Pientje, lekker dat je je zo goed voelt! Messie, niet ziek worden nou. Dat kan je niet hebben, net voor de bevalling. Ik hoop dat het strippen morgen helpt.
Pientje, ik wordt wel wakker, dat ik een stuk mis. Dan denk ik dat ik bovenop Dylan lig, omdat ik denk dat ik hem niet terug heb gelegd in z'n bedje na het voeden. Maar dat is dan gelukkig niet zo, maar toch.... Niet echt lekker wakker worden!
Fijn dat je je zo goed voelt Pientje, jij ook bedankt voor het kaartje. Messie, dat kun je niet hebben hè, zo vlak voor de bevalling. Nou ik heb het ook weer voor elkaar, ik ben vandaag maarliefst 3 uurtjes op geweest en daarna lekker gaan slapen. Word ik klappertandend wakker en heb ik bijna 40 graden koorst. Rillingen zijn weg, maar temp blijft hoog. Ik voel me goed, nog wel stuwing, maar geen echte pijn en ook het voeden doet niet zeer. Ik heb wel hoofdpijn, maar dat is de hele week al zo. Ik heb de VK gebelt en ik moet maandag even mijn plas laten controleren op een blaasontsteking. Zou ik dan na zoveel maanden als nog na de bevalling een blaasontsteking hebben die ik niet op merk Het kan ook gewoon van de stuwing zijn en dan moet mijn temp morgen weer normaal zijn.
Ja Jopie, t viel mij ook al op! hahaha ik zit alles dubbel te lezen... Maar t is hier idd rustig. We zijn druk met onze beebjes! O enne Jopie, ik vind je wel leuk hoor! Ik ga even tv kijken, douchen en wachten tot mn mopje wakker is. Meiden fijne avond allen!
Bambino, eindelijk zit het er voor jou ook op. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maud, ga er maar lekker van genieten. Nog 2 te gaan...... Dat heb ik dus ook al meerdere keren gehad Ook dat ik 'em in mn bed aan t zoeken ben, maar gelukkig ligt hij dan gewoon veilig in zn bedje te slapen en kan ik opgelucht ademhalen. Loeki, koorts kan idd van de stuwing komen, hopelijk is het morgen over en voel je je beter. Hier gaat alles zn gangetje, echt genieten van ons kleine mannetje
jaja ziek zijn kan ik nu echt niet gebruiken maar kan er niets anders van maken en ik eet toch veel fruit! Slik al maanden zwangerschaps vitaminen van VSM en denk echt dat ik gezond leef... maarja zal wel door het weer komen ofzo.ik ga zo even stomen in bad MIRTJE hoest bij jou? Is er al iets veranderd dit weekend?
Bambino gefeliciteerd met je dochtertje Maud! En als ik verder meiden vergeet natuurlijk ook gefeliciteerd! Ook ik schrik regelmatig wakker omdat ik bang ben dat ze is gestikt. Of ik ben haar kwijt, terwijl ze gewoon lekker naast me ligt te slapen. Ze slaapt wel op een aankleedkussen zodat ze niet per ongeluk onder mijn dekens kan rollen, en ook niet tussen ons in maar aan mijn kant. Daar ataat overigens een plaat vast tegen het bed zodat ze er ook niet uit kan vallen, een soort van bedhekje zeg maar. Maar het schijnt dat een moeder nooit op haar eigen baby gaat liggen instinctief zou je in je slaap je baby ontwijken. Ik heb trouwens een hele mooie foto (al zeg ik het zelf) in mijn album staan van mijn trots. Hier lacht Jessy zo lief op, en wat is ze klein zeg vergeleken met mijn andere kids hihihi.
hoi meiden, even snel...hier is alles goed. Morgen zal ik wat meer vertellen, want de kleine meid moet zo eten Een ding kan ik al wel zeggen, qua bevalling is het een echte april baby oja foto's en banner aanpassen doe ik morgen
Bambino, van harte gefeliciteerd met je dochter Maud! Nog maar een paar te gaan volgens mijn en dan zijn we compleet!
Ik zal het dubbel post laten oké. Mooie foto PRDM. Bambino ik ben benieuwd naar je verhaal. Ik zal de rest bij de mama's posten hoor
Almira, Pientje, Bosi en Bambino GEFELICITEEEERD! Ik heb weer wat gemist! Meliske! Gefeliciteerd met jou zwangerschap, dat het een heel goede zwangerschap mag zijn en je over 9 maanden een prachtig mooi, gezond wondertje in je handen mag hebben!
Ha meiden, Hier nog steeds alles megarustig, ik denk dat ik maandag gewoon aan de CTG moet....Wat zal de gyn gaan zeggen, ik hoop dat ik niet zo lang meer hoef! Ik mag nog 36 uur thuisbevallen en dan is dat helaas ook voorbij...En ik zie het ook nog niet gebeuren...Nu ben ik weer eens wakker, voor plassen en voor een Rennie...Wat zal ik blij zijn als ik daarvan af ben...Geen antagel of rennie meer, want pfff.... Mijn borsten lekken wel in ene heel erg...Herkennen jullie dat? Alleen Messie en ik nog? Meliske, jij nog van harte met je zwangerschap! Almira, Bosi, Pientje en Bambino ook van harte met de geboorte van jullie wondertje! Enne Loeki, jij ook...Maar kan zijn dat ik je al gefeli heb... liefs
Dat werd bij mij na de bevalling nog veel erger Ja ik was echt van het ene op het andere moment van de Rennies en Antagel af, heerlijk wat een bevrijding. Je weet het hè, veel maagzuur=veel haar, kijk maar naar Annika.
Mirtje wat was je vannacht al vroeg op, ik hoop dat eht toen ook begonnen is, wachtenduurt lang he. Messie en jij heel veel succes met de bevallingen! PRDM prachtige foto van je kindjes