April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ze moest vandaag nog naar de vk, maar wie weet was dat niet meer nodig ;)

Hier nog geen regelmaat......

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jammer Bambino, wanneer was je gestript?

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    bedankt voor de tip jopie , Mijn vriend heeft het gelijk gehaald.

Tascha, lijkt me erg vervelend om je vader zo te zien. Gelukkig is de operatie geslaagd.

Bambino: duim duim duim duim.

Messie: nog geen activiteit verder?

Pffff Ik heb erg last van mijn hormonen. Ik ben nu flink chagrijnig en kan weinig hebben. Bah! Behalve mijn kleine meid natuurlijk. Die is echt nog te mooi om waar te zijn, :p

4. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    Meliske: super gefeliciteerd met je zwangerschap! Veel geluk en probeer ervan te genieten!

Almira & Pientje: GEFELICITEERD!

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    11.45 uur. Het krampt wel behoorlijk en inmiddels verlies ik ook langzaam de slijmprop.....En ik heb last van opvliegers :oops:, maar daar had de vk me al voor gewaarschuwd.

Bosi; heerlijk he die hormonen, haha

Tascha; dikke knuf! Lijkt me moeilijk om je vader zo te zien......

Dames ik nog even aan de wandel ( wie weet helpt het nog wat ;))

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Bambino, je bent begonnen, :whistle:

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ik hoop echt dat he nu goed doorzet. Weet wel dat ik echt geen hap meer door mn keel krijg :oops:

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jippie! bambino, zet em op meid! Mijn duimen draaien voor jou, op na de 10 cm :)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zet em op Bambino :thumup:

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ik heb echt een baaldag. Annika is al lekker buiten geweest vandaag en ik lig weer plat en kan totaal niet uit de voeten. Pijn in mijn pezen en mijn liezen. Morgen komt de VK nog een keertje en wil haar toch vragen wat ik er mee moet. Fysio komt maandag. Vooral de pijn in mijn liezen is naar, want dat was tijdens de zwangerschap niet zo, dus ik maak me toch en beetje zorgen.

Annika is ook weer een trauma rijker :( toen ze mijn borst los liet spoot de melk recht in haar gezichtje. ZO zielig.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wel lekker voor annikia dat ze eventjes naar buiten is geweest, heeft Jaap lekker kunnen pronken met zijn dochtertje?

voor jou is het natuurlijk heel vervelend, dat snap ik heel goed, maar meid je bent pas 7 dagen geleden bevallen, natuurlijk zijn er meiden bij die al na 3 dagen weer op de been zijn, maar ook sommige die er wat langer over doen. Helaas hoor jij bij die laatste groep.
    Ik geloof echt dat het heel erg vervelend is en je ook weer lekker vooruit kan, hopelijk weet de VK of fysio er raad mee.

12. Niet meer actief

Ja ik had dan wel een rotbevalling met 22 uur rugweeen en uiteindelijk ruggeprik en inscheuren en knip maar was wel na 2 dagen in me eigen kleding en naar buiten heb precies 1 middag echt in bed gelegen en daarna hup erop uit, me hele omgeving zit volgens mij te wachten tot ik instort want dit vonden ze niet normaal na 3 dagen met de auto weg op bezoek enzo :)
    maar ik vond de hele zwangerschap veel zwaarder dan het traject na de bevalling tnt. Ik slaap heel weinig maar heb weer bakken vol energie loop gemiddeld 4 km per dag al! dus ik ga als een trein nu, mag ook wel vind ik na maanden slakkengangetje :) :)

13. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    oohja ter voorkoming van kloven en andere tepelproblemen/pijnlijkheden, hielp bij mij PureLan 100 van Medela super goed, dat voor als bepanthem niet werkt (geen idee hoe dat is).

Klinkt toch wel heel hoopvolgevend Bambino. Ik heb nu als ik binnen huis loop ook wat messteken van onder zeg maar dus misschien ga ik straks ook maar even een stukje wandelen om de zwaartekracht een zetje mee te geven.

Loeki vervelend hopelijk ben je snel weer op de been ;) letterlijk!

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Loeki, dat heb ik ook hoor. Ik ben elke dag nog lekker op bed. Ik kom ook erg langzaam op gang.

De liezen hebben bij jou misschien een flinke opdonder gekregen bij de bevalling. Ik heb een plek bij mijn billen die erg pijn doet.

Arme annika, :( Dat spuiten is wel een beetje grappig natuurlijk. Ik had dat vanmiddag ook. De ene borst werd uit gedronken en de andere spoot, :)

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik moet ook niet verwachten dat ik na 6 dagen weer rondhuppel, maar ik kan nog neit eens een uurtje op de bank zitten.

Bambino is stil geworden :p

16. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Heb een foto in mn album moet ik ff doen ben dr vandoor want ben nog best moe en de visite is onderweg

Bambino succes he!
    Messie kom op je kan t!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een schat Almira

18. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Jan is ook zo lief met m geweldig :D
    Dank je loeki, jij hebt ook een pracht meisie!
    Ze heeft ook een goede bos haar!
    Veel rennie's? :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    NU gelukkig niet meer :D, maar ik heb echt heel veel Antagel en Rennies gehad ja

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    almira, wow wat een knapperd! Geniet ervan en doe lekker rustig aan!

Deel Deze Pagina