Renate; gefeliciteerd! Wat een zware bevalling moet het zijn geweest. Was je erg teleurgesteld toen je toch nog een ks kreeg? Gelukkig heb je er iets moois voor terug gekregen Messie; spannend he meid, wachten tot je lichaam zijn werk doet.....succes! Mirtje is niet meer geweest of wel? Loeki; prachtige meid heb je! Wat veranderen ze snel he?
nee mirtje is niet meer geweest. Ik denk ondertussen wel bevallen. Messie, jammer dat het niet heeft doorgezet. Vandaag toch de tweede poging? Spannend hoor.
ja om 11:45 2e poging zo eerst een vriendin op bezoek met haar kindje van 2,5 week, schattig! Tot later!
messie succes vandaag! Ook die van jou komt er een keer uit! En die is pas echt schattig! Veel plezier met je vriendin!
messie, ik duim heel hard voor je hoor! pientje, heb even in je album gespiekt, wat heb je een leuk gezinnetje zo met ze vieren, julllie zien er zo aanstekelijk gelukkig uit. En wat is Jennifer al een mooie grootte meid! Loeki, ik ga even op me gemak je site doorneuzen Renate, gefeliciteerd meid! Minyaweth, dank je!
Renate, gefeliciteerd met je zoon! Minyaweth, fijn dat je bent opgeknapt. Lekker is dat wandelen met de kleine hè. Messie, succes zometeen!
renate proficiat meid ja hopelijk horen we snel iets van mirtje maar die zal nu wel al een trotse mama zijn... messie hopelijk is de 2é strippoging evengoed evrlopen als de eerste en hopelijk zet de bevalling nu door...succes Annabel
dank jullie wel allemaal! De 2e strip poging was door een andere verloskundige met veel kortere vingers en mijn baarmoeder mond lag weer helemaal naar achteren. Het deed deze keer dus erg veel pijn en was dus heel vervelend. Ik heb nog steeds 2 cm en we moeten nu maar afwachten hoe het verder gaat. Ik moet me een beetje terug trekken zegt de VK... we zullen zien of het allemaal werkt...
Renate van harte gefeliciteerd! Messie SPANNEND! Hoop dat het werkt deze keer! Hier is het druk! Heb mijn stuitje zwaar gekneusd dus kan maar weinig recht zitten dus ben weinig op de site! Lucas heeft gister zn hoor test gehad en hij is met vlag en wimpel geslaagd! Hielprikje moeten we wachten natuurlijk! Vondt ik wel zielig! Morgen laatste dag kraamzorg! Hebben jullie je kraamzorg wat gegeven?
Renate gefeliciteerd meid! Messie nog even volhouden! Ik hoop dat de 2e keer strippen effect gaat hebben!
messie, hopelijk komt er snel reactie op het strippen almira, doe het maar lekker rustig aan meid! Laat je stuitje goed genezen!
Messie, wat jammer dat het deze keer wel vervelend was. Als het dan iig maar het gewenste effect heeft. Nog even doorzetten meid!
nee hoor helemaal niet, tis echt verslavend en leuk om te doen, dus ook jij heb weer een nieuwe verslaving te pakken
Ja, ik heb er nog een gemaakt, die vind ik eigenlijk nog mooier, maar ik krijg het niet voor elkaar om deze te plaatsen. Als ik via imageshack de banner upload (ofzo) dan krijg ik alleen een zwart vlak....
ja ik heb nu even geslapen en voel rugpijn maar weet niet wat het gaat uithalen. Het viel behoorlijk tegen dat het zo'n pijn deed. Ben echt een beetje depri nu, maar daar kom ik wel weer over heen en ik weet dat er straks een mooie tijd aan komt... dus positief denken... tot later
Ach Messie kop op meis! Ik kan me voorstellen dat je ff down bent maar houd moed! Die rugpijn kan een heel goed teken zijn hoor, bij mij luidde het de eerste centimeters ontsluiting in.
Messie, het duurt nu lang, en het is ff niet leuk meer, maar je krijgt er toch zo iets moois voor terug. Nog heel even doorbijten!