Leuk kereltje almira fijn dat je zo snel een foto hebt geplaatst, ben maar weinig nieuwsgierig aangelegd.
Ja waarschijnlijk is er over heen gelezen maar vond mijnbevallings verhaal toch wel ook belangrijk om met jullie te delen.
heel mooi manneke Almira! Die is goed gelukt! haha! Het ziet er naar uit dat ik niet op 4 mei ga bevallen en dat vind ik niet zo heel erg, 5 mei is mooiere datum, zo te horen haal jij dat ook nog wel Bambino, lekker aan de wandel?
almira wat een schatje.. loeki balen meid jammer dat je niet mee kon. Hopelijk weten ze een oplossing voor u "melkprobleem" Aan de laatste 3 succes e, maar waarschijnlijk is bambino al goed aan weg puffen hoop zo dat het strippen geholpen heeft... Hier alles goed met ons, Jando slaapt al gans de dag 4 uur door , dus om de 4uur een voeding. Vandaag bij het afvegen had ik de draadjes mee van mijn knip allé toch eentje ervan. deed geen zeer. Alleen begint het vloeien me al goed tegen te steken... Annabel
Vind het ook erg leuk dat jullie hier nog steeds komen kijken hoe het met ons gaat en ons een hart onder de riem steken Hier nog steeds krampen (weeen?), die qua pijn steeds heftiger lijken te worden. Ga zo weer eens timen..... Heb veel last van mn rug, helaas. Lijk op mijn moeder, die had het ook. Zit nu met een kruik in mn rug, maar gazo ff lekker op de bank liggen. Vind het best vermoeiend Manlief heeft net al ff mn rug een beetje gemasserd, de schat. Toch fijn zo cursus Dames misschien meld ik me later op de avond nog ff, maar kan ook zijn dat ik vroeg mn bed in duik. Hopelijk kan ik jullie morgen komen vertellen wat het is geworden
O bambino wat spannend. Ik hoop zo dat het lekker doorzet. Meteen goede weeen en een spoedige ontsluiting. Laat roy je maar lekker verwennen. Messie en mirtje, hoe gaat het met jullie?
Meen je niet! JALOERS! Ik vloei nog 3 soorten: 1- bevalling 2- blaasontsteking 3- schimmel door de anti-biotica Enne Bambino, heeel veel succes en natuurlijk blijven we jullie steunen! Jullie waren er toch ook voor ons?
Ik vloei nog goed hoor. Vandaag was mijn kraamhulp voor het laatst en ik voel me ineens zo onzeker, denk dat nu ook de kraamtranen gaan komen. Annika wil bovendien de hele dag drinken. Een regeldag volgens de kraamhulp, maar ik word er doodmoe van, soms komt ze om het half uur om te drinken.
Loeki, t is ook normaal dat je na een week nog vloeit hoor! En maak je maar niet te druk, het is heel eng om alles alleen te doen en je zal zeker een paar dagen onzeker zijn, maar het komt echt goed! En regeldagen zijn idd erg vervelend, ik trok het ook niet hoor! O ja, ik heb nogsteeds kraamtranen (dagelijks)! Laat ze maar komen hoor, je houdt ze toch niet tegen!
Gaf jij toen BV of FV Mo? Overdag vind ik het nog geen probleem om om het half uur te voeden, maar vannacht? Ik heb net wel de klossen onder mijn bed weggehaald (niet slim om zelf te doen natuurlijk), maar dat is wel heel erg lekker hor.
Toen gaf ik nog bv, met fv hebben ze volgens mij geen regeldagen... (althans, Kim niet) En je bent vannacht idd de pineut. Heb je niet gekolfde melk staan? Want jouw productie hoeft nou niet echt omhoog, toch? Ja ik was ook erg opgelucht toen ze weg waren, die rotklossen.
Nee, als ik ga kolven word er alleen maar meer geproduceerd. Ik hoop dat ik na de regeldagen iets minder zal produceren, maar ik overleg morgen wel met de VK. Heerlijk weer op normale hoogte te slapen.
dames nog even wat ik heb ook geen kraamtranen gehad en ja Mo ik zou ook jaloers zijn ik haat ongesteldheid ook nl , ga over 3 weken voor het mirena spiraaltje en hoop dan bijna niet meer ongesteld te worden daarna. heb wel nog wond langs schaamlip van knip dus niet alles is koek en ei.
Wow ze is al weer bijna een uur stil \/ wor er ook wel heel erg moe van. Oh, als je het over de duvel hebt.
Loeki die kleintjes hebben er een neus voor om zich te melden als je net evenwat aan het doen bent he
Ja dat is idd zo, ze licht te smakken in de wieg, dus ze zal zo wel komen denk ik. Nog geen sex gehad, wond is nog veel te vers.
loeki Ik heb de klossen er vandaag ook onder vandaan gehaald. Ik ben klein en ik had echt moeit met het in en uitstappen. Kraamtranen had ik gister, en ook flink. Dat zijn niet alleen figuurlijk tranen natuurlijk, maar ook alle onzekerheid enz... Mijn meisje komt ongeveer om de 3 a 4 uur, en slaapt de rest. Heel af en toe een kwartiertje wakker en rondkijken.