April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb de eerste uitzending gezien, maar idd kon alleen Hulzebosch (tot mijn verbazing) echt een beetje zingen. Daarna heb ik niet meer gekeken.

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hihihihi, je moeder een beetje preuts. Maar romantisch hoeft toch helemaal niks schokkends te zijn. Maar leuk dat je ouders dat invullen voor je, ik weet niet of ik mn vader zo ver zou krijgen, maar ik vind t wel erg leuk om te hebben, dus misschien is t wel een idee, ik zal eens aan hem vragen of hij dat zou willen invullen. Ook later leuk voor mn kinderen om terug te lezen hoe opa en oma leefde.

3. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Zorra; sorry was niet m'n bedoeling het nog erger te maken voor je ;)

Ja hachee is niet echt zomers, maar ach, als je er zin in hebt ;)

We twijfelen tussen het Roekenbosch in Blitterswijck ( L) en Klein Ruwinkel in Scherpenzeel. (G) voorkeur voor Roekenbosch. Betaalbaar en leuke huisjes ;) En lekker in de bossen. En Scherpenzeel is nog best dichtbij nog voor ons, dus Limburg geeft ws iets meer vakantie gevoel :oops:

Sorry Meliske dat kijk ik nooit :( Kijk nog wel andere dingen als soapies, vanavond weer de Lama's kijken, lig ik echt in een deuk :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik vind het zelf heel erg leuk, maar idd ook voor mijn kids. Ik wil mijn schoonouders ook vragen ze in te vullen, maar dan de "Vertel eens opa/oma"

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja die heb je idd ook, vertel 's opa/oma, ook erg leuk. Kan ik natuurlijk dan ook aan mn ouders geven.

Bambino, ik zou dan denk ik ook naar L. gaan, toch meer vakantiegevoel dan als je in Gelderland zou blijven.

6. Cilia

Cilia Actief lid

23 jun 2006
    287
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Scherpenzeel
    bambino: ik woon in scherpenzeel!
    is een leuke camping hoor!
    de restaurants op het pasrk zijn erg goed en er is een leuk zwembad bij. en idd de omgeving is erg mooi, wij zijn er een tijdje terug aan de overkant wezen wandelen, is erg mooi.
    en er is een oppascentrale als je die dan nodig hebt ( dat heb ik een hele tijd als bijbaantje gedaan) en de huisjes zijn ook mooi.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Carly is weer eens zoals vanouds, bitchy en achterbaks. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Jennifer weet dat de baby van haar is.

8. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    ik ken het boek wel, maar heb hem niet nodig :oops: Mijn moeder heeft vanaf mijn geboorte tot mijn 18e verjaardag een boekwerk bijgehouden. Mijn 1e stapjes enz, karakter trekjes, 1e vriendjes alles heeft ze op geschreven ( voordeel van enig kind zijn :oops: :))
    Heb het op mijn 18e verjaardag gekregen en was erg leuk om te lezen.
    Ik hou nu zelf een 9mn boek bij en wil heel graag een boek bij houden voor de kleine, ik weet hoe leuk het is ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik gaf de boeken aan mijn ouders voor ik zwanger werd, maar wacht er niet te lang mee, het is best veel werk en je weet nooit hoe lang je nog van hun aanwezigheid mag genieten. Mijn schoonvader is 78, dus als ik nog wil dat hij het helemaal invult, dan moet ik op gaan schieten.

10. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ok bedankt voor de tip ;) Maar aangezien ik zelf in Gelderland woon en onze vrienden ook denk ik dat we kiezen voor Limburg :oops:

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik kijk het ook niet vaak hoor, maar ik van die dochter van hazes wel goed, mooi meisje, mooie stem vind ik, dus wel steeds wel effe kijken hoe zij het doet.

Heb zo zin in een softijsje met chocola erop, mmm :)

12. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    meliske, wat let je ;)

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog 4 maanden.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    RAMBO"S BACK :evil: AUAUAUAUAU

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat k*t loeki!

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Daar voelt ze het denk ik wel Meliske :)

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja maar dit boek gaat dus ook over hoe jouw leven was, zodat je kind later terug kan lezen welk boek je leuk vond, op wie je voor het eerst verliefd was etc etc. Een dagboek over mn dochter heb ik ook gemaakt, maar ik ben helaas bij 2 jaar blijven steken. Mn gezondheid was toen slecht en door vele ziekenhuisbezoeken e.d. en je niet goed voelen is er toen niks meer van gekomen om het bij te houden.

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    :) :)

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    owwwwwwww is het nog geen maandag? ?
    ken me vriend weer gaan werken, wor zo moe van da gejengel!

heb het zooooooooo koud....
    Ben zo moe...........

pfff....mannen!

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En bedankt dames :) :) :)

Ja Meliske en het erge is dat die man dan herdstikke blij is dat hij in het weekend ziek is, want dan hoeft ie zich niet ziek te melden, maar ondertussen draait hij jou helemaal gek hè.

Hebben we nog iemand gemist vandaag?

Deel Deze Pagina