Loeki wat een heftige dag voor je! Gelukkig dat het voeden nu beter gaat en dat ze groeit! Ja dat 'hangen' herken ik wel, duurde bij mij de vorige keer wel 2 weken voor ik weer normaal zat... Sterkte ermee! voor de rest hier alles rustig, zit een ananas hart te een jegh!
Nou het zitten gaat al steeds een beetje beter. Morgen kan de VK de hechtingen eventeel doorknippen. Iemand ervaring hier mee? Is het beter dan laten oplossen?
Ik heb ook vrijdag weer controle, om 11.20 uur geloof ik. Ben benieuwd! Loeki; klinkt heftig meid! Fijn dat het nu beter gaat met voeden...luister maar goed naar je moeder gevoel Messie; jij bent het duidelijk ook zat Ik ga dat echt niet doen Pientje; hoe is het met je? Neem aan dat Almira echt bezig is, die is veel te stil Hier alles rustig, hier en daar een krampje, maar het schiet nog steeds niet op
Loeki, fijn dat het voeden nu beter gaat, voel je je meteen een stuk geruster he. Wel een heftige dag achter de rug zo te horen. Wat betreft de hechtingen, ik heb bij mn knip oplosbare gekregen en daar hebben ze niks aan gedaan, ik zou t als ik jou was gewoon zo laten, ze zitten er niet voor niets en ze lossen vanzelf op, of je moet er nu echt heel veel last van hebben dat het trekt ofzo.... Messie, volgens mij krijg je alleen maar last van je darmen van die ananasharten, heb ik sowieso altijd met ananas. Bambino, hopelijk ben je voor je volgende controle al bevallen
Almira is volgens mij nu echt begonnen idd, . Heeft iemand telefoonnummers met haar uitgewisseld? Pientje ook? Spannend. Loeki: wat een heftige dag idd. Vooral in de kraamtijd. Tascha: Hoe is je vader eronder? Bambino en messie: ik heb de zondagavond voordat ik weeen kreeg ananas gegeten. Maar niet het hart. Wat me achteraf opviel is dat ik twee pukkels kreeg ineens. Die heb ik normaal nooit. En ik moest al de hele avond de grote boodschap doen, 8) Ik was dus flink leeg voor de bevalling.
Het gaat. Ik heb flink spierpijn, maar het gaat al iets beter. Ik zal jou bevalling niet overtreffen, maar het is mij ook best tegen gevallen. Ik zal morgen denk ik het verhaal een beetje proberen op te schrijven. En jij? Herstel jij een beetje?
Ja krijg nu last van stuwing, alsof ik nog niet genoeg melk lek Het heeft me heel erg goed gedaan om mijn verhaal op te schrijven.