April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik denk niet dat je die buikpijn heb gedroomd hoor, ik had dat laatst ook een keer 's nachts, en toen kreeg ik ook behoorlijk de zenuwen omdat ik dacht dat het begon. Mijn hele buik trok samen en deed pijn, kreeg er gewoon geen lucht van! En toen moest ik mijn best doen om niet in paniek te raken.
    Dat zal wel normaal zijn, en ik hoop als ik eenmaal bezig ben dat ik niet meer bang ben en er gewoon in meega.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Natuurlijk missen we je sandra.

Loeki: als je die pijn in je buik hebt, kan het best oefenen zijn hoor.

Ik heb laatst in mijn slaap liggen puffen. 30 seconden puffen, toen even 6 minuten niet, en toen weer 30 seconden puffen. Mijn vriend vertelde dat dus.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb echt geen idee wat de buikpijn was, ik was te slaperig om er over na te denken, ik was ook zo weer vertrokken.

Ik hoop maar dat het niet begint op een moment dat ik alleen thuis ben en er niemand in de buurt is. Bij mijn moeder ging het heel snel en mijn man doet er toch zeker 30 minuten over om thuis te komen.

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha die Bo, je lag in je slaap al te oefenen :D Een goede voorbereiding is het halve werk, toch ;)

Hopelijk begint het voor jou ook gewoon 's nachts Loeki, dan ben je niet alleen.

Ik ga afsluiten, want die harde buiken zijn niet te 'harden'. Niet pijnlijk, maar vervelend. Volgens mij komt het doordat die kleine zo druk is!

Welterusten en tot morgen!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welterusten Sandra.

6. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Laatste nieuws: Het gaat goed met Joshua, hij houdt zijn voeding binnen geeft alleen iets terug wat normaal is bij baby's. Als het zo doorgaat mag hij morgen naar huis. We houden jullie weer op de hoogte. Slaap lekker allemaal (ondanks harde buiken, rare dromen enz.) Gr. Lona

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bedankt voor de update Lona, ik duim dat hij morgen naar huis mag.

Ik ga ook naar bed meiden, tot morgen en dat de 13e ONZE dag mag worden :thumup:

8. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    ook van mij bedankt Lona

aan iederen slaapwel en tot morgen en wie weet é Loeki ;)

Annabel

9. Elf

Elf Actief lid

1 mei 2006
    159
    0
    0
    Hallo dames,

Ik lees af en toe mee bij de april mama's, maar moet eerlijk bekennen dat ik het niet bij kan houden :p Er wordt hier ook zoveel gekletst!
    Ik was 7 april uitgerekend en verwacht eigenlijk tot 42 weken door te lopen, omdat ik nergens last van heb.
    Ik ben het alleen heel erg zat en wil zo graag m'n kleintje in mijn armen houden...maar ik zal niet de enige zijn.

Alle mama's die al bevallen zijn natuurlijk van harte en voor alle andere toy toy toy!

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Lona bedankt voor de update we duimen dat hij vandaag naar huis mag.

Elf Welkom bij de april mama's!

11. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    goeie morgen meiden,

Ik hoop dat jullie allemaal een beetje lekker hebben
    geslapen.
    Ik heb weer ontzettend veel last van m'n buik
    zullen wel weer voorweeen zijn.
    Om 10.10 uur heb ik een afspraak met de gynaecoloog.
    Wil toch eens vragen of ze me niet willen strippen.
    Weten jullie of een gyn dat wel doet?
    Ik weet wel dat het bij de verloskundige wel eens gebeurd nl.

Liefs Wendy

12. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeiemorgen,

hier weer een slaaploze nacht achter de rug ben wakker van 4u en heb liggen draaien en keren.

buik heet weer zijn kuren, oefenweeën dat ze nu maar ne keer doorzetten.

wendy dat hangt af van gyn tot gyn denk ik. vragen meid je bent immers al over é, succes

En meiden we zijn de 13é e....
    Annabel

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen dames, hier alles rustig, dus geen vrijdag de 13e bevalling.

Elf welkom, klets gerust mee, het wordt hier met de dag rustiger, dus misschien kun je het nu iets beter bij houden :p kan me voorstellen dat je je kleine graag vast wil houden, 6 dagen overtijd, het zal echt niet lang meer duren. Ik verwacht ook mijn volle 42 weken te gaan halen, daar is nog geen enkel voorteken van een naderende bevalling heb.

Wendy, ik zou niet weten hoe dat gaat, geen ervaring mee. Succes bij de gyn.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen Annabel, voel je de kleine nu al wel weer? Mijne was vanmorgen ook heel rustig, moest 45 minuten wachten voor ze wakker werd terwijl ze normaal gesproken gelijk reageert als de wekker gaat.

15. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    nee loeki idem als gisteren nog geen reactie gehad...hoop datie snel wakker word!

hou het aantal bewegingen ook maar in het oog meid

Annabel

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zal ik doen, maar ik heb haar nu al wel goed gevoeld, gewoon moeilijk wakker te krijgen.

Hoofdpijn was gisteravond trouwens weg, dus misschien toch de zon.

Zorra, je hebt de 40 weken gehaald =D>

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) Ja vandaag precies 40 weken, wie had dat gedacht!
    Ellenoor en Elf welkom bij de club!
    Wendy, strippen zal een gyn. denk ik niet zo snel doen of je moet echt aan het einde van je latijn zijn en/of complicaties hebben waardoor de bevalling op gang gebracht moet worden. Daarnaast moet je al wat ontsluiting hebben. Maar op deze site vind je trouwens meer info over strippen (onder het kopje weeen opwekken):

http://members.home.nl/vroedvrouw-ingrid-voortman/window4/bevalling.html#wee

Annabel, wat is je bloeddruk mooi laag nu zeg, in vergelijking met een paar maanden geleden! Gelukkig was alles goed, en wat fijn toch dat jullie gewoon zomaar naar het zkh. kunnen wanneer je wil.

Lona, we zullen duimen dat hij vandaag weer naar huis mag!

Sandra, beetje de nacht doorgekomen met je harde buiken?

Bosi, als je nou een groot gedeelte van de bevalling in je slaap zou kunnen doen he, dat je vriend de VK belt wanneer ze om de zoveel minuten zijn en wanneer je volledige ontsluiting hebt dat de VK je wakker maakt om te persen, zou niet erg zijn toch :)

18. ellenoor

ellenoor Lid

3 apr 2007
    35
    0
    0
    goedemorgen dames,

Bij mij was het weer loos alarm gisteravond, terwijl ik toch stevige weeen had om de drie minuten? :(
    Was wel even schrikken, dacht echt dat het zover was. Blijkbaar moet ik het in een paar dagen doen. :confused:
    Mijn overbuurvrouw is afgelopen maandag bevallen met 38 weken van een gezonde dochter. Zij kreeg meteen om de drie minuten weeen en heeft het ziekenhuis amper gehaald.
    Ik vind het wel raar dat de weeen altijd op hetzelfde tijdstip beginnen, ik heb dat met mijn eerste dochter ook gehad. Toen begon het altijd 's nachts, nu is dat precies rond etenstijd! Het voordeel is dat ik nu (nog) geen slaapgebrek heb.
    Tja, en als het vandaag moet komen, dan komt het maar. Ik heb er echt genoeg van.

Groetjes ellenoor

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jammer Ellenoor hopelijk gaat het snel doorzetten. Het kan nu echt niet lang meer duren.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Balen Ellenoor, ik weet hoe het voelt, ik heb een paar weken terug op de verloskamers gelegen met de hele nacht om de 2 minuten, s'ochtends was het weer weg :( Ik hoop dat het voor jou vandaag door gaat zetten.

Deel Deze Pagina