April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Meliske, lekker een nachtje slapen dan is het morgen weer over ;)

Welterusten Annabel

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik zou idd maar even naar de HA gaan morgen als het niet over is sandra, klinkt iig niet prettig.. lijkt erg pijnlijk. en idd als je gaat bevallen kan je die pijn er niet bij hebben ;)

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik ga ook een van deze dagen eens naar de pastoor,denk dat er veel mensen hun kindje gaan laten dopen in juli :(
    Tot nu toe is ieder jaar juli de mooiste en warmste maand geweest dus juli ZAL het worden :)

Oei Sandra,als je morgen nog pijn hebt kun je inderdaad beter eens naar de huisarts gaan ofzo...je hebt echt alle kracht van de wereld nodig om te persen moest je bevallen :)

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dat word nog wat, mijn vriend zal me dalijk moeten helpen met uitkleden en afvegen op het toilet, ik kom er zelf niet meer aan van de pijn.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Uhm, hij heeft nu toch precies gedaan wat je van hem vroeg ;) Ja ik kan het me wel voorstellen hoor,ik heb dat ook wel, maar ik zou die boosheid nooit tot morgen vast kunnen houden, ik zou het uitpraten vóór ik ga slapen en zo niet, dan is het de volgende dag al weer gezekt. Iig om zoiets wel. Niet als het om grotere problemen gaat natuurlijk, maar meestal zijn onze akkevietjes zijn meestal niet de moeite om veel energie in te steken.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Sandra, wil je dan wel tot morgen wachten als het zo'n pijn doet?

Ja Taschke, ik kan me voorstellen dat het in juli erg druk zal zijn.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    je hij heeft idd wel gedaan wat ik wou, maar ik kan er niet tegen dat hij daar zo boos om moet worden. Hij weet hoe verevelend het is als iemand zo snurkt, hij heeft wel ooit langs iemand gelegen die ook snurkte.
    Ik wordt niet echt snel boos, maar ik kan me zo opfokken om zoiets stoms!
    En dan zit ik ook steeds in me kop met 19 april, dus dan ben ik al snel boos te krijgen hoor.
    kan me nou al verheugen op morgen... :x
    hij heeft dan niks meer in de gaten, maar ik pak em terug :-s

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Loeki ze kunnen eigenlijk toch niet veel doen he, volgens mij mogen er nu niet eens foto's gemaakt worden omdat ik zwanger ben... Of zouden ze dat wel doen? Ik weet het niet.

Ik zit trouwens nog met een ander probleem, ons mobiele abonnement is afgelopen, en nu zijn we aan het kijken voor een vaste telefoonaansluiting. Nu heb ik gehoord dat internetbellen vaak problemen levert, en een ander zegt weer van niet en dat het veel goedkoper is dan een vaste lijn van kpn... Iemand ervaringen?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Meliske is uit op wraak :evil:

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    taschke - het zal idd wel druk worden in de maanden juni, juli en augustus, met dat mooie weer.

sandra - als het zo'n pijn doet, zou ik nou even de HA bellen, misschien kan ie even langs komen...

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij bellen via @home, was super simpel en nog niet een keer problemen mee gehad, ja een keer, maar toen lag alles, ook de tv en zo er uit.

12. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja echt uit op wraak, haha ;)

sandra - nope geen ervaring mee

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Of ze nu wel of geen foto's maken, dat lijkt me het minste van je zorgen, pijn geeft stress en dat is ook slecht voor je kleine, dat was ook de reden dat ik lang op zoveel pcm gestaan heb, de mogelijke schade van pcm was kleiner dan de schade die de kleine krijgt van stress en pijn.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    volgens mij maken ze wel foto's zo aan het eind van de zwangerschap, dacht dat mijn VK dat ooit gezegd had, maar weet het niet meer zeker...

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow oooow pas maar op voor Meliske O:)
    Kan ook zo pissig worden van gesnurk,echt waar,dat is zoooo irritant...

Wij laten onze kleine niet dopen,dat is niet gebruikelijk bij ons in de kerk.

@Sandra,auch klinkt errug pijnlijk! Zou toch wel naar de HA gaan morgen.
    Wij hebben trouwens ook bellen via internet en bevalt me erg goed moet ik zeggen.
    €5 p/m en dan gratis naar alle vaste nummers bellen,ideaal en goedkoop naar het buitenland.
    Geen klachten eigenlijk.

@Dientje,gefeliciteerd! wens je een fijne verjaardag!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan blijf ik morgen wel even uit de buurt Meliske, maar we willen natuurlijk wel een smeuïg verslag van wat je je vriend aangedaan hebt hè.

Ik dacht vanmiddag nog, wat zou het betekenen als je op vrijdag de 13e te horen krijgt dat de verzekeraar failliet is. Of de duvel er mee speelt hè.

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja he pientje, dus jou menneke snurtk ook?
    Heb je nog weeen opgewekt vanavond :)

ja morgen krijg je uitgebreid verslag loeki :)
    ik maak em af, hahaha :oops:

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik snurk ook verschrikkelijk :oops: zeker nu ik zwanger ben.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nog iets meer dan een uurtje, dan ben ik echt 40 weken zwanger

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0