aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh wat een droppie...en hahaha toch best wel een bolleke Had de vk toch gelijk met der 8 pond Tis echt een scheetje zeg!
Gefeliciteerd Loeki! Prachtig meisje heb je op de wereld gezet! Ja, 6 uur slapen doet ie ook niet altijd hoor Zorra, en heb er vandaag een huildagje voor terug gekregen. Maar liever overdags dan 'snachts he.
oja zorra, hier het ritueel rondom de fles... wakker, flesje, uurtje knuffelen tot ze slaapt (in mn arm) in bedje leggen, kwartiertje licht aan en dan kan ik slapen. Kim komt nogsteeds 8 keer op een dag en 's nachts om 12, 3 en 6 uur... Ik ben ook ernstig jaloers op oempje...6 hele uren... ik voel me al rijk als ik 2 uur heb volgemaakt...
Wie zal de volgende zijn? Pientje? Bosi? Bambino? Messie? Ikke? Mirtje? Renate? (zal nu toch wel zijn bevallen?) Liselotte?
Mo:Mischien eens wat nutriton(johannesbroodpitmeel) in de laatste fles doen?Het schijnt dat ze daar beter van doorslapen. Elena kan er in elk geval ook soms 6 uur tegen. Ik ben nu anti reflux melk gaan halen,ik ben benieuwd of het gaat helpen,ik ga zien hoelang ze nu slaapt en anders doe ik er in de laatste fles nog wat nutriton bij.Ik maakte mijn melk zelfs dikker dan die anti reflux melk is
leuke foto Loeki SCHATJE die kleine meid van je! Iedereen heel erg bedankt voor de tips rondom de teek! Ik heb er zeker wat aan gehad en het staat nu inmijn agenda hoor! De huisarts bij de huisartsen post heeft hem eruit gehaald. Mijn schoonouders de hele dag over de vloer gehad en dat was erg gezellig. Zijn helemaal naar de stad gelopen en terug en hoop dat het allemaal wat mee werkt voor een beginnetje vannacht ofzo! Ik ga nu even douchen! tot gauw!
Ik hoop t ook messie! Ik loop iedere dag en de baby zakt wel telkens maar hij is afgelopen nacht best wel erg gezakt volgens Jan! Ga lekker op de bank zitten bij mn mannetje!
Je leest dit vast niet meer Melis, maar ik zit met tranen in mijn ogen. Ik ga heel hard voor je duimen en de rest van mijn familie ook. We gunnen het je zo. Liefs Janne
komt volgens de kraam uit ZH, gaat wel over. Heb nu dat ze aan de borst in slaapvalt. ze neemt een paar stevige teugen en is daarna vertrokken naar dromeland