Hey meiden even een vraagje. Ik wil graag een banner maken met mega upload. Nou moet alleen de foto 350X120 zijn. Hoe krijg ik deze afmetingen. Ik heb al gepuzzeld met fotoverkleinen maar het lukt niet, hebben jullie een idee?
tascha, via paint kan je ook verkleinen, ook heel makkie. paint opstarten, daarin je banner openen, en dan op het tabblad afbeelding klikken, dan uitrekken/hellen. Dan kun je bij uitrekken je foto verkleinen, je moet dan bijv. invullen 50 % dan kan je bij tabblad afbeelding en dan kenmerken kijken hoeveel pixels de foto is. Als het niet goed is doe je even bewerken ongedaan maken, en dan weer opnieuw, even uitvogelen hoeveel procent je moet verkleinen. En is psp kan je heel makkelijk verkleinen, maar weet niet of je dat heb. als het niet lukt, stuur me maar een pb met je banner of een mailtje, dan wil ik em wel voor je verkleinen.
Hey Meliske, Nou ben even aan het vogelen geweest in megaupload, maar kom er niet uit hoe ik het nou moet doen. Kan inderdaad niet de goede formaat vinden en ik weet ook niet hoe het verder moet. Kun jij mij in een pbtje sturen hoe ik het moet doen en anders wat ik precies naar jou moet sturen om ook zo'n mooie banner te krijgen. Dankjewel
hallo allemaal even een korte update het ziekenhuis heeft uren geduurd, 5 om precies te zijn. CTG was goed, bloeddruk in eens veel te hoog (huh?), allemaal onderzoeken of ik nou wel of geen vruchtwater verloren ben (inclusief eendenbek...), urine en bloedonderzoek (waren bang voor zw. vergifteging) enz. Uiteindelijk bleek alles goed en lag ik op de verloskamers waar de laatste onderzoeken plaats vonden en kreeg ik te horen dat ze toch morgen al willen inleiden, gelukkig. Ik heb zelf al weëen nu om de 12 minuten gehad van ongeveer 30 seconden die voelden als krampen en waarbij ik niet hoefde te puffen. Het is dus serieus aan het rommelen maar zet niet helemaal door. De gyn hoopt dat het vannacht nu lekker thuis op gang komt. We zullen zien. Verdrietig nam ik vanmorgen afscheid van de VK en die zal ik pas weer na de bevalling zien. Ik ben dood moe van alle onderzoeken en vooral het lange wachten. Hopelijk gaat alles goed morgen en hoef ik niet aan de gel (baarmoedermond rijpen) maar kan ik gelijk aan het infuus als er vannacht niets meer gebeurd.. oei heb nu ook een wee... Lief iedereen die mee leeft, jullie horen snel van me. Ik heb niemands 06 dus iemand die smsje wil om het hier door te kunnen geven, pb me dan even! groetjes Messie
wat een gedoe messie. hoop dat het vanavond doorzet en alles snel verloopt. heel veel sterkte. liefsb Chantal.
messie heel veel succes meid! en nu zal je snel u babaytje kunnen knuffelen. Rust nu maar goed. chantal amaai ook aan afwachten zo te zien, eveneens succes é. nog niemand iets gehoord van mirtje? Annabel