Ja het is rustig, ik verwacht vandaag ook geen bevalling maar dat is ook meer omdat maar 2% ofzo op de uitgerekende datum bevalt, en mn gevoel zegt dat het nog wel even duurt, maar kan natuurlijk zo omslaan. Heeft 1 van jullie ook zo'n jeuk door straie? Ik word er gek van, zoveel cremetjes al geprobeerd. Ik word er s'nachts vaak wakker van en kan dan niet meer slapen.
meiden ik ben weer terug! ! ! Jan zou voor mij een mooie banner maken...en ik moet zeggen ik ben er ontzettend blij mee, vind em eigenlijk veeeeel mooier als die ik eerst had wat vinden jullie ervan? Mooi? dus ik kom jullie weer vervelen en helpen aan de 2007 pagina's te komen voor eind april Ik ga nniet alles terug lezen hoor, das veels teveel! Alle mama's gefeliciteerd met jullie mooie kindjes! en alle mama's die nog moeten, Komop meiden, kan niet meer lang duren
Yessssssssss Melis is weer terug Heel erg fijn om je weer bij ons te hebben! En Jan heeft er idd een hele mooie banner van gemaakt, gelukkig ben je er zelf ook erg blij en tevreden mee.
Zorra, het is eigenlijk niet te geloven! Mijn moeder vertelde dat de vroedvrouw je vroeger dan een spuit gaf, zodat de weeen doorzetten. Tegenwoordig zijn ze daar heel terughoudend mee. Ik neem aan dat je er geen ontsluiting op gehad hebt? Ik zie dat je ook de 40 weken gehaald hebt, inderdaad heel weinig vrouwen bevallen op de uitgetelde datum. Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt. Groetjes ellenoor
Ow Joepie,ben echt blij dat je er weer bent Meliske! Gezellug! Reageer straks op de rest,zit aan de telefoon in een eeuwig durende wacht,typt een beetje moeilijk!
Mijn katten hebben zich helemaal tegen mee aangenesteld, een links en een rechts, zouden ze iets voelen dat ik niet voel? Zorra, ik heb er, gelukkig voor mij, geen last van, dus heb ook geen oplossing voor je. Ik smeer mijn buik iedere avond in met Weleda zwangerschapsolie.
weet ja wat ik ga doen over 2 weken.....? dat heb ik altijd al graag willen doen...maar dit jaar kon dat dus eigenlijk niet omdat ik dan waarschijnlijk net bevallen zou zijn of net zo liep te puffen als jullie nu er is ieder jaar in Salou, en dit jaar voor het eerst in Lloret de mar een dartsweek. Met een aantal bekende darters. Nou ben ik toch nog vrij en heb ik geen dikke buik en geen kindje om voor te zorgen, dus ga ik lekker met me moeder naar Lloret over 2 weken! ! !
Hier alles nog gelijk Meliske, geen enkele verandereing in de afgelopen week eigenlijk, niet dat ik me kan herinneren.
Oh heerlijk Melis, echt gewoon van gaan genieten. 2 weken zon zee en strand hoop ik voor je en natuurlijk darten.
Ow lekker Meliske, er even uit! Tis idd een mooie banner hoor! Als het goed is,zijn je vruchtbare dagen voorbij toch? owjee nu moet ik heeeel hard gaan denken wat er ook alweer was geschreven... Ik zag een aantal nieuwelingen,welkom hier! Gezellig meekletsen! ennuh...euh...ehm... Oja Zorra,gefeliciteerd met het halen van de 40 weken...al weet ik niet of je daar zo blij mee bent Er waren verder toch geen baby's geboren toch? en wat was er nou nog meer? Hmmm misschien voelen je katten idd wat aan Loeki,zou wel grappig wezen...even kijken of mijn cavia wat aanvoelt Bosi,wat is jouw status? nou voor de rest weet ik het niet meer hoor!
Wat leuk Meliske! Echt iets om naar uit te kijken, gezellig ook met je moeder (je hebt toch een goede band met je moeder?) Met mij gaat t wel hoor, laatste loodjes zijn zwaar en mn kleren passen me niet meer Maar nog even (hoop ik) Ellenoor, opwekken doen ze idd liever niet zo snel, je krijgt er namelijk "slechte" weeen door, weeen die erg heftig voor je baarmoeder zijn en moeilijker op te vangen. Ook gaat de uitdrijving van de baby dan minder is me verteld. Na die nacht had ik geen ontsluiting nee, daar baalde ik toen behoorlijk van. Afgelopen week bleek ik 1 cm te hebben, ook nog niet super maar iig 1 van de 10 gehad Loeki, nou wie weet, katten voelen zulke dingen wel aan
Pientje, met 37 weken was ik ook al blij geweest Ben bang dat deze het helemaal anders wil doen dan zn grote zus, dus lekker die 42 weken uitlopen
Ja, opwekken gaat idd heel heftig, als ik mijn zusje moet geloven is het ook behoorlijk pijnlijk, maar na een weeënstorm van 3 uur duurde de uitdrijving bij haar maar 13 minuten, dus dat kan ook best snel gaan.