April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Ellenoor dan ben ik wel benieuwd naar beide verhalen. Ik hb mijn bevalling ondertussen opgeschreven en ik merk dat ik het nu kan laten rusten, want dat retourtje hel ken ik. Al was mijn bevalling niet meer dan 5,5 uur (excl ziekenhuisopnamen)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja super hoor, het is zo'n mooi en lief meisje, alleen de lichamelijke beperkingen zijn nu nog even vervelend, hechtingen, hoofdpijn, dat soort dingen, maar nog even en dan kan ik echt gaan genieten.

Oh, dat sluitlaken is een uitkomst, heerlijk hoe al mijn organen weer op hun plaats gedrukt worden.

3. Miran73

Miran73 Actief lid

Hallo April mamma's

Ik sta geloof ik niet meer in de lijst....heb alle tijd nog wel mee gelezen,maar was hier niet super actief.
    Wil wel even laten weten dat ik inmiddels ben bevallen van ons derde wondertje,een dochter Aïsha,ze is thuis geboren op 22-04-07 en ze weegt 3960 gram. De uitgerekende datum was de 27ste...en ze is ons derde kindje.

Groetjes,Miranda

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo wij zijn ook weer thuis.
    Heb trouwens de vk niet gebeld.
    Heb nog steeds wel beetje oud bloedverlies wat licht rose begint te worden en ik had ook een klodder bruin/roze slijm vanmiddag,dus het is gewoon de slijmprop die loskomt.

Ben erg benieuwd hoe het met Bosi gaat.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Spannend hoor, Bosi aan het bevallen! Waarschijnlijk het laatste april kindje.

Miran en Liselotte, nog gefeliciteerd met jullie kindjes!

Loeki, ik wist niet dat het veel was 20 tot 40 cc in 5 minuten, ik heb vorige week 1 borst even afgekolft omdat die op knappen stond en had in no time 60 cc, maar onze kleine komt dus heel erg snel aan (vorige week 165 gr. in 2 dagen tijd).

O hij wil weer eten, dus ik ben er weer van tussen!

6. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo iedereen,
    Gefeliciteerd Miran!
    Een mooie naam trouwens Aisha.
    Voor mij geldt ook hetzelfde stond niet op de lijst van april, las wel vaak mee maar was niet super actief met schrijven:), vandaag ben ik uitgerekend:) nog steeds geen 'echte activiteiten' we wachten het in spanning af..iedereen veel succes die nog moet bevallen!

groetjes, Ozzy

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Miranda, gefeliciteerd met je dochtertje!

8. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ach olifanten zijn maar liefst 23 maanden zwanger :confused: ..hoe houden ze dat vol he:) troostje misschien..

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Miranda, gefeliciteerd met jullie dochtertje.

Ik ben heel beniewd hoe het nu met Bosi gaat. Waarschijnlijk horen we het morgen wel.

Zorra ik heb ook geen idee over hoeveelheden, maar 40 cc in 5 minuten schijnt op dag 3 wel erg veel te zijn.

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!

Bosi Succes, ook al denk ik dat je nu inmiddels al bent bevallen!

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, op jouw verzoek staat er een foto in m'n album waar ik ook op sta.
    40 cc op dag 3 is redelijk veel, want bij mij was de bv nog niet eens heel goed op gang toen.

Ben ook zeer benieuwd naar Bosi :p

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    heb nog steeds niets gehoord van haar :( Ben ook erg benieuwd......

Hier alles rustig, harde buiken en ongi gevoel blijft, maar verder nog steeds niks....

Ga zo lekker mn bedje in, tot morgen!

13. ellenoor

ellenoor Lid

3 apr 2007
    35
    0
    0
    Nou loeki, ik kan je vertellen dat mijn bevalling incl. ks 27 uur heeft geduurd. Wat me wel erg meevalt is dat het herstel sneller gaat als verwacht. Ik voel me lichamelijk veel en veel beter als na de eerste bevalling.

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ooooow jammer nog niks van Bosi gehoord? Vind het zooo spannend,zou ze al bevallen zijn? Of nog druk bezig?
    Hoop dat er morgen nieuws is!

Jopie,wat een leuke foto zeg! Trotse gezin!

Nou hier wordt het bloed/slijmverlies steeds meer.
    De harde buiken worden pijnlijker,maar geen regelmaat ofzo,nog geen echte weeën,meer zeurderig gevoel.
    Vind het zooooo spannend!

Nou ga de pc uitzetten en weer naar boven.
    Waren MI 2 aan het kijken op sbs en toen kwam hart van nederland,dus ikkke gelijk kijken of er al nieuws van Bosi was :p

15. Niet meer actief

zo omdat bosi zelf aan het bevallen is zal ik maar even afsluiten voor deze dag, normaal heeft zij de eer ;)

raar idee dat april nu zo echt om is bijzondere maand was het vonden jullie ook niet :(: :D

zit nog even met mijn dochter achter de pc en dadelijk de fles en dan hopelijk gaat ze lekker slapen :D
    ik maak me nu meer zorgjes dan bijv. een week geleden gek he.

alle bijna mama's rustige nacht en wie weet begint het :)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare

Bosi, wens je een vlotte bevalling toe!

Pientje, zou het bij jou ook helemaal op gang komen deze nacht? Hoop het voor jou :) In elk geval, veel succes moest het deze nacht eindelijk zover zijn :)

Liefs
    Kirby

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goed morgen dames, hier wil het maar niet doorzetten :( Gisteren de hele dag ongi gevoel..'s avonds pijnlijke harde buiken die ik goed weg kon
    "puffen" Maar geen regelmaat.....Toen we naar bed gingen vonden we het allebei spannend, zou het dan nu...? Vanmorgen werden we wakker, NIKS! Alles, behalve het ongi gevoel, is weg! grrrrrrrr Ik hoop dat dit "gesukkel" niet te lang gaat duren........

Van Bosi nog niets gehoord, is hopelijk lekker aan het genieten van de kleine ;)

Pientje; bij jou wordt het nu ook spannend :D

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nog geen nieuws van Bosi dus, ben benieuwd!
    En Pientje, bij jou zal het denk ik nu ook niet lang meer duren zo te horen, nog een paar april mama zwangeren en dan kunnen we met zn allen naar het volgende topic :D

Loeki, ik weet niet hoeveel BV ik had met dag 3, toen zal het niet zoveel geweest zijn, met dag 6 ongeveer had ik 60 cc (enige keer dat ik gekolft heb). Spuit het bij jou soms er ook uit? Mn zoontje laat de borst weleens tussendoor los en dan moet ik echt een doekje in de aanslag houden om de boel dicht te drukken :)

Vandaag is mn vriend weer aan het werk :( , mn dochter heeft vakantie dus ik hoef gelukkig nog niet haar naar school te brengen, ben benieuwd of dat volgende week een beetje te doen is met de voedingen.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bambino, ik hoop dat het bij jou nu ook gaat doorzetten, dat gesukkel is idd niet leuk, wie oefenweeen heeft uitgevonden......vast een man geweest :)

20. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    denk het ook :) :)

Meliske; weet niet of je nog hier komt vandaag, maar ben benieuwd of we hier een fesstje kunnen gaan vieren voor je :oops: Duim voor een positieve test vandaag! [-o<

Deel Deze Pagina