April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    dames er lijkt meer regelmaat in te komen! Ze duren ong 1 1/2 min en komen rond de 5 a 6 min!

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    loeki na 1 week is het normaal dat je nog geen sex hebt gehad é, het zou nogal pijn doen zeker en denk ook wel zolang je vloeit je het beter niet doet...
    Of ben ik verkeerd?
    Hier stel ik toch zeker uit tot dan of tot alles terug normaal draait...
    hier zeggen ze altijd 6 weken wachten...

kga nu even een badje nemen, relaxen ...

Annabel

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Bosi, zo was het met Annika ook, maar op regeldagen kunnen ze wel om het half uur komen las ik en dat doet ze nu sinds een uur of vier vanmiddag. Voedingen zijn gelukkig maar heet kort, ben na 5 minuten al weer klaar.

4. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    bambino ja meid het gaat doorzetten en wie weet heb je snel u kleintje in u handen hoop echt dat je het ons komt melden voor dag en dauw...
    succes

Annabel

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zet em op Bambino, nog even volhouden, dan heb je ok je kleine in je armen,

Annabel ik weet dat het normaal is dat je de eerste week geen sex hebt hoor :) neemt niet weg dat er wel degelijk zin is.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bambino, hopelijk zet t door meid, heel veel succes!

Loeki, die van mij komt op sommige dagen ook om het half uur, erg vermoeiend. Vooral de nachten zijn zwaar, hopelijk slapen ze snel door ;) Het vloeien is bij mij nu wat minder geworden, maar de eerste week vloeide ik nog behoorlijk hoor. Bij mn dochter heb ik 6 weken gevloeid, toen was ik t ook echt zat. Heb je trouwens al een keer geprobeerd om liggend te voeden? Je hebt een BV houding dat jij op je rug ligt en je baby op jouw buik en met gezichtje boven je borst, dit word volgens mn kraamverzorgster gebruikt bij vrouwen die veel BV hebben, als je nl. zittend BV geeft dan stroomt de melk er door zwaartekracht extra uit. Je zou eerst ook half liggend kunnen proberen in de houding die je nu doet, misschien stroomt het er dan al iets minder uit.

Dizzy, zo snel al het kraambed uit, lekker hoor. Ik heb 10 dagen op bed gelegen, en voelde me eigenlijk daarna nog niet goed maar vond t wel welletjes geweest. Heb jij nog last van je knip? Ik vind zitten nog vervelend, maar ook dit kan 6 weken duren heb ik begrepen.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Super Bambino, het gaat nu dus echt gebeuren. Spannend hoor!

8. Niet meer actief

spannend bambino, ik wens jullie een super bevalling toe zet hem op meid en man! :D

Loeki ik heb ook wel zin in sex maar moet even niet denken aan de wond die ik nog heb, nee ik denk dat ik nog zeker een week of 2 zoet ermee ben. :( ik hoop niet langer iig. Ach niet het allerbelangrijkste maar toch ik heb het liever allemaal weer normaal. :)

9. Niet meer actief

zo ga kleine meid in bedje leggen Jer heeft haar de fles gegeven en nu gaat ze al lekker (hoop ik) slapen. had vanmiddag zoveel in de luier gedaan dat haar hele romper en broek onder zaten dus uitgebreidt in bad geweest en is nu heel moe :D

10. Niet meer actief

Bambino, heel veel succes!

11. Niet meer actief

Meiden, we moeten even flink ons best doen.... Zitten op de 2006!

Moet er niet nog iemand een lijstje bijwerken? :)

Bambino, pas je gegevens even aan!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik voed bij voorkeur liggend op mijn zij.

13. Niet meer actief

Dat wilde ik ook graag, maar Kim snapte dat niet meer...

En denk jij echt alweer aan sex? Ik durf dat echt nog niet...

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ja hoor, ik wel, de zin is er, maar de komende weken laat ik het wel uit mijn hoofd denk ik.

15. Niet meer actief

Ja, doe dat maar!
    Doodeng! Met al die hechtingen en al die pijnlijke plekken...

( oja, kim huilt bijna... maar wil echt op die 2007e pagina schrijven...SCHRIJF DOOR LOEKI)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zin hebben in sex is iets anders dan het doen hoor :)

Oh volgesn mij is ze al weer wakker. Nadeel is dat ik een tepelkloof heb en dat is zo pijnlijk als ze zo vaak komt.

17. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ja mama mo denk er ook zo over ma vind het echt sjiek van loeki dat ze daarin al terug denken kan..
    Hier ist ventje die al terug veel zin heeft... ;) .

iemand nog iets van mirtje gehoord ist toch al paar dagen geleden of heb ik het mis?

Annabel

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    'k zal een beetje helpen en zo halen we ze samen wel...

Annabel

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    nou heb afgelopen week uitgebreid met mijn mannetje zitten zoenen en knuffelen en dan heb ik echt wel zin hoor.

20. Niet meer actief

Ja, mijn man wil ook wel weer!
    In zijn woorden: Hij is zo beil aals een geer een kan wel een nip keuken...

Volgens mij is er al een paar dagen niks van Mirtje vernomen...

Deel Deze Pagina