Pff ik weet het echt niet wat we nu moeten pakken.... En je kan voor bepaalde periodes gratis bellen naar vaste nummers met dat internetbellen, maar geld dit voor alle vaste nummers, dus ook van kpn, of alleen voor die internetbelnummers? De pijn lijkt trouwens op sommige momenten weer weg te zijn, misschien dat het een spier is geweest? Ik zal het nog even aanzien, en als het te erg wordt dan bel ik gewoon.
dus jou mannetje weet er ook alles vanaf hoe het is om daar na te luisteren... iemand enig idee als er zo'n toetsje van de laptop af is (cijfer 0) hoe je die er weer opkrijgt? Kan er nog wel iets mee doen, zeg maar, alleen moet ik kei hard duwen, maar da ding krijg ike r niet meer op... Das alvast een voorproefje voor morgen, het eerste wat gesloopt is...
haha nee sorry Meliske,weet niet hoe je dat moet maken,doe je verder wel rustig met de toetsen? die kunnen er ook niks aan doen...
ja had het ook al gezien, ik had vrij in het begin ook al gereageerd, toen was er nog niks aan de hand... nu ga ik er niet meer op reageren, dan krijg je de volle laag... meiden onder mekaar...
Ik heb geen ervaring met kpn Sandra. Ja ik had het ook gelezen Pientje. Ik reageer er maar niet eens op.
Ja had het gezien. Tis wel balen voor der,maar vind het persoonlijk errug onverantwoord als je man/vriend zoiets doet,opsluiten die handel!
Dag allemaal, Even een kort berichtje. Vermoeiende en drukke dag vandaag. Sandra, vervelend met je rug, maar snel naar de HA pientje, ik had de sensatie gezien. meliske: snurken is erg vervelend idd. Mijn vriend doet het gelukkig bijna niet. Maar ik slaap altijd met oordopjes in en een maskertje op, dus ik ben dan even niet bereikbaar. Loeki: je bent bijna idd 40 weken, Zorra was dat vandaag toch? Dientje: beetje laat, maar nog GEFELICITEERD! Niemand vandaag bevallen dus, vrijdag de 13e was niet de juiste dag dus.
Hallo, nog niemand bevallen of bezig zo te zien........of heb ik iets gemist? Ja dat topic: Regels zijn regels. Ga er ook maar niet op reageren. Ik reageer me nu even af op een pak bokkepootjes...veel leuker en lekkerder!
Ja die moet je neit over je heen krijgen, maar zullen we hier geen dames van andere topics bij de naam gaan noemen anders krijgen we weer een berisping Ik denk ook dat er veel meer aan de hand is, als je 28 dagen moet zitten is het vast neit de eerste keer dat hij gepakt is voor iets. Lullig voor haar hoor, maar goed, stapt ze straks ook bij die vent in de auto als de kleine er is, lijkt me zeer onverstandig.
Die komt inderdaad behoorlijk bot uit de bocht, ik ken ook mensen die dyslectie hebben en die schrijven ook zoals dat ene meisje dat doet, daar mag je niet zo over oordelen zoals zij doet. Maar ja, ik zeg al, ik ga er niet op reageren...