Goedemorgen dames! Mo, succes met de voorbereidingen voor je verjaardag. Hopelijk schopt Kim niet al je plannen in de war, zoals Dylan bij mij heeft gedaan Loeki, als je nog erg last hebt van je borsten, kun je ook van een luier een bh maken. Die kun je erg strak trekken. Mirtje, nu dus echt de laatste loodjes. Hopelijk kondigt de kleine zich van het weekend aan! Meliske, veel plezier bij het darten! Dylan sliep vanacht tot 3 uur ipv half 2. Nu dacht ik dus wat extra te kunnen slapen, maar nee hoor, meneer kwam gewoon weer om 7 uur. En om half 9 en om kwart over 10 Regeldagen.....
Ik heb nu een superstrakke sport BH aan en dat zit wel lekker. Ik snap wat je bedoeld Mo, maar dat helpt helaas niet, zodra ze deze borst in het oog krijgt zet ze een keel op. Misschien komt het van de Bepanthen die ik er op smeer voor de kloofjes, dat zit op de andere borst namelijk niet. Nee, ik voed niet gelijk na het insmeren Ik heb nog steeds heel erg veel last van mijn pezen, maar niet de hele dag. Ik voel ze voornamelijk als ik aan het voeden ben. Verdorie, het zijn gewoon naweeën en zelfs die voel ik op mijn pezen. houd het dan nooit op. Nou ja, het zou kunnen betekenen dat ik tussen de voedingen iets actiever kan doen dan ik nu ben, als ik er maar rekening mee houd dat ik op bed ga liggen bij het voeden, want met de pijn in mijn pezen is zitten onmogelijk.
Wij hebben vanacht ook wakker gelegen. We zijn gisteren over gegaan naar 5 voedingen van 135cc en meneer heeft de hele nacht niet geslapen. Hij wilde niet in bed liggen en zodra hij op mijn buik kwam, was er weer een hele hoop goed. We snappen er nog steeds niks van. Ben benieuwd hoe het gaat vandaag, ben zelf aardig moe, dus dat scheelt.
Vervelend Tascha. Hier is de VK voor de afsluitende controle geweest. Alles goed. Advies ik idd links de borst geven en rechts kolven, dan de gekolfde melk bij de volgende voedingsronde geven. Yes, laat dat nou net mijn idee zijn Pijn op mijn pezen zijn idd de naweeën. Ik mag van de VK wel weer naar buiten als ik me goed voel, op bed blijven liggen is niet nodig vond ze. Ik kreeg wel even een dreun toen ze me vertelde dat ik bij een volgende bevalling niet meer thuis mag bevallen dat valt even vies tegen, maar is wel logisch. Ik mag onder controle van een VK blijven en ik mag ook met mijn eigen VK in het ZH bevallen, maar thuis is te risicovol. Dat is even een hele bittere pil. Hoewel ik nog helemaal niet weet of ik wel een tweede wil. Verder niet veel nieuws, Annika doet het goed. Ik moet voorlopig ijzer blijven slikken en alert blijven op depressies die daar mee samen kunnen gaan.
Het is maar goed dat we gisteren de 2007 pagina's bereikt hebben. Het is hier doodstil geworden. Bosi heb jij al iets van Bambino gehoord?
ja sorry Loeki, maar hier een gekkenhuis. Moet een hele hoop doen en een zoon die niet mee werkt. Die begint te brullen zodra we hem in bed leggen en slaapt alleenbij ons en ook daar huilt hij nu veel. Hopelijk slaapt ie zo in de auto.
Nee nog niks gehoord van bambino. Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig hoor. Ik hoop dat alles ok is. Pff ik begin me vandaag weer een beetje mens te voelen. Isabella eet goed en is best tevreden. Dat jij al denkt aan een tweede loeki, , ik moet er niet aan denken.
nog geen nieuws van bosi zo te zien... hier is het ook druk, deze morgen opendeurdag gehad voor mijn zoon die volgend jaar naar het 1ste leerjaar mag. nu net jando zijn flesje gegeven. nu beke eten en dan strijken want verzuip er bijna in... Annabel
NIEUWS VAN BAMBINO !!!!!!!!!! Ze is vandaag om half 12 bevallen van een gezonde DOCHTER Ze heeft de prachtige naam : MAUD Bambino is in het ziekenhuis bevallen. Verdere bijzonderheden zal bambino zelf wel komen melden, Van harte gefeliciteerd!
Bambino, van harte gefeliciteerd met je dochter! Jee meis, wat heb jij er lang over gedaan ook... Kunnen er wel van uit gaan dat het voor jou ook niet van een leien dakje is gegaan... Geniet lekker van je kleine meisje, het wachten is beloond en het is je van harte gegund!
Bambino proficiat met je meisje geniet samen heel erg ervan, zal voelen als een bevrijding(sdag ) na zo lang overtijd lopen
Ik schrijf toch ook dat ik dat niet weet Ik heb weer stuwing AU Is er nog een lijstje? Ik heb even geen puf, ga nu lekker slapen. Wie van jullie slaapt nog 's middags?
Zo ben ik weer eens Menno is heel erg streng en moet steeds van hem braaf boven op bed liggen...hij is nu even weg... 8-[ en Jason slaapt lekker. Ga even terug lezen! Als eerst bedankt voor de felicitaties natuurlijk @Meliske,ik ben echt zo blij voor jullie dat het in April weer raak is voor jullie! Ik wens je een hele fijne voorspoedige zwangerschap en hoop dat je toch wel kan genieten van het mooie kindje dat in je groeit! Ow heb het nog niet eens uitgesproken,dus hier komt ie hoor... gefeliciteerd!! @Almira,gefeliciteerd met jullie zoontje Lucas! Wat een beer vergeleken met Jason Allebei op 3 mei Geniet ervan! Ow je ziet wel op de foto dat het een bolleke is,lief zeg! @Bambino,gefelicteerd met jullie dochter Maud! geniet ervan! @Loeki,bedankt voor je kaartje nog! Hij is errug leuk geworden zeg! wel balen van dat overvloedige melk,dat had ik bij Jen ook,niet normaal meer! uit elke tiet kwamen 5 rechte stralen melk op een gegeven moment kolfde ik alles en gaf het in een fles aan haar. Want doordat ze de melk zo snel naar binnen kreeg,ze alleen maar heel snel hoefde te slikken,zat ze sneller vol en kwam ze weer heel snel omdat ze honger had. maar het is idd echt niet! leuk! en doet ook pijn! Ben wel bang dat ik nu weer zoveel melk ga krijgen,hoop echt van niet! Sex? ik las iets over sex ik merk ook dat ik af en toe zin heb,hahaha (hoe ken dat nou? ) En Menno riep ook dat ie zin had nog ff geduld! Zo heb de belangrijkste punten wel gehad geloof ik je wil niet weten hoelang ik over dit stukje tekst heb gedaan. Ik voel me erg goed trouwens! niet zo heel erg moe eigenlijk. Pfff heb wel 's nachts dat ik steeds wakker schrik en denk "leeft hij nog wel?" Dan is ie zo stil... Ben al een paar keer badend in het zweet wakker geworden! Hebben jullie dat ook? Dus alleen Mirtje en Messie nog,toch? Kom op meiden! ben benieuwd naar jullie beebjes!
ja hier weer even een update van mij, ik ben echt grieperig en heb al de halve dag in bed gelegen met verschrikkelijke hoofdpijn... Geen enkel voorteken van bevallen dus ik kijk erg uit naar de strippoging van morgen avond en heb daar alle hoop op gevestigd! Bambino van harte gefelicteerd met jullie dochter MAUD leuk! Geniet ervan!