hmm ja met Jennifer heb ik ook nooit de uitgerekende datum gehaald,maar lijkt mij wel een vreemd gevoel. Denk dat ik die nu wel ga halen,denk dat ik flink overtijd ga
Hoe gaat het verder met je Meliske? Je had een fantastisch paasweekend lazen we, ben je nu van het mooie weer aan het genieten?
Loeki, daarom wacht ik liever nog even dan het laten opwekken, ook natuurlijk omdat bij mij het risico bestaat dat het litteken open gaat, maar lijkt me niet lekker een weeenstorm.
Nee, maar uren van weeën is ook geen pretje, op mijn zw-cursus was er een die ruim 36 uur weeën had toen ze alsnog medicijnen kreeg om het te versnellen, dat lijkt me helemaal een hel.
Ja ik ga ook even kijken, ben wel benieuwd. Zouden jullie de naam veranderen als blijkt dat het prinsesje net zo heet als de naam die jullie gekozen hebben?
hmm weet ik niet,ik ben wel zo'n iemand die een naam dan meteen minder vind omdat het niet meer zo origineel is en iedereen denkt dat we na-apen,maar kan me niet voorstellen dat we oooooit dezelfde naam zouden hebben.
Enne........slechte weeen wil ik ook niet! Ik meen dat mijn vroedvrouw daar inderdaad iets over gezegd heeft. Ze wilde niet toucheren, omdat ik dan weleens de hele nacht wakker zou liggen voor niets. Ik kan me van mijn eerste dochter herinneren, dat ik wel gestript ben, en dat resulteerde ook in een hele nacht weeen om niks. Ik slaap liever door tot aan de persweeen
loeki - heb het wel ooit gehoord dat dieren het aan kunnen voelen. Pientje - mijn cyclus is altijd wat langer, maar die vruchtbare dagen zijn onderweg zorra - hihi en om nou nog nieuwe positie kleren te kopen dat doe je ook niet meer he. ja de band met mijn moeder is heel goed, nog sterker eigenlijk na danischa's geboorte. ja die vriend is er ook, maakt het nog leuker allemaal Hier gaat het best goed, hik een beetje tegen 19 april aan, maar goed, dat overleef ik vast wel weer. ja het is echt heerlijk weer, zit lekker met me laptopje buiten.
Moeilijk, ik denk het niet, je hebt toch zoveel maanden die naam in je hoofd en je bent er aan gewend, en namen uitkiezen was bij ons een crime dus ik denk dat we het zo zouden laten. Maar we krijgen een jongetje, dus zelfde naam zal het niet worden
ik zou de naam niet veranderen hoor, je bent zo gewend aan die naam, lijkt me moeilijk als je dan ineens een andere naam moet kiezen. Moet W-A maar doen taschke - dank je, hoe is het met elena?
blablabla ken dat mens der mond niet houden en overgaan waar het om draait? Bij Jennifer kregen we ook niet zo'n speech hoor!