Oooooooooooooooooooow Meliske,zal het waar zijn? Echt toen ik het las ,sloeg mijn hart een keer over! En daarna kwamen de tranen! Ow ik hoop het echt zo onwijs voor je! Ben zo benieuwd naar je test! Wauw! Een streepje verschijnt niet zomaar! Hoop dat je snel een dikkere streep hebt,dan ga ik je uitgebreid feliciteren!
dank je em! ik heb de testen van de site, die had ik de vorige keer ook en toen gaf ie ook 3 dagen voor me NOD positief. Ik hoop het zo [-o<
dank je pientje! Ja ik hoop het zo, ben nu eigenlijk heel blij, ook weer niet want het is nog ver voor me NOD en wil toch proberen een beetje nuchter eronder te blijven en ook ben ik heeeeeel bang (nou al)
Ja dat is logisch! Dat gevoel heeft iedereen! En jij natuurlijk dan nog eens een beetje extra! Maar wauw,het blijft wel heel bijzonder heh... Ik kan me jouw reactie zo goed voorstellen,zo reageerde ik ook toen ik posi testte,heb ook gelachen,gehuild,geschreeuwd en gedanst Maar kan me niet eens indenken hoe het voor jou moet zijn na je meisje! Zij wordt natuurlijk grote zus! Ookal mag ze er niet bijzijn op deze wereld. Ik hoop dat de test lekker vet positief wordt en je toch wel een beetje ervan kan genieten,het blijft een wonder en het is je zo gegund! Je bent echt een goeie,lieve mama!
dank je pientje! Ik ben er nu echt weg van, me ouders staan al voor de deur Pientje, ik hoop voor je dat je bevalt in de dagen dat ik weg ben, je mag me natuurlijk altijd sms-en met het goeie nieuws en anders lees ik het wel als ik terug kom. Ook voor de andere meiden, hopelijk zijn jullie allemaal verlost van jullie dikke buikjes en dragen jullie de buik over aan mij en kan ik lekker met de klachtjes en zwangerschapshormoontjes rondlopen, wel met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier hoor Aan alle mama's, geniet met volle tuigen van jullie knappe kindjes! doei doei! Liefs Meliske
krijg hier tranen in mnijn ogen van! mooi gezegt! melis.. hier nog een juli mama(nee we zijn julie niet aan het stalken ) maar gun je alle geluk en liefde in de wereld en hopelijk sluit je snel een broertje of zusje voor jouw meisje in je armen.
Messie, een teek, bah, ik hoop dat ze hem snel en zonder problemen uit je halen. Pientje: het duurt dus niet lang meer je bevalling. Dientje had ook ineens een hele gezakte buik en niet lang daarna kwam haar zoontje. Wat fijn nieuws voor meliske als het nu ook idd raak blijkt. Geweldig! Hier alles rustig. Geen activiteit. Ben benieuwdof loeki nog even langskomt,
Je kunt wel merken dat de kletskousen weg zijn, Hoe gaat het met alle zwangere dames? ( een handje vol inmiddels) Almira, zet het bij jou nu al een beetje door?
Hier alles nog rustig! Ben naar de markt geweest en een paar bekenden gesproken. Iedereen is verbaasd dat ik nog auto rijd en alleen op stap ga En ik loop er nog zo fris bij, zeggen ze Ja voel me gewoon goed. Wat moet ik dan doen? Thuis gaan zitten wachten
mogge dames! O melis, ik hoop het zooooo voor je. Een hele fijne vakantie en we horen maandag graag hoe het is afgelopen. t zou echt geweldig zijn meis. Ik sluit me helemaal bij pientje aan. Mooi gezegd en helemaal waar! Messie, succes met je teek. Zijn zulke smerige beesten. Laat je je wel testen op de ziekte van Lyme? Wil je niet bang maken hoor, maar beter te vroeg dan te laat... Pientje, meestal betekent dit idd dat het niet lang meer duurt! Spannend! Ik hoop het voor je, het is een mooi weekend om te bevallen! Bosi, jammer, geen activiteit... Maar t kan ineens komen natuurlijk! Hoeveel zwangeren zijn er nu nog over? Die actief schrijven dan? Zijn er niet zo gek veel meer he? Ik heb heerlijk geslapen, mn man heeft Kim verzorgd en ik ben heerlijk uitgerust. Ik val steeds in slaap met Kim op mn borst, niet slim, maar ik ben steeds zo moe en Kim vind het heerlijk... We gaan zo naar de stad, nieuwe kleren kopen! Met zn drietjes! Ik ben wel toe aan iets nieuws. Loop nog in mn positiekleding en ben het goed zat. Kleding van voor de zwangerschap pas ik wel, maar staat heel gek, met mn flubberbuik!
Loeki van harte gefeliciteerd met jou wondertje! Geniet ervan! Meliske ooh ik hoop het ook zo voor jou! Er verschijnt niet zomaar een streepje ook al is ie heel licht. Geniet van je vakantie, heb ff gemist waar je naartoe gaat. Mo ooh heerlijk lekker rustig nachtje gehad dus. Ja van die kleren herken ik helemaal. Gelukkig pas ik sommige dingen wel weer, maar zitten wel strak. Maar ben ook echt toe aan shoppen. Weet al helemaal niet meer wat erin is Ik heb gelukkig ook een rustig nachtje gehad, Ayyoub heeft 6 uurtjes achter elkaar geslapen, echt heeerlijk.
Melis, hele fijne vakantie en m'n duimen draaien overuren. Dat dat ieniemienie streepje volgende week maar een dikke vette streep mag zijn! Annabel, fijn dat Jando zo goed slaapt, en jij dus ook! Ik heb geen rugpijn gehad van de bevalling. (wel van de doorgezakte bank, maar da's wat anders....) Pientje, ik hoop voor je dat het doorzet! Mo, heerlijk dat je man voor Kim heeft gezorgd vanacht. Hopelijk kan je er weer ff tegen! Fijn dat je het berichtje van Loeki d'r man even hebt gekopieërd. Ik heb ook 2 nieuwe spijkerbroeken en een shirtje gekocht. Was het gehijs aan de positiebroeken zo zat. Nou zakken m'n nieuwe spijkerbroeken ook af Lekker....
Ik ben 30 april uitgerekend dat is maandag maar wie weet wordt ik geen april mamma maar een mei mamma mamma mo ik schreef iid helemaal niet actief mee hoor ik stond ook niet op dat lijstje van de april mamma s. groetjes
Hallo Meliske hier een mei mama die vaak met jullie mee leest en zeker met jou mee leeft. Mijn duimen draaien overuren voor je meid. Dat je maar een dikke vette streep mag hebben over een paar dagen.
Was ik weer.. Meliske, ik duim zo ontzttend voor je... Dat je maar een dikke vette streep hebt straks... Geniet van je vakantie..