April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Em: ze is prachtig hoor. :p

Loeki:ik ga zo beginnen aan je verhaal. Eerst nog even met de hond wandelen

Almira: jammer dat er nog geen regelmaat in zit. Maar wat niet is.......

Natsja, nee hier nog niks. Af en toe een krampje. Maar dat is al weken zo, ;)

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Loeki:Een bevalling is zowiezo heel ingrijpend en als je dan nog zo een zware bevalling hebt gehad....

Mijn bevalling was niet zwaar maar ik word heel emotioneel als ik er aan terug denk!

Maar het is voorbij Loeki,je hebt je dochtertje in je armen en de pijn is niet voor niets geweest ;)
    Je gaat wel waarschijnlijk nog een hele tijd er over doen om het te verwerken,bij mij is het na 6 weken nog allemaal niet verwerkt,

Ik ben te vroeg bevallen en zo ineens,ik heb het gevoel dat ik nog niet klaar was om te bevallen(emotioneel dan,je houd je toch aan die 40 weken vast) en iedere keer als ik een bevalling lees of hoor dat iemand bevallen is begin ik te huilen :(

Em:schattig meisje!

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    em; prachtige meid heb je....

Taschke; ja te vroeg bevallen heeft ook een behoorijke impact. Ik heb dat al meer gehoord.

Almira; jeetje, wat wil die kleine nou :(

Bosi; onze tijd komt wel ;)

Ik ben ontzettend moe dus ik ga zo lekker op de bank liggen en dan vroeg naar bed :eek:ops

Fijne avond allemaal!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Voor de liefhebbers staats deel 2 er in.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zooo wij zijn weer thuis!

@Almira, en? hoe staat het ervoor?

@Loeki,ga nu je verhaal lezen!

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Wat een verhaal loeki,

Ik heb last van mijn darmen trouwens. De hele avond moet ik al naar de wc voor de grote boodschap ( :oops: )

Mijn baarmoeder voel ik af en toe ook, maar dat gevoel is er al iets langer.

Heb je het leuk gehad pientje?

Almira, hoe gaat het?

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    goedemorgen allemaal,

Ik denk dat het bij mij is begonnen. Of ik heb hele erge darmpijn, of dit zijn de weeen.

Om 05.10 ongeveer werd ik wakker van kramp.

Vanaf toen heb ik ongeveer om de 10 a 12 minuten erge kramp.

Ook af en toe naar de wc, dus ik weet niet zeker of dit echt weeen zijn. Ik denk eigenlijk wel.

Ik houd jullie, als het kan wel op de hoogte, anders sms ik natuurlijk naar bambino.

8. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    OOOH spannend Bosi! Ik hoop dat het doorzet!
    Ik wens je heeel veel succes!

X

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Tot nu toe nog steeds kramp.

Ongeveer tussen de 8 en 10 minuten.

Ik hoop ook dat het doorzet eigenlijk,

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik hoop het ook voor je Bosi. Heel veel sterkte en succes.

11. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    oh meid wat spannend! Ikzorg dat ik mobiel bereikbaar ben! Hier ook sinds gisteren last van mn darmen, maar verder geen weeen.... Wel een ongi gevoel...

Zo samen met manlief boodschappen doen...Hou je in de gaten Bosi ;)

12. Niet meer actief

ohh bosi succes en ik denk aan je heel veel sterkte en je kunt hier altijd even je gevoel kwijt. ik hoop op een vlotte fijne bevalling voor je :D :D

13. Niet meer actief

em gemma heeft lange vingers zag ik, jasmine ook leuk is dat en jasmine is ook lang, 2 grote meiden worden dat :)

14. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Bossi, heel veel sterkte en succes!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hoi, ik ben er ook heel even.
    Heb hier een computer kunnen vinden, dus kom even snel spieken.
    Heb even vlug door de pagina´s door gekeken en wil even zegge,
    loeki, wat een onwijs mooie meid! je verhaal ga ik nog wel ezen als ik terug ben.
    Bosi, als het door gaat zetten heel erg veel suc6 meid!

hier is het een beetje wazig.
    ik ben iedere morgen erg vroeg wakker, dus mijn temp is van rond 7 uur in plaats van iedere dag half 9.
    gister was mijn temp 37 en vanmorgen nog maar 36,9
    wel heb ik vanmorgen getest en er staat wederom een echte streep.
    ik heb ook regelmatig ongie-pijn en een wee-ig gevoel in mijn buik. Er is alleen nog niks te bekennen van iets wat lijkt op bloed.
    Ik baal er gruwlijk van dat ik nog zo moet twijfelen door die stomme temp. misschien is het wel mis gegaan, en gaat mijn temp zakken, maja dan zit het hormoon nog wel in mijn lichaam dus een streep op de test...
    dit beinvloed een beetje mijn dagen hier waardoor ik er nog niet echt van kan genieten.

maja ik houd jullie op de hoogte, denk morgenvroeg weer, dan staat me moeder toch te douchen en piep ik er even tussenuit.
    doei doei

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Meliske, ik hoop het zo voor je, :p

Ik heb toch wel echte weeen. Nog niet echt een regelmaat in komen ( de ene keer 6 minuten, de andere 8 minuten, dan weer 10 minuten en soms een paar keer 5 minuten) Ze houden wel een dikke minuut aan.

Wat gaat de tijd nu ineens snel. Ik was om 05.10 al begonnen en nu is het alweer 9.22

Maar zodra ik van de wereld ben, dan pas is het geloof ik echt begonnen, tenminste dat werd altijd gezegd.

Mijn vliezen zijn ook nog niet gebroken.

Ik heb wel steeds de behoefte om op de wc te gaan zitten aan het einde van de wee.

17. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Oh Bosi wat spannend! 30 april vind ik wel een mooie datum en als het tegen zit 1 mei ook!
    Suc6 meid zet hem op! :thumup:

Waar is Almira? Had die gisteren kramp?

Meliske, probeer toch lekker te genieten, 1 ding: bij mij, als ik net zwanger was en rond de periode dat ik ongesteld had moeten worden, had ik ook echt zo'n ongi gevoel (heel verwarrend maar dus wel herkenbaar!), bij mijn beide zwangerschappen! Dus houd je niet te veel vast aan je temp maar voel ook je lijf! Ik hoop het echt voor je!

Als Almira weg is om te bevallen blijven wij dan als enige 'aprilmama's' over Bambino? Nouja HOPELIJK zijn wij dan nu ook echt gauw aan de beurt. Ik heb er zo'n zin in.. Alles ligt klaar en ik merk dat ik nu toch meer gespannen begin te worden ook omdat ik bang ben dat ik net als mijn 1e tot ruim 42 weken moet en dat wil ik echt niet.
    Ik heb uit stress gisteren mijn hele lip kapot gebeten... Even relaxen dus vandaag... :rolleyes:
    Succes allemaal!

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Meliske,heey wat leuk dat je hier ff bent!
    En dat van die temp is nog steeds mooi hoor!
    1 tiende zegt niks,heel normaal!
    En het gebeurt wel vaker als je ineens in een ander land zit,ander klimaat enzo!
    Wauw een vettere streep.
    Ik ga heel hard voor je duimen!
    Veel plezier nog!

@Bosi,ooooow spannend! Klinkt als het begin! Zet em op!

@Almira,en? Ben je al bevallen op koninginnedag? :)

Oke en dan nu mijn dilemma...

Ging net ff plassen en liet toen ook een scheetje :oops: en ik dus afvegen,zat er bruin aan,dus ik dacht oops nat scheetje :oops: :)
    Dus ik mijn poepert afvegen :oops: (haha wat genant) maar daar zat niks,dus ik weer van voor afvegen,weer bruin.
    Ik in mijn onderbroek kijken ook een bruine vlek van voor!
    Ik heb geen flauw idee wat het is?
    Oud bloed denk ik?
    Moet ik de vk maar even bellen dan?
    Moet ik wel het spoednummer bellen,maar is het ook spoed?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi spannend :) wordt het toch een 30 april kindje.

Meliske, 0,1 graad zegt niets hoor, had ik ook in mijn kaartje.

20. Pientje: klinkt als oud bloed, maar als je je druk maakt, gewoon bellen !
    Bosi: spannend zeg. Klinkt zeker als begin. Het is normaal volgens mij dat je darmen zich legen vlak voor de bevalling. Natuurlijk klysma. Meer plek voor de baby. En bespaart jou een poepervaring :oops: Bij mij kwam er zelfs nog soort diarree net voordat ik moest persen (gelukkig op de WC).
    Dizzy: grappig ja die lange vingers. Met echte nagellaknageltjes. Moet ze continu veilen want ze groeien heel hard. Op jouw rechterfoto op je banner lijken Jasmine en Gemma ook best een beetje op elkaar.
    Kleine buikjes......lange kindjes? Loeki: hoe zit dat bij jouw Annika?

Deel Deze Pagina