natanya, dank je! cilia, suc6 vandaag bij je sollicitatie! Tascha, dank je meid! Sandra, doe het maar lekker even rustig aan hoor, hopelijk is de uitslag van de rontgenfoto's goed! zorra, heerlijk geslapen, ben nergens wakker van geworden, zelfs niet van het gesnurk van me vriend
goede morgen allemaal! Gisteren waren de krampen al snel voorbij. Nu rommelt de kleine lekker door mn buik..Verder heb ik sinds vanmorgen veel vlokken/slijm bij mn urine ( sorry dames ) Ik blijf last van mn rug hebben, zoals ik ook altijd had tijdens de ongi periode. En ik vermoed dat mn darmen inmiddels wel leeg zijn Dus er is wel iets gaande. Hopelijk kan de VK het vanmorgen nog even het laatste zetje geven Mirtje hoe laat moet jij?
Hallo dames Meliske: Ik heb je verhaal al een tijdje gevolgd, en ik lees nu dat je weer zwanger bent. Ik wens je heel veel succes tijdens deze zwangerschap. Van harte gefeliciteerd. Meiden die nog in april zwanger zijn heel veel sterkte nog voor de laatste loodjes. De mei mama's gaan ook snel met bevallen, dus hoop daar ook binnenkort tussen te zitten. Groetjes Alida
Bambino, ben benieuwd of de VK een handje wil helpen. Ik hoop zo voor je dat het snel doorzet. Meliske, lekker dat je goed geslapen hebt en als je door het gesnurk van je vriend hebt geslapen heb je wel heel diep geslapen
Mo; zal zo eens je verhaal lezen...... Maar wat ik uit de woorden van Bosi begrijp is dat er mensen op bezoek willen komen die de gezondheid van je kindje kunnen schaden..... Dan lijkt me dat je moet kiezen voor je kind. Maar goed zal eerst eens lezen, misschien oordeel ik te snel Messie; Hier ook een verstopte neus! Geloof dat het ook wel met het weer te maken heeft. Pas je wel op met neussprays, je mag nu niet alles gebruiken he Ben erg benieuwd hoe lang en zwaar die kleine straks is...... Gok op 52 cm en 8 pond Cilia; succes vandaag! He Sandra; leuk dat je toch even komt kijken. Lijkt me erg pijnlijk allemaal Meliske; kan me wel voorstellen dat het allemaal extra spannend is voor jullie. Zou ook gaan voor extra controles Hoop voor jullie dat er een periode komt dat jullie echt kunnen genieten!
alida, dank je, jij suc6 met de laatste loodjes he zorra, ja idd, normaal wordt ik van een scheet nog wel wakker bambino, misschien verlies je je slijmprop nu wel, gezien je nu meer slijm/vlokken verliest als amders.
16 Mei en ik heb zo geen zin... van 16 mei tot 1 augustus werk ik nog 24 uur per week en dan vanaf 1 augustus ga ik 15 uur werken
goedemorgen dames. Alles goed met iedereen. Hier moet er een lactatiedeskundige aan te pas komen waarschijnlijk, mijn melk is niet meer te stoppen en mijn kleine meid verzuipt bij het voeden.
goedemorgen allemaal! Klinkt alsof je lichaam toch bezig is met een begin Bambino! Ik heb vannacht volgens mij menstruatie pijn gehad maar ergens ben ik bang dat ik dat gedroomd heb want nu is het weer weg.. Ik heb ook gedroomd over mijn schoonouders en dat we daar waren en wakker werden en snel naar het ziekenhuis moesten omdat de baby daar die nacht meteen na de geboorte heen was gebracht en ik had de baby nog niet gezien... ZO VAAG! Nouja feitelijk is er dus nog helemaal niets aan de hand hier.... GRRRRR De keelpijn en verstopte neus zijn er helaas wel nog. Jeetje ik weet inmiddels wel het een en ander van BV af (wil zelf ook misschien opleiding tot lactatiekundige gaan doen) maar weet voor jou probleem geen oplossing Loeki! Lastig, te veel melk! Ik ben benieuwd wat ze zeggen heb je al iemand gebeld? landelijk nummer BV natuurlijk: 0343-576626 www.borstvoedingnatuurlijk.nl Misschien had je dit al maar bij deze. groetjes Messie
Pientje van harte met Jason Sem Almira gefeliciteerd met Lucas 2 jongens erbij! Geweldig! Meliske nogmaals gefeliciteerd. Jullie hebben het zo verdient!
Hè Loeki, het ging net goed. Wat jammer. Voor het voeden de ergste druk eraf kolven, kan dat ook niet? Ik hoop dat er een manier is waarop je toch bv kan blijven geven, als je dat graag wilt.