April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Loeki, wat zegt je gevoel, want ik denk dat het vooral de zon en het weinige drinken is, maar vaakzegt je gevoel wel of het te vertrouwen is of niet :oops:
    Als je het niet vertrouwt, kun je altijd even de VK bellen toch?

Bosi; heb toevallig nog een mail gestuurd naar Bibi om te horen hoe het is.....ben benieuwd.

Bij onze groep van 5 dames ( en heren ;)) was er 1 op 1 april uitgerekend. Daarna kwamen Bosi en ik en de volgende begin mei en de laatste geloof ik 3 weken later. Tot nu toe nog van niemand gehoord dat ze zijn bevallen. Spannend wie de 1e zal zijn :oops:

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn gevoel zegt dat het nog wel goed zit. maar omdat ze me er nu juist vanmorgen voor waarschuwde blijft het in mijn hoofd hangen denk ik. Het zou denk ik niet in me opkomen om de VK te bellen als ze er vanmorgen niets over gezegd had.

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    vertrouw op je gevoel zou ik zeggen.....vaak zegt dat genoeg ;)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach ik voel me verder prima en ja een keertje hoofpijn zegt ook niets denk ik, ben ook wel moe, ondanks mijn middagslaapje. Ik ga gewoon even wat glaasjes water drinken en dan zou het over moeten zijn.

Mijn moeder wilde nog naar een speciaalzaak voor houtenspeelgoed vanavond, maar ik heb er de puf niet meer voor, ze vond het wel jammer, maar ik ben 's avonds nu eenmaal niet meer zo actief.

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    heel goed Loeki, zorg goed voor jezelf! Naar zo'n winkel kan altijd nog ;)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ze wilde een houten ooievaar halen, maar ik heb er echt geen puf voor.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zag dat de eerste mei mama's nu ook al bevallen zijn (even Mvjanelle niet meegerekend, want die beviel in januari al geloof ik)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zon is onder hoor dames, waar is iedereen? :p

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    druk met de folder doorwerken :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leuk werk hè. Vind het altijd zoooo leuk om vakanties te plannen. Mijn man heeft er een hekel aan, alleen een reisje naar de zon wil hij nog wel eens leuk vinden, maar de planning laat hij helemaal an mij over. Ben al blij dat hij enthousiast is om in juni naar Brabant te gaan.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Doe maar voorzichtig loeki, en houd het in de gaten. Hoofdpijn kan idd met het weer te maken hebben, maar ook met andere dingen.

Ik ben benieuwd of bibi al bevallen is bambino. Anders zal ze ook al bijna ingeleid worden.

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ja vind het ook erg leuk. Wel een raar idee dat die kleine er dan ook bij is :oops:
    We gaan samen een anders stel, gaan we altijd mee op vakantie ( de extra vakantie zeg maar ;)) zij hebben geen kinderen. Dus wij mogen het deze keer uitzoeken aangezien we wel wat wensen hebben mbt de kleine...

13. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja Bosi; dat zal wel. Ben benieuwd, als ik wat hoor zal ik het je laten weten goed ;)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bibi is zeker van jullie cursus.

Ja, ik houd het in de gaten hoor. NU gewoon eerst een litertje water drinken, als het morgenochtend nog zo is ga ik bellen. Heb best wel veel in de zon gezeten/gelopen en niet echt veel gedronken vandaag, nog geen 1,5 liter denk ik, dus daar zal het ook wel aan liggen.

15. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Hoi Hoi allemaal!

Em gefeliciteerd met GEMMA !
    goede kraamtijd gewenst!

Tascha ik hoop dat Joschua snel al zijn voedingen binnenhoudt en dan mee naar huis mag!

Hoe is dat bij de bevallen moeders, vinden jullie jullie baby's op de 3d echo lijken als die gemaakt is?

De eerste vn mijn cursus is bevallen en was net voor mij uitgerekend, een jongen, kreeg vandaag het geboortekaartje. Ben erg benieuwd naar de rest. ik sta als 4e van de 11. En we hebben er ook een tweelingzwangerschap bij, die had echt een mega buik!

Tot later!

16. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    ps loekie hoop dat het meevalt!
    vandaag, buiten de hoofdpijn, een iets betere dag? Ik wel!

Wel weer veel gedaan maar ook lekker in de zon gezeten!

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ja loeki; Bibi is van de cursus, sorry :oops:

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de hoofdpijn stelt niet veel voor hoor, maar omdat ik bijna nooit hoofdpijn heb valt het op, verder een super dag gehad, heerlijk dit weer, zo houd ik het nog wel 2 weken vol.

19. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja en net vanochtend waarschuwen ze je voor zw vergiftiging, verwarrend he ;)

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    ja graag bambino, ik ben benieuwd.

Leuk trouwens om folders door te spitten. Simon en ik reden altijd maar ergens heen en gingen daar vakantie vieren, of ik reisde hem achterna toen hij bij de marine zat.
    Dit jaar zal het wel zeilen worden in de zomer en in de winter naar mijn zusje in zweden. Als dat gaat met de kleine natuurlijk. En ook het hondje moet natuurlijk mee.

Messie: waar haal je de energie vandaan, :confused:

Loeki, het kan maar zo aan het gebrek aan water liggen.

Deel Deze Pagina