April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

JAAAAAAA 2007

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    PAGINA 2007 \:D/

3. Niet meer actief

en nu? :) :) :)

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hier ook wel zin in sex hoor en mijn mannetje ook, maar durf nog niet. NIet alle hechtingen zijn eruit. Dus nog maar even wachten.

Jippie 2007, we hebben het gehaald.

5. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hahaha mooi gezegd mama mo :)

en yes we hebben 2007 pagina's gehaald!
    we gaan er een glaasje op drinken....een top forum zijn we

aan iedereen ne dikke proficiat en bedankt om te luisteren....

Annabel

6. Niet meer actief

Jazeker! We hebben een boel lief en leed met elkaar gedeeld! We hebben een gezellig clubje en hoop dat t zo gezellig blijft bij de mama's!

Ik ga mn kleine mooie meisje knuffelen, want ze is bijna wakker....

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga ook afsluiten, kleine meid net weer gevoed, zeal er met 30 minuten wel weer zijn en ik wil even douchen, ik zit onder de melk.

Tot morgen allemaal en Bambino veel succes..

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden gefeliciteerd met het behalen van pag 2007

Kies wat lekkers uit

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Er zijn vele manier om van elkaar te genieten zonder dat je last hebt van je hechtingen en pijnlijke plekken ;)

Go Bambino! Succes meis, je hebt nu vast heel gauw je wondertje in de armen.

Missy, best heftig, jouw bevalling. Dat je zo gauw alweer je bed uit was! Wel lekker dat je nu eindelijk weer energie hebt. Je moet je niet zoveel van anderen aantrekken hoor. Je voelt zelf wel of je het aankan of niet. Ik was ook de volgende dag alweer uit bed. En iedereen maar roepen dat ik in bed moest liggen en moest slapen. Nou, dat maken we zelf wel uit :p

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh, Meliske, doe mij dat hazelnoot schuimgebakje maar! Lekker!

11. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    2007!

Wat geweldig we hebben het gehaald :D
    (moest ff kijken :) )

12. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    joepie 2007 pagina's!

Bambino go for it girl!

Hier een goede wandeling gemaakt en nu last van rugspieren... Nouja zo lekker in bed en hopelijk begint er wat deze nacht!
    trusten allemaal!

13. Niet meer actief

o lekker doe mij er ook 1
    ben meteen weer weg jessy roept boe dus boe zegt deze koe terug hihihihihi

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow jammie jammie! Lekker gebak!
    Meiden gefeliciteerd allemaal met het behalen van pagina 2007!
    Op naar.....?

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zo meiden, ik ga lekker slapen, ben doodmoe.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!

16. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ha meisjes,

Hier ook nog steeds niks...Gister na controle bij dokter naar het ziekenhuis geweest voor extra check. De dokter dacht dat kleintje nog 0.0 ingedaald was en de 42 weken komen wel erg dicht bij. Dus kijken hoe het met mijn bekken zat etc. Met die kleine is alles goed, ligt wel met hoofdje in het bekken dus wel ingedaald maar niet vast en de gyn ziet nog geen bezwaar tegen natuurlijk verloop. Ik moet dus nog even het weekend af wachten, hij ging het liever niet forceren. de gyn vindt dat ik er nog te goed uit zie. Mag gewoon thuis bevallen als het het dit weekend aankondigt maar hij verwacht het niet omdat ik er dus zo goed uit zie...Wat een compliment he?Had ik nou maar een paar nachtjes wakker gebleven, nee hoor ik ben wel opgelucht. Maandag 11.30 in het ziekenhuis aan de CTG en 12 uur afspraak met gyn, hoe nu verder? Wel een gek idee dat ik niet meer naar de dokter hoef voor controle...Komt nu echt dichtbij....

Ik heb heel veel pijn aan mijn schaambeen, vooral met omdraaien in bed, opstaan, aankleden etc...Af en toe durf ik niet, of lukt het niet vanwege zoveel pijn...Herkennen jullie dit? Ik heb dit al een heel tijdje maar sinds gister is het vele maten erger geworden...

liefs Mirtje

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mirtje, das dan toch weer een heel mooi compliment he, dan zou ik zeggen, geniet nog even van de laatste daagjes!

meiden ik ben weer weg.
    Ga nu naar nijmegen, naar het darten.
    Ik ben nu al doodmoe dus dat wordt nog wat.
    Morgenavond of eigenlijk nacht kom ik weer terug.
    Ik zie jullie dan! Fijn weekend allemaal en tot morgennacht of maandag ochtend!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ff snel spieken, maar nog niks van Bambino, dit wordt haar Bevrijdings dag ;)

Mirtje zie het idd als een compliment. Succes en geniet nog even.

Fijn weekend Meliske.

Annika heeft vannacht bijna 5 uur op een voeding geslapen :confused: ik wist niet wat me overkwam. Ze ontwikkeld nu alleen een heel sterke voorkeur voor EEN borst, daar kan ze echt wel 15 minuten uit drinken en dan dus lekker lang slapen en uit de andere borst wordt onder protest misschien 10 flinke slokken genomen de dan wil ze echt niet meer, iemand tips?

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gelukkig wel ja :p

20. Niet meer actief

Mirtje, dat is een mooi compliment. Helaas heb ik geen tips voor je schaambeen. Ik herken het wel, volgens mij komt dit doordat het hoofdje niet vast ligt en het dus draait in je bekken. Schaambeen is flexibel, dus die buigt mee...

Loeki, Kim had dat ook, ze had een voorkeur voor links.
    Ik bood daardoor sneller rechts aan en liet d'r links op zn rechts drinken, snap je? Dus met dr lijfje langs je lichaam ipv erop... (weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen)

Meiden ik heb een drukke dag vandaag. Ben morgen jarig en moet alles nog schoonmaken, kopen en klaarzetten!

Allemaal een leuke bevrijdingsdag en tot later!

Deel Deze Pagina