April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    haha misschien krijgt Natanya nu zo'n lelijke pop omdat ze op dezelfde dag is bevallen? :)

2. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Daar moest ik ook meteen aan denken :)

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja hoorde ik net ook, klink toch meer als ariana of ariane

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het zal wel zo iets zijn, drie lettergrepen vind ik mooier dan twee.

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    AMSTERDAM - De derde dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima heet Ariane Wilhelmina Máxima Inez. De vader maakte de namen vrijdagochtend bekend toen hij bij het Oude Stadhuis in Den Haag aangifte deed van de geboorte

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Het is volgens mij officieel Ariane (is dat niet de naam van die dingen die de ESA de lucht in schiet, de Arianeraketten)

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ariana is de naam, ariaan de roepnaam

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja het weerbericht heeft het nu al jaren over maxima (ipv maximale temperatuur) en nu lanceert de ESA met succes onze prinses, zal leuk worden.

Ariane: De Ariane is een type raket van de ESA; deze worden gelanceerd in Kourou, Frans-Guyana. De eerste versie, Ariane 1, werd op 24 december 1979 met succes gelanceerd. De volgende versies, Ariane 2, 3 en 4 waren vergrote versies van de Ariane 1. De succesvolste versie van Ariane is nummer 4. De nieuwste raket, de Ariane 5 werd geheel opnieuw ontworpen. Na enkele mislukte lanceringen is ook deze versie van de Ariane nu operationeel.

Voor het Ariane-project was er de Europaraket, maar die raakte niet voorbij het ontwikkelingsstadium.

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Trouwens Meliske WELKOM! Bedacht me net dat ik meteen van wal ben gegaan over het prinsesje :oops:
    En een erg mooie banner ;)

10. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    hier is trouwens alles goed. Krijg zo vriendin op de koffie dus ben ff weg!

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    dank je bambino.

Veel plezier met je vriendin!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dames bij onze heeft deze naam dus wel serieus op de lijst gestaan, ben blij dat we al eerder voor een andere naam gekozen hebben. Mijn man is helemaal weg van vliegen en van ruimtevaart en vond het daarom leuk, ik vind het gewoon een mooie naam, maar ik zou nooit de roepnaam Ariaan maken, doet me te veel denken aan een zeker politica.

13. Niet meer actief

Bambino, veel plezier met je vriendin...

Ik zit te wachtne op de fysio...
    Die komt nu aan huis, dat is ook een luxe!

Ik krijg zo een of andere band aangemeten, want ik kan dus niet meer lopen van de b.i.
    Erg balen.

Dus de tip voor alle b.i. dames die nog moeten bevallen! Doe goed wat je geleerd is en blijf de dagen in bed die je in bed moet blijven! Want daardoor heb ik het dus helemaal verpest!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, mijn fysio zegt ook 6 tot 10 dagen plat. Ik ga er ook pas uit als ze langs geweest is en zegt dat ik weer mag, natuurlijk wel naar de wc en douche, maar goed, als mijn kleine meid in het ZH ligt zal ik thuis ook niet lekker liggen denk ik hoor Mo.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    mo - wat k*t dat je niet kan lopen van de pijn! Ik hoop dat die band werkt! Weten ze ook hoelang het gaat duren als je die band omheb?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb wel een sluitlaken gekocht, ook al op advies van de fysio, dat moet iig mijn buikspieren weer op hun plaats brengen en me bij het lopen e.d. ondersteuning bieden, ben heel erg benieuwd hoe het me zal bevallen.

Krijg je een soort bekkenband Mo?

Fysio zei mij gisteren ook nog dat ik echt moet voorkomen dat ik bij de bevalling op mijn rug moet liggen persen, alles beter dan dat, dus op mijn zij, of op een baarkruk of hoe ik het ook doen wil, maar niét op mijn rug.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    da was een lekkere vent op tv, die de cadeaus van w-a aanpakte , die stuwart in da pak met die kale kop :oops:

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
  20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ow wat balen Mo,maarja kon niet anders toch? Je moest naar je meisje!
    Maar dan helpt al die visite ook niet mee zeker? of vind je dat wel lekker,wat hulp?
    Denk wel aan jezelf heh!
    Hoop dat die band werkt!

Vanochtend zoiets raars,staat mijn "vader" ineens op mijn voicemail :(
    Vragen hoe het met me gaat en de zwangerschap...weet niet zo goed wat ik ervan moet denken eigenlijk...

Ow de eerste regel van het versje staat op de muur :D staat moooi
    Nu de rest nog,maar moet Menno ff helpen met de lijntjes,daarna mag baby komen :)

Ik ga even douchen,heb het zo koud,brrr

Deel Deze Pagina