oops, had nog niet op je gereageerd... bij deze dan he.. Bedankt he alles goed met jou en de kleine meid?
met Almira alles goed wel een beetje gehecht maar wat wil je ook met zon beer allemaal bedankt voor de felicitaties ook van almira en ik hoop dat Almira weer snel op de been is
met Almira alles goed wel een beetje gehecht maar wat wil je ook met zon beer allemaal bedankt voor de felicitaties ook van almira en ik hoop dat Almira weer snel op de been is
Pientje en Almira van harte gefeliciteerd met jullie schatjes...geniet er nu maar van, jullie hebben lang genoeg moeten wachten.. Aan de laatsten lang duren kan het nu niet meer....blijven duimen doen we voor jullie Melis ne hélé dikke proficiat als dat niet over duidelijk is die strepen ben echt blij voor jullie, ne dikke knuffel... Annabel
almira/jan, kan me idd voorstellen dat een hechtingkje nodig was met zo'n flinke beeb! Geniet maar lekker met ze 3-tjes! Loeki, jeetje heb je zoveel voeding? Komt ze ook flink aan zeker? annabel, dank je, hoe is het met jou en Jando?
Mo: heel duidelijk eigenlijk, ze mogen en kunnen niet komen. Punt. Niet omdat ze niet leuk zijn en niet welkom, maar om de reden dat het gevaarlijk is voor je kind. De HA ondersteunt je hier ook mee toch? Niet doen hoor, je eigen gevoel volgen. Kirby: Bij mij voelde indalen echt als steken met ongi pijn. Lichte ongi pijn. Maar misschien voelt het bij jou anders.
ja het gaat nu echt richting 42 weken en had toch echt al bevallen willen zijn maar er is nog hoop hoor heb nog wel wat dagen! Die van mijn zal nu ook zeker 8 pond zijn dus wordt ook een joekel... Bambino nog kramp? Ik ben ineens verkouden aan het worden... nee volle neus, niet normaal! Ik ga zo even neussprayen en dan naar bed trusten allemaal!
messie, ja idd ikke ben sinds gister ook ineens flink verkouden. Ik ga ook slapen meiden, lekker in mijn eigen bedje, mmmm heerlijk! slaap lekker allemaal en tot morgen!
Meliske van harte gefeliciteerd! Geweldig nieuws! Almira en man, gefeliciteerd met jullie beer van een zoon! Geniet ervan!
Almira gefeliciteerd met jullie zoon! Meliske, geeft niet hoor, ik vergeet ook wel een iemand hoor, zijn vast de hormonen hier gaat alles goed met de kleine, ze was goed aangekomen, ze weegt nu 4340 en is alweer 56 cm! ook huilt ze al veel minder en slaapt goed. niks te klagen dus. alleen moet ik morgen naar amsterdam voor een sollicitatiegesprek voor een vacature in amersfoort, dan vraag ik wel of mijn moeder meegaat met de kleine, als er dan wat is ben ik in de buurt.... liefs cilia
Almira en jan van harte gefeliciteerd, ga maar lekker genieten. Meliske, jou wil ik ook heel erg feliciteren. Ik gun het je zo en ik denk dat dat voor iedereen hier geld.
Even een berichtje van mij. Dames die al bevallen zijn ondertussen: Van harte gefeliciteerd! Ik kan niet alles terug gaan lezen, want ik ga zo weer liggen met dat ellendige stuitje. Morgen of maandag krijg ik de uitslag van de rontgenfoto's. Loeki, ben je toch niet meer de laatste he Hier met Devon gaat alles super, bv gaat heel goed, ik loop ook altijd over Ik heb nog een paar foto's in mijn album gezet, en mijn bevallingsverhaal staat ook online. Nu ga ik er weer vandoor, zodra ik me weer in staat voel kom ik weer online. Want mijn onderkant begint echt te protesteren als ik te lang op ben. Dames die nog gaan bevallen, succes en geniet nog even van het gefriemel in je buik, want dat ga je missen dalijk! Tot snel allemaal.
Almira en Jan van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lucas! Het grote genieten is nu begonnen Kirby, bij mij voelde indalen als menstruatiepijn, bij mn BI had ik wel veel last van mn schaambeen dus misschien heb je last van je bekken? Sandra, wat een mooi ventje heb je toch. Ik heb vroeger mn stuitje eens gebroken en weet hoe pijnlijk het is, en er kan niks aan gedaan worden dat is nog het erge. Cilia, succes vandaag bij je sollicitatiegesprek! Meliske, lekker geslapen in je eigen bedje? Bambino, Messie en Mirtje, jullie zijn nu de laatsten toch? Of vergeet ik iemand