April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja of misselijkheid en geen maagzuur levert ook genoeg haar op ;)

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Goede morgen dames!

Hier een geweldige 1e nacht gehad! Maud doet het onzettend goed, ze drinkt goed en valt daarna tevreden in slaap. Om 3 uur kregen we haar niet eens wakker om te voeden :)

Ik voel erg goed. Heb wel wat last van de hechtingen (maar 2) en mn stuitje, maar verder voel ik me erg goed. Het lukt me gelukkig wel goed om in bed te blijven. Heb besloten er maar eens van te genieten ;)

Zal vandaag mijn verhaal eens opschrijven, gelukkig heeft manlief alles goed bijgehouden wat wanneer is gebeurd (lang leve de cursus ;) )
    Ben trouwens erg trots op mijn mannetje. Hij heeft me geweldig geholpen tijdens de bevalling en ook nu doet hij het zo goed :oops: Hij is een echte papa. Wat kun je toch veel van iemand houden he ;)

Mirtje en Messie; ik denk aan jullie. Het wordt nu echt tijd dat jullie ook mee maken wat voor wonder dit allemaal is. Maar neem 1 ding van me aan....het is het wachten waard! ( lekkere dooddoener he :) , maar het is echt zo)

3. Niet meer actief

bambino fijn dat je 1ste nacht zo goed is gegaan, eerlijk geniet er elk moment van want het is zo voorbij dat prille, mijn meisje is dat stadium al voorbij.

4. Niet meer actief

PS bambino je weet dat je dit ook had mogen posten bij de april mama's ;) :) :) nog 2 en dan sluit dit deel officieel (meliske jou neem ik gemaks halve mee naar aprilmama's, hoef je er maar 2 bij te houden ons en januari mama's 2008 ;) )

5. Mirtje

Mirtje Actief lid

20 aug 2006
    235
    1
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden, maat ik ben na het berichtje weer mijn bed ingedoken en wederom is het rustig gebleven...Die kleine vindt het echt veel te lekker in mijn buik, haha...

6. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Ha Mirtje, ja wij zijn de enige die nu nog over zijn. Vanavond word ik gestript en ik word pas woensdag aan de gyn over gedragen dus ik heb nog wel een paar dagen maar ook hier geen enkele activiteit. Mijn beeb vindt het ook veel te lekker in mama's buik!

Bambino fijn dat het zo lekker bij jullie gaat en ik geloof je meteen dat het het wachten waard is hoor! Wij worden alleen steeds zenuwachtiger, mijn vriend en ik, gaan ineens nadenken van zou alles wel goed zijn. Kortom veel te veel tijd om na te denken... We willen ons beebje nu wel eens in het echt zien!

Geniet allemaal van jullie kindjes ik hoop snel mijn kindje en naam aan jullie te kunnen onthullen!

Vanavond de strip poging... Ik ga zo even wandelen dan wat slapen, dan in bad (lekker schoon en ontspannen) op de VK vanavond wachten ze komt rond 20:00. Mijn moeder komt hier ook alvast slapen vanavond.

Ps mijn verkoudheid en hoofdpijn zijn helaas nog wel in alle heftigheid aanwezig... :(

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En geen van beide ook. Alleen valt het dan uit :(

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En wat blijkt, je kunt van 2 iemanden zo veel houden!

9. Niet meer actief

ja jopie ik hou van jasmine ook even als van haar vader :)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Fijn dat alles zo goed gaat bambino, :p

Ja ik verbaas me er ook over hoe verliefd ik ben op haar en hoeveel ik nu al van haar houd. Ze is nu even beneden bij haar papa en bezoek ( ik heb niet zin in teveel drukte) en ik mis haar nu al enorm.

Mirtje en messie, we blijven jullie volgen. Ach dat jullie baby's het zo fijn hebben is natuurlijk ook wel goed. Maar ik ben nu wel erg benieuwd welke mooie namen er aan jullie kindjes gegeven wordt.

Ik voel me met de dag beter. Ik heb echt geen idee hoeveel hechtingen ik heb.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Bambino gefeliciteerd! Is al het wachten eindelijk beloond! en mooi dat je zo'n goede 1e nacht hebt gehad.

Nog maar 2 te gaan, heel veel succes meiden! Het eind is in zicht!

Yara heeft ook een mooi koppie haar en ik heb geen last gehad van maagzuur (thank god!)

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, wat fijn dat het steeds beter gaat!

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    BAMBINO GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!

14. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    missy, sorry gemak der gewoonte :)

Met de zin dat je zo veel van iemand kan houden doelde ik eigenlijk op mijn man :oops: Natuurlijk hou ik zielsveel van Maud, maar ik wist dat ik van mijn man hield, maar als ik hem met haar bezig zie weet ik weer precies waarom hij de vader van Maud is :oops: Ik ben weer verliefd op mn eigen man geworden :) ( en nog intenser als daarvoor....)

Hier gaat het nog steeds erg goed, mn bm zit al 5 vingers onder mijn navel! En ik voel me ontzettend goed! Hopelijk blijft het allemaal zo ;)

Voor de nieuwsgierigen.....er staan foto's in mijn album! ( meer foto's staan op onze site ;))

15. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    de VK komt er aan!
    spannend!

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow spannend! Veel succes!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Succes Messie

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Succes hoor Messie, hoop dat je kleintje nu snel mag geboren worden!

19. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    messie waarschijnlijk ben je nu al gestript k hoop dat het gelukt is en dat de pijn meeviel...en dan maar hopen dat de bevalling snel op gang komt...
    hou ons op de hoogte!

mirtje hopelijk krijg jij goed nieuws morgen

Annabel

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Messie: ik hoop dat het strippen iets heeft uitgemaakt. Succes meid!

Mirtje: wordt jij misschien de laatste? Ook heel bijzonder natuurlijk.

Bambino: wat een schatje Maud, :p Leuke foto's zeg!
    Ik ben wel benieuwd waarom jij eigenlijk naar het ziekenhuis moest uiteindelijk. Ik zag je ook aan het infuus liggen.

Deel Deze Pagina