie een teek! Op zo'n onopvallende plek nog wel! Ow volgens mij word Jennifer wakker! Ik hoor wat kuchen!
ahhhhhh messie, gelukkig ben je er op tijd bij. pientje, wow spannend hoor! Hopelijk gaat je kleintje een deze dagen komen. en dan even over mij... mijn temp was weer 37,1 dus FF geeft een innesteling aan, ik weet niet waarom maar ik wilde gewoon even testen waar me vriend bij was... dit heb ik dus gedaan... met als resultaat.... Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mini mini mini lichtstreepje je moet echt super super super goed kijken als je em wil zien, heb al tig foto's gemaakt zodat jullie kunnen meekijken, maar hij is zo licht dat je het gewoon niet ziet op de foto. Ik ga nog maar even nergens vanuit, maar denk dat het begin van mijn 2de kindje gemaakt is. Ik heb vanmorgen geschreeuw, gehuild, geschupt, gelachen, weer gehuild om dat streepje en om mijn meisje...
spannend pientje! trouwens over die stagiaire: ik ben in totaal maar 2x getoucheerd (1x 1cm en 1x volledige ontsluiting) en dan dus niet eens dubbel, dus helemaal mazzel gehad. Weet trouwens niet wanneer die VK allemaal stage moeten lopen, die van mij was wel 4e jaars en moest dus eigenlijk alles al bijna zelf kunnen. Ze kreeg in totaal tijdens kraamtijd ook maar 2x op haar flikker: 1x omdat ze niet zeker wist hoeveel antiD ze had gespoten in m'n been en 1x omdat ze Gemma niet goed had ingestopt Meliske: heeeel veel plezier op vakantie. Wel extra speciaal als je daar positief mag testen. Messie: iek een teek. Heb ik ook ooit in m'n knieholte gehad. Let ff op he, dat ze er geen alcohol op doen. (deed die domme huisarts van mij toen wel) Heb hem toen duidelijk gemaakt dat zelfs in de Libelle staat dat je dat niet moet doen..
geweldig Meliske, we gaan heel hard voor je duimen dat het streepje snel duidelijker wordt. Heb je met Kruidvat getest? Heb ik destijds ook 4 dagen voor NOD gedaan en toen zag je ook een lichtblauw streepje.