Nee inderdaad bambino, als je alles nog kan zou ik het niet laten. Ik ben nu in Friesland, en het is hier veel lekkerder. Lekker windje, iets frisser.
Ooooo wat spannend een lichte streep, dat hij maar snel dik en vet word. Dat kan niet anders dan dat jouw kleine meisje een broertje of zusje naar je toestuurt. Dit moet gewoon eenteken zijn van jouw meissie. O meid ik duim voor je.....................Hele fijne vakantie toegewenst maar dat zal nu wel lukken! O Jessy huilt ben weer weg
Hallo meiden, ben net 4 uurtjes thuis. Ga even kijken wat er allemaal geschreven is. Annika doet het fantastisch en Jaap ook
heeyhey Meld me weer zwanger en wel. Een beetje laat maar was lekker op pad met mn mannetje! Mijn buik is ook zichtbaar gezakt pientje! En loop ook om iedere druppel naar de wc! Heb soms weer een krampje extra maar niets bijzonders! Alles goed met je loeki? Geniet maar lekker van je kleine meid! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
geen nieuwe baby's tnt vandaag jammer had gehoopt dat er iemand nog bevallen was, meiden nog even volhouden met die warmte, hoe dan ook iedereenis aanhet puffen ofwel van de warmte ofwel van de voor/ weeen hahaha He loeki fijn he thuis te zijn!
Inbraakalarm!! Loeki gefeliciteerd, ben benieuwd naar de foto's van jullie kleine meid. Mooie naam hebben jullie uitgezocht! Marian
Melis, je zal het vast niet meer lezen, maar een hele fijne vakantie en ik hoop op een hele duidelijke streep na je vakantie, erg spannend! Loeki, welkom terug! Fijn dat Annika het zo goed doet, hoe is het met jouw buikspieren gegaan? Messie, jakkes een teek, misschien weet je het wel of is t tegen je gezegd door de dokter, maar even de datum opschrijven in je agenda wanneer je gebeten bent en de plek goed in de gaten houden. Pientje, Bosi, Almira en alle andere zwangeren, heel veel sterkte met de laatste loodjes en helemaal met dit weer. Het voelt voor mij alweer zo'n tijd geleden dat ik zwanger was, zo raar. Bambino, lekker hoor dat je nog alleen op stap kan, als het nog kan zou ik het ook zeker niet laten. Jopie, ik begin nog maar niet aan nieuwe kleren, ik hoop dat ik snel mn oude kleren aan kan. Ik kan nu gelukkig een paar rokjes aan, voor de rest niks, dus ik hoop dat ik wel snel wat anders aan kan, want mn positiekleding is veel te warm. Mo, ik ben s'nachts ook zo enorm moe dat ik bijna in slaap val, maar vind het doodeng om hem op mn borst in slaap te laten vallen, dus ik voed niet liggend maar echt rechtop. Hoe vaak komt Kim per nacht? Ons vreetzakje komt ongeveer 3x per nacht en tussen de voedingen komt hij soms moeilijk in slaap (is dan klaarwakker en wil aandacht ) Oempje, heerlijk 6 uur achter elkaar slapen, ik wil ook Verder weet ik het niet meer, sorry!
Sorry hoor maar strippen deed bij mij helemaal geen pijn alleen even vervelend, geen bloed verloren alleen wat slijm en binnen 12 uur kwam de bevalling opgang.\ Jullie sien ben nog druk aan het teruglezen, maar moet ondertussen ook de kleine rustig houden, ze is verkouden en nu een beetje huilerig.
Loeki: welkom terug! Je wordt binnen de kortste keren expert in het laptoppen met een kleine op schoot/aan de borst Laat je lekker verwennen he
Heey Loeki, Gaat het een beetje met jou? Lees dat de kleine weer al verkouden is agossie toch! Is het een beetje gegaan de bevalling? Heb gister nacht slecht geslapen heel de nacht aan het denken geweest hoe t met je zou gaan, of je al begonnen was en natuurlijk lekker lopen piekeren over de kleine hier in de buik! Liep net in de supermarkt en had heerlijke krampen maar voor de rest niks