Dat krijg je snel bij de april mama's We schrijven gewoon alles op wat we denken en doen! Maar ik ga weer verder puffen op de bank. Dank je wel voor jullie steun! Zal t wel nodig hebben
Even snel hier kijken, Ik ben net gewekt door de kraamhulp. Ik heb overal spierpijn en erg veel pijn aan mijn stuitje, Verder gaat het heel goed. Almira het is begonnen , ontzettend veel succes meid, ik zal je de hele dag volgen. Heeft iemand je telefoonnummer? Je bent rond dezelfde tijd begonnen als ik. Voor je het weet is je lieve baby er. Straks gaat alles heel snel.
hoi meiden, Almira; zet m op! Hier helaas nog steeds niks......Begin er echt van te balen. Wil dat ze vrijdag de trucendoos gaan leeg trekken... Begin er echt op te rekenen dat ik volgende week naar het ziekenhuis moet.... Loeki; dit klinkt vermoeiend zo met die borstvoeding. Knap dat je door blijft zetten, denk dat ik over was gegaan op de fles En die concertkaartjes, hoe krijgt ie het voor elkaar
loeki, ik zou idd een paar dagen voor het concert even kijken hoe het gaat, dan kunnen julie altijd nog beslissen of hij gaat op niet. wat betreft het voeden zou ik even overleggen met je kraamhulp. almira, wow suc6 meid! hoe is het met pientje? ? ? vandaag is het hier weer lekker weer, lekker zonnetje. Gister was het echt kl*te weer, veel regen en onweer. Mijn temp was vanmorgen weer 0,1 omhoog dus nu 36,9 ga morgenvroeg nog maar eens testen en dan als ik terug kom denk ik dat ik de VK even bel. dat ik zwanger ben is een feit, maar ben zo bang dat het fout zit, heb er geen goed gevoel over. Verder probeer ik toch lekker te genieten hier.
bambino, lijkt me idd erg vervelend voor je dat hier iedereen al bevallen is of bezig en bij jou nog geen activiteit. kan me voorstellen dat je het nu zat bent en je kindje wil.
Ja, Almira bezig.....Pientje ook verwacht ik ....dus nu Messie en ik nog! Hoop voor jou dat je gevoel niet klopt Meliske! Knuf voor jou!
Almira toitoi, we horen het vast wel vandaag, Bambino hou vol ook jij gaat hoe dan ook deze week bevallen hoor! Meliske hou de moed erin, heb je toch nog fijne dagen gehad of benje alleen met je gedachten bij Danischa en deze prille zwangerschap geweest?
Ik ben er dus bang voor dat dat niet gebeurd Ik moet vrijdag naar de vk, dan wil ik gestript worden en dan evt zondag weer. Als er dan nog niets is zal ik v.a. maandag naar het ziekenhuis moeten. Ik wil dan ingeleid worden en niet te lang meer wachten. Ik hou me daar maar aan vast, mocht die kleine dan toch uit zichzelf komen valt het alleen maar mee
Oh Almira, samen uitgerekend en nu ben je toch nog eerder! Succes meid zet hem op! Jij loopt je weëen en pijn weg te puffen en ben daar best jaloers op! Maar geniet straks van je kindje meid! Ja Bambino als Pientje nu ook bezig is dan zijn wij met zijn 2-en over.... Er wordt wel wat gevraagd van ons geduld he? Nou ja... We moeten gewoon nog even doorzetten! Meliske, blijf genieten en van het positieve uitgaan (ook al is het moeilijk) maar je zorgen maken kan altijd nog. (ik hoop gewoon dat je je dan beter voelt!)
Ja messie, samen houden we het nog wel even vol he Ik wist niet dat ik zo veel geduld kon hebben trouwens, ben normaal een echte regelmiep met lijstjes enz. Houvanduidelijkheid en structuur........krijg je dit
Almira:veel succes! Meliske:Ik hoop echt voor je dat de test morgen gewoon opnieuw positief is en dat alles goed blijft gaan!
messei en bambino ook jullie worden tot de laatste dag /uur hier gesteund en dan gaan we eindelijk allemaal over naar de mama's
Ooow Almira,spannend! Eindelijk begonnen! De vk zal al geweest zijn? Ben benieuwd hoe je ervoor staat! Succes meid! Pfff hier weer eeen zwaaaare nacht zeg! Weeën om de 8 minuten,zonder mijn kruik was ik de nacht niet doorgekomen. Maar zodra het ochtend is valt het bijna stil. Ben wel misselijk,geen honger en 2 kilo afgevallen. Ook geen dikke enkels meer. Ow komt er weer één.... Straks naar de vk,misschien dat ik toch ga vragen of ze ff wil voelen hoe het ervoor staat! Menno is wel lekker thuis gebleven. Ga me klaar maken voor de vk. Succes voor de rest!
Pfff, hier een een beetje teleurgestelde Mirtje...Het kindje zit nog erg hoog, dus nog niks verandert met 2 weken geleden...De dokter is ook erg benieuwd hoe groot het kindje is. Hier wordt het waarschijnlijk ook ziekenhuis, zo ie zo als het er maandag nog niet is. Maar ook als de weeen zijn begonnen, omdat het nog zo hoog zit...Maar dat bekijkt hij op dat moment. Ik had iets meer verwacht, maar ja helaas.... Dus we zijn nog met een paar over die al zolang overtijd lopen... Almira, zet hem op meis!
Oh Mirtje, jij loopt ook nog steeds Ja de dames die nu nog overtijd lopen, lopen ook flink over tijd! Mama's bedankt voor jullie steun We moeten toch nog met z'n allen 2007 pagina's halen Pientje; had gehoopt dat je anders nieuws had Succes meid. Ik weet hoe vermoeiend het is