April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Loeki, wat geweldig dat je er weer bent en jou bevallingsdatum zal ik nooit meer vergeten :) Geniet ervan.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    hoe dat zo Tascha? :D

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik zal het ook niet snel vergeten, maar vooral de ambulance rit met gillende sirenes blijft me nog wel even bij.

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik was uitgerekend op 27-04-2007

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja die ambulancerit zal wel indruk hebben gemaakt.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ja dat had je gezegd :D

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja ik ga snel eens mijn verhaal typen, maar lukt nu niet echt.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Is goed meid, kom eerst maar even lekker bij.
    Ik ga even op de bank hangen en dan naar bed. Spreek jullie snel weer.

9. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik offer me ook wel op hoor Pientje :)

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Geloof me dat vergeet je nooit meer, heb het ook meegemaakt namelijk.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Fijn dat je weer thuis bent loeki, :p En een mooie meid idd.

Ik ben net weer terug uit Friesland. Moe maar het was prima te doen.
    Om 15.00 uur ben ik bij mijn moeder thuis in slaap gevallen en pas weer om 16.30 weer wakker. Dus lekker de middag geslapen.

Hier verder geen activiteit. Ja veel afscheiding, slijm en af en toe een ongi krampje, maar dat heb ik al weken, dus ik let daar niet eens echt meer op.

Mijn schoonmoeder heeft ons gependeld ( hoe komt ze erbij, :) , normaal niks voor haar) en we krijgen een jongen. Twee zelfs, maar de tweede komt later. ;)
    Nou we zien het wel. Eerst deze maar eens gezond en wel op de wereld zetten.

Ik hoop dat we snel met zijn allen naar het volgende topic kunnen. Bijna iedereen is al bevallen en het lijkt me erg leuk om zo over baby's te praten dan over dikke buikjes, behalve natuurlijk met meliske, die mag lekker klagen straks ( *duim* ) over haar dikke buikje en klachten.

12. Niet meer actief

Ik ben de eerste vandaag ?
    En dat terwijl mijn dochter niet thuis is is nl logeren bij oma en ik ben al op :D ga haar niet te laat ophalen, was wel even heerlijk gisteren naar feest en wetend dat zij ook goed verzorgd werd.

Mooie foto Loeki

Bosi ja een keer zullen die krampjes en slijm toch echt het begin vormen van de bevalling. :D
    voor de rest niet gelezen dus tot later :oops:

13. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Fijn dat je weer thuis bent Loeki, en je hebt een hele mooie dochter!

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Goeiemorgen!

Ik meld me ook even!
    Jennifer ligt nog te slapen :confused:
    Zeker erg moe,kon zelf alleen niet meer slapen dus ben al een tijdje wakker.
    Kan ik een keertje uitslapen... :p

@Missy,sjonge dat je dat kan zeg, Jasmine al uit logeren,zou dat niet kunnen. (niet negatief bedoeld hoor)
    Jennifer was pas 2 en een half of 3 ongeveer toen ze voor het eerst ging logeren :) En wat vond ik dat moeilijk :(

Nu gaat ze toevallig vandaag weer bij Opa en Oma logeren en zie er al tegenop :) (wat ben ik toch een softy)
    Ik weet dat Jennifer het geweldig vindt,dus dat maakt een hoop goed.
    Maar het idee dat ze een uur bij mij vandaag ligt te slapen :(
    En normaal geven we haar als wij gaan slapen nog even een kusje en nu als we naar boven gaan is haar bedje leeg en kunnen we geen kusje geven :(

Maar aan de andere kant,misschien krijg ik wel een bepaald soort rust over me heen dat Jennifer vanavond tot dinsdag in goede handen is,dat ik spontaan ga bevallen :) Jaaaa daar gaan we maar voor :D

De rest ook nog steeds zwanger?
    Of al bezig?
    Goh April is al bijna voorbij...wat is dat toch megahard gegaan!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ja hoor ik ook nog zwanger. Ik krijg toch echt een mei kindje.

Pientje, ja idd, misschien juist omdat jennifer nu ergens anders is, ga je beginnen. Nou de baby is natuurlijk van harte welkom, :p

Dizzy: spannend dat je kleintje is gaan logeren. Maar dat is wel goed, dat je dat af en toe doet. Niet alleen voor jezelf, maar dan kan jasmine ook een beetje wennen aan af en toe alleen. Maar ook op latere leeftijd kunnen ze het leren hoor.

Ik ging bijna nooit uit logeren. Ik vond het namelijk vreselijk. En eigenlijk nog steeds. Het liefst slaap ik in mijn eigen bed. Een 7 dagen vakantie en ik wil weer terug naar huis, :eek:

16. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    hallo allemaal!

Ik herken het helemaal Pientje, dan denk ik ha lekker een avondje rust en uitslapen morgen en als het dan zover is dan baal ik dat mijn zoon niet gewoon in zijn eigen bed ligt omdat ik hem toch alweer mis. maarja zal er wel bij horen en bij ons komt het ook heel weinig voor al vindt hij het heel leuk om bij oma te logeren!

Ik ben ook nog steeds gewoon en rustig zwanger hoor... Wandeling heeft niets uitgehaald wel dat ik heeeerlijk diep heb liggen slapen.. Zal ik dan ook een mei kindje krijgen? We krijgen iig stiertjes! succes allemaal vandaag misschien dat we toch nog voor mei ons best mogen doen.. op koninginnedag.... nouja

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Hier ook nog steeds zwanger en alles rustig :( Het enige wat van slag is zijn mn darmen :(, zal wel iets verkeerds hebben gegeten op de verjaardag gisteren......

Loeki; flinke meid zeg! Waar heb je dr toch al die tijd gelaten :confused: :)

Heb mezelf voorgenomen vandaag niet te veel achter de compu te gaan zitten, begin een beetje forum-ogen te krijgen :confused: Dus ga denk ik in een rustig tempo de tuin mooi maken en lekker lezen....

Iedereen een hele fijne zondag en hopelijk komt er nog weer een beebje bij vandaag ;)

18. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden ik meld me snel even tussen de bedrijven door ik heb foto's erop gezet.

Loeki gefeliciteerd met je prachtige dochter.

hoe is het met jullie?

19. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben even afwezig geweest maar dat had een goede reden. Afgelopen zondag 22 april ben ik om 22.33 mama geworden van een prachtige zoon. Zijn naam is Luuk en hij weegt 4360 gram. Ik ben wel een weekje knock out geweest, maar ben nu weer redelijk op de been. Ik heb een hoop bij te lezen zie ik wel haha!

Loeki ik las dat jij ook bevallen bent: gefeliciteerd met je mooie meid!
    Wie is er nog meer bevallen?
    Ik zag nog wel een aantal "oude bekenden" haha, die nog zwanger zijn!

Ik ga nog een half uurtje genieten van mijn laatste dag kraamhulp!

Liefs Liselotte

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Dag liselotte,
    We waren je al kwijt idd.

Maar van harte gefeliciteerd met jullie ZOON LUUK :baby: :whistle:

een flinke jongen zoals ik aan zijn gewicht zie. Geniet idd nog maar van de kraamhulp.
    Ik zal het lijstje even opzoeken en je erbij zetten.

Loesje: ik ga zo even kijken naar je nieuwe foto's

Messie en bambino, ook nog zwanger, :( Ach inderdaad, misschien een mei baby of een prinsje of prinsesje, ;)

Ik moet zeggen dat het me niet zoveel meer uitmaakt. Eerst was ik steeds maar ongeduldig, maar nu helemaal niet meer. Net alsof er een rust is gekomen. Ik voel me goed en dat is ook prima. Ach het kan ook niet erg lang meer duren natuurlijk. Ik ga nog even genieten van de rust, :)

Deel Deze Pagina