April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou alleen bevallen staat er op mijn planning eigenlijk.

Ja, mannen kunnen zoooooo ziek zijn als ze er eenmaal aan toe geven. Eerst heel stoer doen dat het allemaal niet zo erg is, maar als ze zich dan eenmaal echt ziek voelen, dan zijn ze ook niets meer waard. Maar als wij ziek zijn en thuis zitten dan verwacht manlief wel gewoon dat het huishouden blijft draaien en het eten klaar is als hij thuis komt. Ken je dat?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hier ook een bevalling gepland voor het weekend, voor de rest geen andere plannen :)

Ja sommige mannen kunnen echt zielig zijn als ze ziek zijn, of als ze een wondje ofzo hebben, draaaaamaaaaa. Gelukkig is mn vriend niet zo, maar mn vader kon er altijd wat van :)

Net bij de HA geweest, de jeuk door mn zw. schapsstriemen wordt met de dag erger en ik lig er s'nachts gewoon wakker door, nu een creme gekregen, ze vond dat het leek alsof het een vorm van exzeem was, nu heb ik dat nooit eerder gehad maar blijkbaar kan dat dus tijdens je zw. schap opkomen. Nu iig die creme, en hopen dat de jeuk daardoor minder word.

ATWT tijd!

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja! Alleen weer zo'n belmiep....het zou verboden moeten worden :)

Maar kijk het liever 's middags, want 's ochtends is het helemaal niet te doen :evil:

Zorra; hoop dat de creme werkt, jeuk kan erger zijn dan pijn ;)

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja die hysterische belmiepen, je wordt er gek van, duurt altijd zo lang.
    Jeuk kan idd erger zijn dan pijn, nu 1x gesmeerd en het lijkt wel te helpen, dus ik hoop op een rustig jeukvrij nachtje (of de kleine moet komen, dan zal t wel niet rustig worden :) )

5. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Het gaat komend weekend druk worden met die geplande bevallingen :) :) Maar ben bang dat die kleine van ons er maling aan heeft en lekker 42 weken blijft zitten :(

Mijn man kan ook heel zielig zijn, maar gelukkig mankeert hem bijna nooit iets.

Loeki; jammer dat je bijna geen zon hebt gehad. Hopelijk morgen meer!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra, mijn moeder heeft het ook gehad, helaas reageerde zij nog heftiger op de crème dan op de exceem, dus het werd bij haar alleen maar erger.

Ja domme belmiep weer.

Hé eindelijk zon 8)

Manlief is weer tennissen is pas om 18.30 uur thuis. Heb gelukkig al eten klaargemaakt, dus heb er weinig werk aan, maar ik heb al best wel trek en dat terwijl ik om 3 uur nog 4 boterhammen gegeten heb :(

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Dan misschien een pijnlijk nachtje, maar wel jeuk vrij :)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik denk dat de pijn van een bevalling de jeuk wel zal overtreffen, maar jeuk is echt om gek van te worden weet ik uit ervaring.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) :) idd dat pijnlijke nachtje heb ik er wel voor over. Maar ik denk dat die van ons ook geen zin heeft om van t weekend te komen hoor.
    Loeki, ik hoop niet dat het erger word, het is nu al erg genoeg vind ik, mn buik ziet er niet uit en jeukt verschrikkelijk :(
    Ik heb ook wel trek, maar vanmiddag geen 4 boterhammen gegeten :) Ik eet nu sowieso veel minder, zit snel vol.

Belmiep is weer weg :)

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben trouwens de hele dag door moe. Zou het toch aan de acu liggen? ben er nu een week geleden mee gestopt en ik word weer verscrikkelijk moe. Doe niets liever dan op de bank liggen met mijn ogen dicht en dan lekker dommelen.

Kleine is weer druk vandaag, dus alles goed daarbinnen. Mama wordt er alleen wel moe van.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat roep ik al weken. :p

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pas gelezen dat je ook vlak voor je bevalling erg moe kan zijn Loeki ;) :)
    Zou heel goed aan de acu kunnen liggen hoor, je had er echt baat bij en ik denk dat het je niet ingebeeld hebt dat je door de acu meer energie kreeg. Ik ken iemand die had heel veel hoofdpijn, na acu behandelingen nergens meer last van.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, het heeft me echt wel geholpen. Dat is waar. Nou ik mag echt hopen dat de bevalling er aan komt hoor. op de uitgerekende datum bevallen, dat lijkt me helemaal geen slecht idee.

14. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ja Loeki; van een druk kindje wordt je erg moe weet ik ;) Geef er maar lekker aan toe, al is het niet altijd even prettig

Ik eet ook de hele dag door :oops: een half brood is zo weg. We hebben nu aardbeien in huis, heerlijk! Ben vooral van de gezonde boterhammen. Kaas + komkommer, tomaat, aardbeien enz.

zo meteen lekker pannekoeken met spek! Heb ik echt zin in :oops:

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bambino wil je me lekker maken :) Ik heb al zo'n trek, en dan ga jij het over pannekoeken en aardbeien hebben hihihihi.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja idd, wij moeten toch maar zorgen dat het houshouden klaar is en eten op tafel staat als we ziek zijn.

Hij komt nu net thuis en zit allemaal te puffen en te kreunen, hihi.
    Nou ja moet wel zeggen, hij zite maar witjes..

kijkt iemand van jullie ook ooit so you wanna be a popstar of zijn jullie alleen van de soapies ;)

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pannekoeken en aardbeien, heerlijk. Wij eten hacheé, niet echt zomers weet ik, maar ik had er zin in.

Bambino, weet je al waar jullie op vakantie gaan?

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Kennen jullie dit boek? Vandaag van een vriendin gehad, zo leuk. Staan allemaal vragen in over hoe bijv. mn jeugd was, favo. knuffel etc etc, kan je dan later aan je kind geven zodat die terug kon lezen hoe je leven was en hoe jij op dingen keek:

http://www.linkstad.nl/boekenwinkel-mam-vertel-s.htm

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik ken ze, ik heb ze vorig jaar aan mijn ouders gegeven met het verzoek ze op mijn 30e verjaardag terug te geven, maar mijn moeder heeft nu al een jaar uitstel gevraagd, want het is best wel heel erg veel werk om alles uit te zoeken. Ze vind het wel heel leuk om te doen. Van mijn vader heb ik geen idee hoe ver hij is met invullen, maar ik ben heeeeeel erg benieuwd.

Er was een vraag die mijn moeder niet in wilde vullen. "Wat vind je het meest romantische?" of zo.Mijn zusje en k vonden het zoooo flauw dat ze dat niet op wilde schrijven, maar dat is volgens haar iets tussen papa en haar. :p

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Meliske, ik heb het een paar keer gezien, maar ik kreeg plaatsvervangende schaamte. Ze kunnen stuk voor stuk echt niet zingen (behalve Hulsebosch, die vond ik verrassend goed), Nawijn is echt verschrikkelijk, hij gelooft zelf nog dat hij een goede zanger is :(

Loeki, begin jij ook al, heerlijk hachee! Ik kijk eigenlijk nooit naar het seizoen, hier staat soms in de zomer gewoon erwtensoep op tafel hoor :)

Deel Deze Pagina