Ben een rondje wezen lopen (misschien dat het helpt) En weer naar de wc en weer het zelfde liedje! Hoop het zo dat het heel snel begint! Ga dr weer vandoor ben benieuwd, hou jullie op de hoogte als er iets gebeurt!
Almira, dat klinkt idd wel een beetje als een begin hoor. Spannend, en ik kijk steeds even of je al nieuws hebt,
Zow ben der ook weer ff. Iedereen dus nog zwanger Behalve liselotte,Gefeliciteerd met Luuk! @Almira,ow spannend zeg! Zou het? Is het trouwens geen terugloop van sperma? Ik heb dat nl. altijd na de sex,zoooow lekker fris NOT! We zijn net terug van shoppen,we hebben een lcd tv-tje voor op de slaapkamer gekocht,dus straks in mijn kraambed kan ik lekker ATWT kijken @Bosi & Bambino,lekker dat jullie een beetje rust hebben gevonden,dat maakt het een stuk dragelijker de laatste loodjes. Wie weet wat dat brengt...of beter gezegd...hoeveel beebjes dat brengt 8) Als ik het zo lees....krijgen wij een heeeeeele kale baby Want deze zwangerschap heb ik er echt weinig last van vergeleken toen met Jennifer.
Heb ik nooit last van pientje! Dit is echt slijm. Heb dit nooit eerder gehad! Ga nu lekker weer iets doen! Lekker in beweging dan stimuleer ik het misschien. Ik heb nog zo gezegt dat ik niet op koninginnendag zou willen bevallen en je zou maar zien ik ben degene die dat gaat doen! Is er ook nog iemand op 1 april bevallen?
pientje, een lief kaal babytje, Wij hebben een gewone tv nog op de slaapkamer. Maar een lcd is wel erg mooi. Almira. Goed in beweging blijven idd. Heb je ook wonderolie in huis? Dan gaan je darmen geloof ik werken en dat kan weeen opweg helpen, geloof ik.
almira heeft je kleintje wel altijd lekker vrij toch een voordeel jarig zijnop 30 april althans inm de regelmatige beroepen dan
Hee meiden! Lekker weertje he? Liselotte, gefeliciteerd met je zoontje! We gaan vanavond bbq-en, ben lekker druk aan het marineren en zo, maar wilde even weten hoe het met de harde kern ging! Almira, slijm, spannend hoor! Heb je al pijn? Pientje, wat een luxe! Een lcd scherm voor atwt! Missy, fijn dat het goed ging bij je moeder. Het lijkt mij vreselijk om d'r zo lang te moeten missen... Ben ook nog niet zonder d'r geweest sinds ze thuis is en was ook niet van plan om d'r alleen te laten tot ik weer moet werken... (maar das meer voor mezelf hoor) M'n baas belde trouwens, wanneer ik weer ga beginnen... Ja, daar had ik nog even geen zin in zeg! Maar ben 24 juni weer de pineut... Moet ook gelijk 2 keer overwerken om ingewerkt te worden... Balen zeg.
O ja, bosi, ik vergeet je niet hoor meid... Weet alleen niet zo goed wat ik moet schrijven... En bambino ook... Ik hoop dat jullie snel bevallen! Dat je rust hebt gevonden is al heel wat en MOET helpen!
Ik hoop nu juist stiekem een beetje dat ons kindje morgen niet komt. Of vandaag nog, of 1 mei, Mo: nou lekker is dat. Nu al zeuren wannneer je weer komt en meteen al overwerken, pfffffff ja lekker weertje, 8) met deze wind erbij prima uit te houden.
Hmm ja in ons vorige huisje hadden we ook een gewone tv hoor,maar in deze slaapkamer past dat niet,te weinig ruimte tussen bed en muur. Anders hadden we een simpel tv-tje geplaatst uiteraard 8) Ow Mo,getsie gelijk overwerken,bleh! Wij gaan ook bbq-en bij mijn schoonouders,jammie! Nou Almira,dat klinkt dan wel positief zeg! Spannend! @Bosi,heb jij al wonderolie in huis? Ik zou het zelf nooit gebruiken,lijkt me erg goor en het werkt op je darmen,maar schijnt dat de baby daar ook op kan reageren en de baby in het vruchtwater kan poepen. Ik geloof verder niet zo in dat opwekken,het enige wat ik probeer is het "natuurlijk" opwekken 8) en wandelen.
Nee hoor pientje, geen wonderolie. Ik durf eigenlijk niks te gebruiken. Idd alleen de natuurlijke wegen, De baby komt echt niet eerder dan het er aantoe is, daar leg ik me gewoon maar bij neer. BBq- en, gezellig. Wij niet, wij gaan gewoon thuis eten en straks een stukje met de hond wandelen.
Hier wel wat pijnen! Maar niet (volgens mij van weeen) Het doet wel pijn en voelt anders dan normaal! Heel veel druk op mn buik ook dat had ik anders nooit! En kan niet echt recht lopen. We zullen zien! Slijm is er nog steeds!
Hier nog steeds hetzelfde! Hoop dat het deze keer wel doorzet! Afwachten zodat iedereen zegt, maar dat is alleen makkelijker gezegt dan gedaan hahahaha
Jan zegt ook telkens, Jij houdt de baby binnen tot koniginnendag en dan pers je m eruit! Heb nog steeds pijnlijke hardebuiken en krampen met steken erbij! (heb het alledrie tegelijk telkens)