Ik zou willen dat ik je gerust kon stellen Annabel, maar als zelfs de gyn dat niet kan weet ik ook niet meer wat ik zeggen moet. gelukkig is de ruzie met je man bijgelegd.
dientje - een heel fijn weekend! em - ben benieuwd na de foto's! en idd dan is dit warme weer wel lekker voor Gemma als ze nog niet helemaal zelf op temperatuur kan blijven.
Als je het nog leest Dientje:Gefeliciteerd Wie laat zijn kindje dopen en rond hoeveel maanden zouden jullie dat dan doen? Wij willen Elena laten dopen in juli dus dan is ze 4 maanden,het is niet dat wij gelovig zijn maar gewoon dat als Elena wilt ze zonder problemen haar communie kan doen en trouwen in de kerk Ik wil het in juli pas doen zodat ik buiten een barbeque kan geven met het goede weer (aan plaats geen gebrek want wij hebben een grote boerderij ) En ook omdat mijn man dan een maand verlof heeft en zijn familie uit Polen ook komt!
Loeki: Dieren voelen inderdaad dingen aan, dus wie weet he! Zorra: gefeliciteerd met de 40 weken meid! Meliske: Fijn dat je weer terug bent! En je banner is heel mooi hoor, en die andere was ook mooi! Lekker zeg, naar Lloret, ik wou dat ik met je mee kon gaan Beterschap met je ventje trouwens. Pientje: Heeft de cavia nog wat aangevoeld? Mo: Vervelend dat je zo'n last hebt van de bi, ik zal je advies zeker ter harte nemen als ik dat zo hoor! Hopelijk helpt die band en ben je er snel van af. Taschke: Wij laten onze kleine ook dopen, maar we hebben het er helemaal nog niet over gehad wanneer Annabel: Hopelijk begint je kleintje dalijk uit zichzelf te bewegen. Dientje: Gefeliciteerd met je officiele volwassenschap en voor morgen een fijn feestje gewenst! Janne: Doe maar lekker rustig aan he. Tascha: Geweldig dat Joshua weer thuis is! Missy: Lekker dat je je eigen kleren weer aan kunt, ik denk dat het bij mij wat langer zal duren gezien het aantal kilo's wat er bij mij al aanzit Em: Wat een leuke foto in de tummytub!
Mijn man en ik zijn geen van beide gedoopt en laten ook de kleine niet dopen, ik heb ook geen idee wat hierbij de gebruiken zijn. Ik zou wel lekker wachten tot de zomer idd, zodat je met je gasten buiten kunt zitten.
wij laten Joshua ook dopen. Wij gaan dit na de zomervakantie doen, maar wel nog als het lekker weer is. Ik denk dat wij binnenkort ook even contact op gaan nemen met de pastoor.
me vriend en ik hebben inmiddels knallende ruzie. hij lag hier benenden op de bank te slapen, niks mis mee natuurlijk, maar toen begon de ellende, begint ie me daar tegen 10 omhoog te snurken. Maak ik em wakker, zeg als je nu gaat snurken ga je maar in bed liggen, heb geen zin om dat aan te horen. (als hij snachts snurkt dan gaat hij op de logeerkamer liggen, want ik doe dan geen oog dicht met die herrie). ja ja zegt ie, en doet zijn ogen weer dicht. Nog geen 5 min later begint ie weer met da gezaag, dus ik weer wakker maken, en zeg nu naar boven! Wordt ie me toch pissig! Nou dan ben je bij mij echt verkeerd. Hij verekte het gewoon om boven te gaan! Uiteindelijk is ie net pissig na boven vertrokken. Dus zit ik hier kei sjaggie op de bank Dan is ie bij mij dus echt fout he, ow morgen is ie zoooow de lul!
Dientje van harte gefeliciteerd met je verjaardag dikke kus... Kga nu in mijn bedje kruipen want ieder uurtje dat ik kan slapen... slaapwel en tot morgen, Annabel
Meliske, lekker even stoom af laten blazen morgen is hij het allang weer vergeten Welterusten Annabel.
Loeki het kan best zijn dat er al iets 'gaande' was, en hun het voelden en jij nog niet Ik heb een fijne dag gehad, lekker nog wat dingetjes gekocht vanmiddag met mijn moeder en een nichtje. Fijne dag, totdat ik thuis kwam net voor GTST. Ik stap uit de auto, en hoor een knak in mijn ribben.. Nu kan ik me bijna niet meer bewegen en diep in-uitademen.. Volgens mij heb ik echt wat gekneusd/gebroken, en dat heeft nog altijd te maken met dat ellendige hoesten een paar maanden terug... Als het morgen nog zo erg is, ga ik toch maar even langs de huisartsenpost of eerste hulp, stel ik zou moeten bevallen zo.. Dat gaat echt niet. Ik heb nu Rambo op bezoek, alleen niet daar beneden maar tussen mijn ribben
ja hij wel ja... maar ik niet hoor. weet je als we ruzie hebben, en hij gaat weg of slapen zonder het "goed" gemaakt is, dan ben ik niet zomaar van mijn boosheid af. Ik vind als je weg gaat of je gaat slapen moet je niet met ruzie gaan slapen, tenminste zo ben ik niet opgevoed, hij blijkbaar wel met die achterlijk kl*te ouders
Tussenribspiertje gescheurt misschien? Is heel pijnlijk, en ja je kan van het hoesten ook wel iets kneuzen, maar toch niet meer na zo'n lange tijd of hoest je nog steeds?