@Loeki, gefeliciteerd met jullie dochter! Ik heb je verhaal gelezen maar vraag me af of je niet een typefout hebt gemaakt?! Afgescheurde schaamlippen?
Ja Natanya, er is volgens de VK een stukje afgescheurt, kijken hoe het gaat en als ik wil kon er met plastische chirurgie wel iets gecorrigeert worden zei ze Stuwing moeten we helaas even doorheen ja.
Loeki: ik heb 2 hechtingen die trokken laten doorknippen, was een hele opluchting. Daarna kon ik stukken beter zitten. En ik heb geen afgescheurde, maar een "hazenschaamlip" gekregen. heb er nu 5 ipv 4. VK had het nog nooit gezien, maar de bevalling die ze na mij deed precies hetzelfde.... Is geprobeerd te hechten AU AU AU, want verdoven kunnen ze daar niet (zal jij ook wel weten), maar hechtingen hebben niet gepakt helaas.
Nou het was volle maan vannacht maar voor mij had dit helaas geen effect.. Ik loop wel erg te klagen hier terwijl het best nog gaat.. Ik heb gewoon heel veel zin om te bevallen en lichamelijk gaat het nog best wel hoor. Ik doe nog veel in huis en gisteren hadden we een uitstapje naar Bloemendaal aan Zee (hup duintje op en weer af). Maar goed ik ben nu wel bang dat ik as laatste ga bevallen... Van mijn zw.gym moeten er ook nog maar 2 van de 11 waaronder ik.. Nouja misschien dat vandaag 3 mei een dag vol verassingen gaat worden!
Hier ook geen enkel effect van de maan gemerkt Wel weer krampen gehad gisteren, maar weer geen regelmaat en weer hield het op, grrrrr Moet vreselijk veel naar de wc, want het drukt steeds op mn blaas en darmen... Moet zeggen dat ik nu toch wel moe word, letterlijk.. Messie ik zei gisteren ook tegen mijn man, dat ik het moeilijk vond om te zeggen tegen de vk dat ik het niet meer trek. Want heel nuchter bekeken: lichamelijk trek ik het nog wel, maar ben het gewoon zat! Maar ja kun je dan zeggen dat je het niet meer trekt En ik vind het een goede deal als we met z'n allen als laatste zijn Pientje is hopelijk bevallen, net als Almira. Dus Mirtje, jij en ik blijven over! Welke dag komt jullie goed uit? Ik zeg vandaag, zat of zondag. Liever niet vrijdag 4 mei
nee bambino helemaal mee eens, liever niet op 4 mei... maarja we kunnen het niet plannen.. Ik heb aan mijn VK wel duidelijk laten merken dat ik het lichamelijk nog wel trek maar geestelijk echt gehad heb en nu toch zit te wachten... daar had ze wel begrip voor maar ze doen er toch niets aan.. Nouja zondag 1e strip poging voor mij... Ja laten we maar samen tegelijk als laatste bevallen dan blijft er niemand over!
nou ik hoop dat ze mij wel willen strippen vrijdag Is het bij jou al verweekt? Is er al gekeken of je ontsluiting hebt. Bij mij nog helemaal niet nl. Vind het best spannend
Goedemorgen allemaal. Annika woog vanmorgen 3740 gram \/ Een hazeschaamlip, nog nooit van gehoord. Nou ja, ik denk maar zo als het mijn sexleven niet in de weg staat laat ik het mooi zoals het is. Almira heeft het effect van de vollemaan zeker benut 4 mei lijkt me idd gaan leuke dag om jarig te zijn, maar wat doe je er aan. Bosi riep ook om het hardst dat ze niet om 30 april wilde bevallen en zie het resultaat. Meliske, hoe hangt jouw vlag er bij vandaag? BV gaat hier steeds beter. De stuwing houd ik in toom met een super strakke sportbh cup C en ik heb nu zeker cup E. Het verminderd ook het lekken. anders vulde ik een compres per borst per uur en nu doe ik er misschien 3 uur mee. Jaap slaapt gelukkig mooi door de nachtelijke voedingen. Hij moet er alleen 1x uit om te verschonen. Hij zei vanmorgen zelfs dat hij redelijk uitgeslapen was \/ kijk zo wil ik het horen. Annika is een heel tevreden meisje, ze kan alleen haar temp niet reguleren, dat is 's nachts echt een jojo. 36,6-37,1-36,1-36,7 geen pijl op te trekken, maar het zou beter moeten worden nu ze weer aan komt.
he meid lekker om te horen dat het zo goed gaat. Jullie lijken je draai aardig te vinden met zn 3tjes! Ach ja, 4 mei, liever niet maar op dit moment ben ik al lang blij als het eruit wil
een heeeeeeele goeie morgen Mag ik jullie voorstellen aan onze mooie zoon Jason Sem Geboren op 03-05-2007 om 01.49 na een superbevalling Hij weegt 2700 gram! Dinsdag de hele dag had ik weeën om de tien minuten,die heel goed op te vangen waren en had het idee dat het nog niet echt begonnen was. Rond 20.00 kwamen ze om de 8 minuten ongeveer en rond 21.00 een paar om de 5 minuten en al gauw om de 3 minuten. Maar prima uit te houden. Om 23.00 de Vk gebeld en rond 23.30 had ik 4 cm ontsluiting. Toen heeft ze gelijk mijn vliezen gebroken. Er kwam allee niks omdat het hoofdje al zo diep zat. De weeën kwamen nu minder vaak ,maar wel heftiger,maar nog goed weg te puffen. Omdat ik na het breken van de vliezen veel minder weeën had, dacht ik dat de ontsluiting niet vorderde,maar bleek al 8 cm te hebben! Weet niet meer hoelaat dat was. Rond 01.40 mocht ik gaan persen en binnen 5 minuten was onze daar zonder uit te scheuren! Ow wauw,echt dat moment dat hij op mijn buik lag is echt met geen pen te beschrijven! Het was zoooo mooi,voelde zo compleet! Alsof we elkaar jaren kennen! Dat eerste oogcontact! Die vingertjes,teentjes,mondje,oogjes,dat neusje,wauw alles is mooi! Hij had alleen wel in het vruchtwater gepoept en er was ook nog maar weinig vruchtwater. Ook was de placenta aardig verkalkt,dus hij moest er echt uit! Hij was gelukkig op tijd! Ons mooie wondertje! Menno heeft me super bijgestaan bij de bevalling! En kijk er met een goed gevoel op terug! Ga nu weer naar boven,want de kraamhulp is er!
Pientje gefeliciteerd! Wat een mooie mannetje zeg! Meiden die nog wachten: ik hoop dat jullie het nog volhouden. Jullie tijd komt echt!